Hop til indhold
Bundstokken

Fortryder salg af sin krop

Recommended Posts

"Indtil for få måneder siden var 28-årige Zitha Johnsen en ganske almindelig sexarbejder. Men så kom en af hendes stamkunder med et tilbud, hun i dag fortryder.

“Han havde læst i avisen, at prostituerede solgte deres kroppe, og så spurgte han mig, om jeg også gjorde det,” fortæller den nu kropsløse kvinde ......"

 

http://rokokoposten.dk/2012/11/23/prostitueret-fortryder-salg-af-krop-materieloes-eksistens-stinker/

Venligst

Spunsen/Bundstokken :wink:
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har da egentlig også været nogle ret fede steder, når man lægger hendes liste sammen. Hun har fået nogle oplevelser, hun aldrig ville have opnået, hvis ikke hun havde solgt sin krop.

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har da egentlig også været nogle ret fede steder, når man lægger hendes liste sammen. Hun har fået nogle oplevelser, hun aldrig ville have opnået, hvis ikke hun havde solgt sin krop.

 

Mvh,

/Gina.

Sig til hvis du også overvejer at sælge din krop. I så fald vil jeg gerne ligge billet ind på at købe din hjerne. Og nej, det er IKKE for at lege Hannibal Lecter og drikke chianti mens jeg nyder den... Det er bare fordi den del af din krop er den del der har tændt mig mest (dermed ikke sagt der er noget galt med resten af kroppen hos dig :D).

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil da også overveje at sælge min krop til fordel for en slankere krop jeg kan købe senere hen :D

Ja, hvis kiloprisen er den samme, skulle der nok blive et pænt overskud ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil da også overveje at sælge min krop til fordel for en slankere krop jeg kan købe senere hen :D

 

Så det er altså ikke et selfie billede på din profil ?! :eek::shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...