Hop til indhold
Somebody

Privat Diskret Bording ??

Recommended Posts

Privat Diskret Bording... Hmmm. Hvad mon der sker ? 

Har haft 4 besøg der indenfor det seneste halve år.  Godt sted med skønne piger, der tydeligvis holder sig til et koncept. De har en god friskhed og er bare klar !

Men det ser efterhånden tyndt ud med "bemandingen".  Senest er fantastiske Nadia vist rykket væk til Kbh. 

Der er desværre flere af pigerne på deres liste som aldrig/næsten aldrig er på vagt....

Lidt ærgerligt for standarden og servicen har været høj og priserne fair.

Jeg vægter det meget højt at gp'en er smuk, lækker og rigtig motiveret..og det har stedets piger ihvertfald været de gange jeg har været forbi. Men lidt ærgerligt med udviklingen synes jeg....andre der ærgrer sig ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er et trist syn at se vagtplanen hos PD. Der er mere "knald på" de andre steder i Bording hvor man kan møde mange af de tidligere piger.

Nadia kan nu træffes hos haderuppigerne.dk, hvor også den tidligere PD Jannie har vagter, de har dog et lidt højere prisniveau og tilbyder intet

uden gummi. (1200-1700-2200 for 30-45-60 min)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok. Godt Nadia alligevel ikke er væk fra det midtjyske...

Havde hørt lidt om det vist godt kunne blive til et skifte til Haderup pigerne....sikke et scoop stedet har fået med Nadias tilgang.  Hun må, udfra mine erfaringer, siges at være blandt de allerbedste. Faktisk helt forrygende !!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sandra og Nadia er absolut verdensklasse. Håber at Sandra engang vender tilbage :)

Har besøgt PD en del gange i år. Smukke kvinder, 90% forrygende og lækre oplevelser. Gode faciliteter, både i Bording såvel som Kjellerup. Forligelig og overskueligt menukort. En skam at det ikke kan fungere, så pigerne også er glade. :( 

Meen. Jeg er squ ikke meget for badefaciliteterne i Haderup, eller menukortet og hvis det superfranske også er af plakaten; så kommer jeg vist til at gå i cølibat en tid :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha ha :-D  ja det er en snørklet vej i Haderup, gennem privaten, når man lige skal friskes op med et bad...

Og det er op med prisen og væk med Superfransk.....men sådan er betingelserne jo på stedet. 

Dyrere og "ringere" menukort...

Men Nadia er nu nok pengene værd, modsat nogle af de piger fra Kbh jeg har mødt på stedet i løbet af det sidste års tid....een af dem skulle så lige give den en tand til og sagde 2300 for en time,  måske bare fordi jeg ligner en der kan betale.... Det hang bare ikke sammen med hvordan hun var:-(

Men jeg er jo sød og flink, så jeg gennemførte timen uden at være særlig tilfreds....

Nadia er en HELT anden sag :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

... måske bare fordi jeg ligner en der kan betale...

Ligner du en skrothandler fra det nord-vestlige Jylland? Komplet med blå overalls, stor pranger-pung, og cigarstump :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ligner du en skrothandler fra det nord-vestlige Jylland? Komplet med blå overalls, stor pranger-pung, og cigarstump :grin:

Nej nej nej da, du er helt og aldeles på vildspor der. En skrot handler i Jylland har skam en tegnebog til hver baglomme, den i venstre side er til hans regnskabe, den i den anden lomme er til ham selv. Så ka han lære det, ka han. :grin: :grin:

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

He he :-)  Nahhhh... det gør jeg vist ikke... det var måske også dumt skrevet af mig, for hvordan vurderer man lige den slags ??

Det kan man nok ikke vurdere når det handler om beløbsstørrelser, som selv folk på offentlig forsørgelse kan spare sammen.

Vi må hellere stoppe afsporingen jeg fik startet, af din anmeldelsestråd.

Hygge :)

Redigeret af KF
Rettet tastefejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bemærker at der ikke er monopol på superfransk i Bording:idea:. Efter dømme efter annoncering  kommer der en del selvstændige gp til Bording på gæstevisiter:idea:.  Nogle af dem kan man også få superfransk ved:idea:. De fleste af dem kan man finde gode anmeldelse af her på siden:idea:.  

Redigeret af Krone

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilde og Rikke Solskin tænker du nok. Har været der :-) 

1, 5 time ved Rikke på mit besøg hos hende og en time hos Tilde, der selv havde svært ved at styre tiden den dag....men jeg brokkede mig ikke selv om jeg var mega presset på tiden lige pludselig ...Det gavner ikke noget.

De er begge søde, helt bestemt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilde og Rikke Solskin tænker du nok. Har været der :-) 

1, 5 time ved Rikke på mit besøg hos hende og en time hos Tilde, der selv havde svært ved at styre tiden den dag....men jeg brokkede mig ikke selv om jeg var mega presset på tiden lige pludselig ...Det gavner ikke noget.

De er begge søde, helt bestemt.

Har du også været ved DinaG https://www.eroguide.dk/forum/topic/43739-dinag-kalender-for-oktober/?do=findComment&comment=352094

og ved Judith https://www.eroguide.dk/forum/profile/17429-judith/?tab=field_core_pfield_12

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du anbefale dem, Krone ?

Jeg har ikke mødt Judith, men tillader mig at kommentere alligevel, håber det går ;)

Vil blot sige at Judith får nogle vældigt positive anmeldelser her på EG. Du kan måske prøve søge-funktionen, og læse om nogle førstehånds oplevelser. Jeg mindes ikke nogensinde at have læst noget negativt om den skønne pige.

Hun er iøvrigt også bruger her på EG, og kan en sjælden gang imellem, mødes på chatten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du anbefale dem, Krone ?

Der er også Anmeldelser af DinaG Link 1    https://www.eroguide.dk/forum/topic/41953-dejlige-dinagmed-et-tvist/?do=findComment&comment=335684

Link 2     https://www.eroguide.dk/forum/topic/17391-dejlige-danske-dinag/?do=findComment&comment=123178

Læs de anmeldelser af DinaG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet er vel at markedet for sexuelle ydelser er aftagende.

Tænk på hvor mange steder der er forsvundet i de sidste 10 år.

Var der kunder nok  ville der formentlig være steder og piger nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok Hagbarth..jeg er ret ny i dette univers... trods jeg er et stykke oppe i fyrrene...har været omkring diverse steder i det midjyske i et års tid.

Behøvede det egentligt ikke, men er frygteligt pirret af spændingen og må nok også være ærlig og sige at jeg søger bekræftelsen fra en lækker pige Min umiddelbare opfattelse er at der er mange gp at vælge mellem. Jeg er bare så kræsen..og det er jo min "fejl". Derfor kun på udkig efter de allerdejligste :-) 

Tak for diverse tip fra nogle af jer..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok Hagbarth..jeg er ret ny i dette univers... trods jeg er et stykke oppe i fyrrene...har været omkring diverse steder i det midjyske i et års tid.

Behøvede det egentligt ikke, men er frygteligt pirret af spændingen og må nok også være ærlig og sige at jeg søger bekræftelsen fra en lækker pige Min umiddelbare opfattelse er at der er mange gp at vælge mellem. Jeg er bare så kræsen..og det er jo min "fejl". Derfor kun på udkig efter de allerdejligste :-) 

Tak for diverse tip fra nogle af jer..

Piiiisssssttttt lur Tilde, hun er i Bording i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke bare dem bag ved PD er blevet trætte af alle de angreb der er kommet her inde, når arbejdet bagved forsvinder søger pigerne væk for at se om man kan finde lige så gode forhold andre steder... bare en tanke, da jeg ved lige så lidt om hvad der sker der ude som jer... men jeg tror sku eroguide brugerne selv har ødelagt stedet med alle de angreb der har været.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stefen skrev, 1 time siden:

Mon ikke bare dem bag ved PD er blevet trætte af alle de angreb der er kommet her inde, når arbejdet bagved forsvinder søger pigerne væk for at se om man kan finde lige så gode forhold andre steder... bare en tanke, da jeg ved lige så lidt om hvad der sker der ude som jer... men jeg tror sku eroguide brugerne selv har ødelagt stedet med alle de angreb der har været.

PD i Bording har jeg nu ikke bemærket er blevet specielt angrebet - kun mig bemærket, når de har brugt lånte fotos - tror nærmere at de har nydt så meget godt af talrige positive anmeldelser herinde, at de har lukket pga. velstand 8-)

Men nu ser det heldigvis ud til flere af pigerne er startet op igen derude, men som selvstændige piger :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

jeg bliver helt rørt over at hører alle jeres pæne ord! det er søde mænd som jer, der gør mit arbejde fantastisk! 

jeg forstår godt at det sjove går lidt af det, med et mindre menu kort, men så håber jeg også, at I forstår det kedelige i de store risici, som der desværre tillægges ved de mundtlige ydelser, såvel som ved ubeskyttet sex. jeg er nødsaget til at tænke på mit fremtidige helbred, jeg skulle jo gerne have et langt og sygdomsfrit liv forude:)

I ønskes alle sammen en helt igennem fantastisk dag!

og ps. I kan finde mig i Aalborg idag og i Bording imorgen, et andet sted en privat diskret ganske vist. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...