Guest Mette Tøsen Skrevet 11. Oktober, 2015 Der er nu gået næsten et år siden jeg havde min første kunde og valgte at tage skridtet ud i denne profession. Eller skulle jeg måske sige dette liv. For det rør jo på mange måder dybt det her, og berør på den måde mange ting, og nogle mener jo at man kan tage skade af det. Derfor får jeg næsten helt lyst til at gøre status, eller i hvert fald at se tilbage, mindes og overveje.Det er blevet en del af min hverdag, sex. Med mange forskellige. Det falder mig helt normalt nu. Både det at gøre det, men også det at lyve om det. ”Nå ja, men Mette, du er jo liiidt mere konservativ end mig når det kommer til sex, det ved vi jo.” Sagde en veninde for nyligt i en brandert. Nå ja, så siger vi da det skat. Men egentlig kan jeg godt forstå at hun tænker det. Min mund er blevet lidt mere lukket, og mit behov for, verbalt, at dele ud af mine oplevelser er blevet mindre. Dem jeg faktisk er sammen med privat indser hurtigt hvor stolen står, men de fleste i min omgangskreds går nok egentlig og tænker at jeg er blevet mere rolig med årene. Heheh….Løgnen er blevet min hverdag, og løgnen har sat mig fri. Det kan være så forfærdeligt svært at gøre noget som helst, hvis alt man gør skal ligge til skue for omverdenen. ”Ingen i verden, INGEN, har ret til at vide noget som helst om dig som du ikke selv har lyst til at dele med dem.” Var der en klog kvinde der sagde til mig for omkring et halvt år siden. Og i det har jeg fundet en fred. For hun har jo egentlig ret. Ingen ville nogensinde udfritte mig mod min vilje om mit ’private’ sexliv, og det kommer jo egentlig heller ikke dem ved, så hvorfor skulle mit ’professionelle’ sexliv komme dem ved?Og hvor går grænsen egentlig mellem privat og professionelt? For mine gæster er det jo deres privatliv, og det er op til mig at værne om det, at udvise diskretion, både overfor omverdenen, men også overfor den individuelle. I behøver ikke høre om hinanden, eller vide hvor I står på skalaen over alt jeg har oplevet. Alt jeg gør er da privat på den ene eller den anden måde. Hvis jeg sidder og er pissestiv og ubehøvlet på en bar tager jeg ikke telefonen hvis chefen ringer, og når jeg står iført pæn skjorte på arbejdet har jeg da ikke lyst til at en af idioterne fra i lørdags kommer ind og spørger om vi skal lægge arm igen. Alt har sin tid og sin plads, og luderen i mig er stille og roligt ved at finde sin. Og det er faktisk noget meget privat:Der har været nogle smukke oplevelser. Tidspunkter hvor det bare sagde klik og alting faldt på plads. Der har været gange hvor jeg virkelig har fået lov at komme ind under huden på folk, og, forhåbentlig, været med til at hele nogle sår eller stække nogle bekymringer. Og der har været gange hvor nogen gjorde det for mig. Jeg har grædt og jeg har grint og jeg har hujet og skreget, og endda sovet sammen med jer. Der har været dybe blikke, fingerfletning og uendelige kys. Der har været liderlighed og lyst og våde, beskidte gerninger bedst udført i skyggerne. Og der har været lys, hvor I, eller jeg, eller os begge tilsammen, har fået lov at stråle. Og nogle gange er det også bare mandag og man går på arbejde og man går hjem og der var ikke rigtig noget der var noget særligt. Og så alligevel, for det var noget særligt for jer. For ham. For dig. Du der roste mig så meget, dig der sagde jeg var en af de lækreste du nogensinde havde været sammen med, dig der blev helt let til bens efter vores rullen rundt på lagnerne, dig der fik udlevet en fantasi, dig der fik et kærligt ord med på vejen du ikke havde regnet med, dig der fik et kompliment du ikke havde hørt før, dig der gik fra mig med ludende skuldre og dårlig samvittighed, dig der tænkte ”hold da kæft en kælling”, dig der ikke troede på ét ord eller støn der kom ud af min mund, dig der troede på dem alle, dig der fik afslag, og dig der blev tigget om at komme igen. For jer var det ikke bare mandag, hverdag, og på den måde bliver det det heller aldrig for mig. Og det er jo egentlig det jeg elsker ved at arbejde med mennesker, på alle grundlag. Og der er så mange overraskelser i det her! Så mange fantastiske stunder med, lad os bare indrømme det, grimme, gamle mænd. For nogle af jer er grimme, og gamle, og nogle er fede og nogle har en lille pik, og nøj hvor kan I overraske! Nogle af de mest fantastiske orgasmer jeg har fået, og nogle af de mest liderlige og beskidte stunder jeg har haft, har været med mænd jeg ellers aldrig ville have rørt. Endsige mødt. Og for det er jeg dybt taknemmelig.Men lad os nu bare komme til det, jeg ved I alle venter på det: Det dårlige. Åh Gud, det store, stygge, onde mørke sænker sig over den stakkels, brugte, udbrugte luder. Tjaeh… Hvad er det dårlige ved det her job egentlig? Lad os gennemgå det: Nogle af jer er grimme, nogle lugter, nogle er lidt dumme, nogle er lidt irriterende, nogle laver nogle mærkelige lyde og en gang imellem har jeg næsten lyst til at råbe at I skal trimme jeres fingernegle og så ellers holde nallerne væk fra bagudgangen! Jeg kan simpelthen ikke forlige mig med vilkåret at jeg skal gå hjem med et ømt og iturevet anus når jeg ikke engang tilbyder anal…. Ej, okay, spøg til side. Det værste jeg nogensinde har oplevet har været folk med attitude. Folk der opførte sig som om jeg er en luder, i den mest nedsættende forstand af det ord. Det sker ikke tit, men det sker, og måske sidder der en eller to af jer derude og husker på hvordan I blev sendt ud af døren, med beskeden om at opføre sig ordentligt hvis I gerne ville komme igen. Men jeg er jo vant til attitude, fra barerne, restauranterne og fra alle mine år med hanekam og læderjakke. Andres øjne hverken ser eller rammer dybt.Jeg har aldrig været udsat for vold. Eller, i hvert fald ikke mere end hvad man kan forvente for en slavetøs og når jeg har ment ”Stop” eller ”Nej” er det altid blevet respekteret. Jeg er aldrig blevet røvet eller snydt eller skældt ud. De værste ’konfrontationer’ sker over sms, de kan så være ret grimme, men det har aldrig rørt mig synderligt. Og hvis det værste en dag skulle ske? Tjaeh, fra mit privatliv, og fra mange år før jeg blev Mette, har jeg lært nogle ting om mig selv og livet, blandt andet at jeg slår en del hårdere end jeg ser ud til, og at det er mig, og ingen andre, der bestemmer hvem og hvad jeg er. – Om det er nok til at stå imod med, må tiden jo vise, det eneste jeg kan gøre er at være forsigtig og tage kalkulerede risici. Men jeg er faktisk ikke bekymret.For i det store hele er I jo helt vildt søde. Det er nok min største overraskelse i alt det her. Hvor søde og rare og respektfulde og omsorgsfulde de fleste af jer er. Det kan virkelig få mit hjerte til at svulme og små lyserøde skyer til at indfinde sig under mine fødder.Jeg har hørt om noget med at andre piger kan få svært ved at stole på mænd fordi deres kunder lyver så meget. Det synes jeg ærligt talt ikke at jeg mærker noget til. Herre gud, I lyver da så vandet det driver! Og hvad så? Jeg står jo ikke i en situation hvor jeg skal indgå i en dyb og livsvarig relation med nogen af jer, så hvad gør det mig om du siger at det er din første gang med dominans, når jeg udmærket kan mærke at du trænet bevæger dig rundt om nogle af faldgruberne? Hvis du gerne vil have at jeg OPFØRER mig som om det er din første gang, eller noget i den dur, så skal du da bare sige hvad du mener der skal til for det. Det er jo din fantasi vi skal udleve, din oplevelse der er i centrum, og hvis du gerne vil drømme eller lades som om, så er det da hos mig du skal gøre det. Jeg tropper jo heller ikke ligefrem op med mit rigtige navn og adresse, vel? Vi lyver begge, om hvem vi er og hvad vi gerne vil. Det, der for mig er kunsten, er at se det ægte gennem løgnen. For selv med jer der tropper op med falsk navn og vielsesringen i lommen og gør alle mulige krumspring for at være alt andet end det I er, selv med jer er der ægte øjeblikke at finde, ægte favntag, ægte kys, ægte øjenkontakt og ærlige smil, og det er så dejligt når man kan finde frem til alt det med Lars, som virkelig hedder Peter.Og så er jeg blevet dybt og inderligt afhængig af al sexen. Hvordan jeg nogensinde har kunnet klare mig med et par gange om ugen og kun den samme mand igen og igen er mig et mysterium, men jeg synes jeg mindes noget med en evig uro, utilfredshed, frustration og trætte fingre… Træthed ved livet. ’Nymfoman’ er vidst ikke længere en officiel klinisk diagnose, eller i hvert fald ikke nødvendigvis en sygdom, men det er vidst nok hvad jeg er. Og det lægger meget pres på livet, og på et forhold. Og det her, mit luderliv, det letter, det letter så gevaldigt at I tror det er løgn! Og det kan jeg slet ikke takke jer nok for, for jeg var faktisk ved at miste håbet.Og det er måske, for mig, noget af det hårdeste ved det her. At indse og acceptere hvor bred og krævende min seksualitet er. At acceptere med mig selv, at det ikke er jer der presser mig, men mig der presser jer. Mig der vil videre, hårdere, dybere og længere ned. Men det hjælper I mig med, ved at gøre det, ved at nyde det ligeså meget som mig, ved at glædes over min nydelse og tilbede min fordærvelse, og ved stadig at respektere og holde af mig når I går, og kommer igen.Puh den bliver lang den her skrivelse. Jeg må vidst hellere til at opsummere:Jeg gør det stadig ikke for pengene. Jeg føler mig ikke utryg, eller mindre værd. Min tillid til mennesker er faktisk nok blevet større, og min tillid til mig selv er i hvert fald. Jeg ved godt hvad jeg laver og hvilke risici jeg tager, og jeg tjekker ofte ind med mig selv om det stadig er ok, om det stadig er det værd, om jeg stadig har lyst eller det bare er blevet en vane. Det er det værd, og jeg har stadig lyst. Den dag det ændrer sig stopper jeg, tror jeg på. Jeg kan stadig godt elske, og stole på og åbne mig op for andre, måske er det faktisk blevet lidt nemmere. Jeg har ro inde i mig selv, og mellem mine ben. Jeg har gennemgået nogle store omvæltninger i mit generelle liv det sidste års tid, alle for det bedre vil jeg mene, og det har, blandt meget andet, mit luderliv været med til at hjælpe på vej og hjælpe frem. Det har givet mig en frihed. Indrømmet, også økonomisk, men mere privat. Det har givet mig en plads, hvor jeg uden komplikationer og fri for de fleste konsekvenser kan udleve en stor bid af mig selv – åbent og ærligt. Og det er faktisk voldsomt privat, uanset at jeg tjener penge på det.Så hvis der er nogle journalister, ph.d. studerende eller politikere der læser med her, så ser jeg mig gerne fri for at blive citeret eller på anden måde nævnt, både med hensyn til denne, men også alle mine andre skrivelser her på eroguide. Det her er mellem mig og mine drenge, det her er vores privatliv.Det her er mit luderliv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Oktober, 2015 (edited) Det var så vældig, vældig fint, Mette. Tak for det. Du er heldigvis både interessant i virkeligheden og på skrift. Redigeret 11. Oktober, 2015 af MikkelHart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Axl Rose Skrevet 11. Oktober, 2015 Dejlig beretning - håber at dine mange og overvejende gode oplevelser er mere reglen end undtagelsen. Selv har jeg mere end svært ved at betale for sex... Synes der betales for en illusion, som jeg ikke kan leve mig ind i. En god massage med afslutning - ja tak - men resten er for mig en illusion. Men din beretning kan måske ændre på det. Måske det hele ikke er et overfladisk skuespil, men skøn gensidig nydelse... Dog må jeg høre dig, om sex stadig er intimt og frækt for dig. Da jeg for 10 år siden dagligt date forskellige piger og ofte med sex som slutdestination, så forsvandt magien. At kysse og elske med en man egentlig ikke interesserer sig for og ikke kommer til at se igen... det ødelægger seksualiteten, det smukke, det intime. Men det gælder måske ikke for dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mette Tøsen Skrevet 11. Oktober, 2015 Axl: Jeg synes faktisk ikke at det her har ændret mit syn på sex synderligt, Noget er intimt, noget er varmt og kærligt, noget er koldt og kontant, noget er pivfrækt og svedende, andet er bare... Det handler for mig ikke så meget om situationen det sker i (privat eller prof) men mere om personen det sker med, og den kemi jeg har med dem.Måske handler det mere om hvad man er åben for. Hvis du med dine piger allerede havde besluttet dig for at de bare var endnu en i rækken og ligegyldige, så er det da klart det ikke kunne være intimt. For mig kan et menneske aldrig være ligegyldigt, og hvis det her liv har lært mig noget, så er det altid at være åben for at der måske ligger en fantastisk oplevelse lige rundt om hjørnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandmand 136 Skrevet 11. Oktober, 2015 Meget poetisk, ærligt og velformuleret skrevet.Kender dig desværre ikke, men mennesket skinner smukt igennem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Oktober, 2015 Der er tydeligvis blevet reflekteret over alle oplevelserne på godt og ondt. Et rigtigt godt og utroligt velformuleret indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 11. Oktober, 2015 Dog må jeg høre dig, om sex stadig er intimt og frækt for dig. Da jeg for 10 år siden dagligt date forskellige piger og ofte med sex som slutdestination, så forsvandt magien. At kysse og elske med en man egentlig ikke interesserer sig for og ikke kommer til at se igen... det ødelægger seksualiteten, det smukke, det intime. Men det gælder måske ikke for dig?Det tror jeg ikke gælder for langt de fleste GPer herinde... for du skal regne med at sex med dem vi elsker har en helt anden værdi og dimension end den sex vi dyrker med "fremmede" der ikke har vores hjerter.... der er himmelvid forskel på udgangspunktet At dyrke sex med en fremmed bliver nøjagtig så "magisk" som kemien tillader... det kan være aldeles intetsigende... eller fyrværkeri af vildeste klasse... men det bliver aldrig det samme som at elske med den der har ens hjerte.... Det skal det for alt i verden heller ikke væreNår i besøger os piger, så skal i have en magisk oplevelse med hjem der sidder i kroppen og i smilebåndet i dagevis... men i skal ikke have overvejelser om kærlighed og følelser... den dimension er ikke for jer!! Hvis man dater på daglig basis - som du skriver - så bliver hvert enkelt møde lige meget i det store hele, for en "date" er jo en afprøvning af et muligt forhold... og hvis det hele ender med sex og ikke bliver til andet og mere - så har man spillet fallit på begge fronter... både den sexuelle og den emotionelle - og så bliver intimiteten ganske rigtig spoleret... Sådan skal det jo helst ikke være at knalde med os GPer - eller for os GPer at knalde med jer.... for ingen af os prøver som udgangspunkt at finde ind til modpartens person... vi finder ind til hinandens lyster og ønsker og fantasier.... hvorved intimiteten bevares intakt, for den kompromitteres ikke af skuffede følelser og emotionelle nederlag... Så derfor er svaret til dit spørgsmål: NEJ - vores sexualitet og det smukke ved at elske med den man elsker ødelægges på ingen måde for os GPer - for grænserne mellem sex og kærlighed er trukket skarpt op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 11. Oktober, 2015 (edited) JasminAxl Rose spurgte Mette.Når du så alligevel svarer, kunne jeg ønske, at du i det mindste nøjes med at svare på egne vegne i stedet for på "vores" vegne. Jeg er mest interesseret i Mettes oplevelse af dette mulige dilemma.GF Redigeret 11. Oktober, 2015 af Good Fun 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 11. Oktober, 2015 Vi høres forhåbentligt ved om 9 år til jubilæum!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mette Tøsen Skrevet 11. Oktober, 2015 Jasmin: ganske interessant og intelligent svar du giver, dog har jeg en lidt anden tilgang til det.I alle mine jobs har jeg mødt folk der blev mere end bare gæster, kunder, eller kolleger. Det gælder også her. Det er ikke mange, og jeg er en del mere forsigtig her, og der er visse ting der nok bare aldrig kommer til at ske, men jeg er som udgangspunkt altid åben for alt godt livet kaster efter mig, og også gode mennesker og dejlig intimitet, og måske også lidt mere. Og når man har haft fantastisk sex, dybe samtaler og ligget i ske med en mand i et år, så er han vidst officielt også blevet lidt mere end "bare" en kunde, og det er helt fint med mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. Oktober, 2015 Tak for et godt og reflekterende indlæg. Det var interessant at læse. Bedste hilsener fra (endnu) en af de gamle grimme mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Oktober, 2015 Det var dejligt at læse Mette, jeg kan genkender meget af det du skriver. God vind fremover X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 11. Oktober, 2015 God læsning. Jeg tør sgu ikke give et seksårigt jubilæum status-sammendrag som kunde. Det bliver en del mere broget, med flere streger i regningen. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 12. Oktober, 2015 Det var dejlig og interessant læsning og reflektion personligt, men også over branchen.Man kan spinde mange tråde videre, jeg kom til at tænke over det med løgnen. Ud over at man jo ikke udveksler fulde navne, private adresser og telefonnumre, det er vel ikke en løgn, bare et valg og ret unødvendigt at udveksle, så er en af de dejlige ting at man kan være helt ærlig overfor GP. Det er langt fra altid at man når at tale personligt eller at kemi, interesser og livserfaringer på begge sider er til det, men når man gør det, er det et dejligt frirum hvor man kan tale om mange emner der måske ikke er lette at tale om derhjemme, og et hvor man endda kan snakke om ens specielle lyster, glæder og bekymringer som GP eller sexkunde, der sidste er noget jeg i hvert fald ikke kan betro andre. Det er dejligt at der er velovervejede piger som Mettetøsen i branchen, og heldigvis er der en del når man læser i Eroguide, men der er også et andet segment derude, der næppe er så afklarede. For ikke at tale om de mange udlændinge, europæiske og de mere eksotiske, vi kan ikke for alvor vide hvad der rør sig der.Mvh fra en af de "gamle grimme mænd"Dr X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mette Tøsen Skrevet 12. Oktober, 2015 Dr. X. Du har nok ret i det der med at man kan snakke med GP'er om nogle ting som man ikke nødvendigvis kan snakke med andre om. Jeg har i hvert fald haft mange lange og interessante samtaler om sex og samliv. I hvert fald hvis man stoler på at pigen holder det for sig selv, hvilket jeg tror de fleste stoler på med mig. Det er også en fed ting ved det her job... Det der med at se bag facaden på folk lige pludselig.Mht. Løgnen, så tænkte jeg nok umiddelbart på resten af verden. Jeg må indrømme at jeg ikke render rundt og fortæller åbent om at jeg er luder. Nogle få udvalgte ved det, og de er de eneste der nogensinde kommer til at vide det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 12. Oktober, 2015 Ja du har ret, den del af løgnen slipper man ikke for, og den kan være meget ukomfortabel og der er en reel risiko for at man bliver afsløret på et tidspunkt, med hvad det må have af konsekvenser. mvhDr X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Oktober, 2015 - for grænserne mellem sex og kærlighed er trukket skarpt op Er de?"At elske er at komme til sig selv, til den anden, til de andre, til erkendelse: Kærlighed er at der ikke er forskel", skrev Villy Sørensen.Måske har vi bare forskellige idéer om hvornår sex er godt. 'Sex' er ikke en ren gymnastisk øvelse, og 'kærlighed' er ikke en magisk barbecuesauce man hælder på sin sex for at få 'kærestesex'. God sex er én, af mange, måder at nå den sublime forening med et andet væsen, om så bare for et åndedrag. Kærester eller ej. Når hjernen ikke er bare er knaldet ud, men faktisk knaldet, når to kroppe og sind ikke længere hverken kan eller vil skelne 'dig' fra 'mig', men der bare er 'os'. Dét blik kan være akkurat ligeså dybt og ægte som alle mulige andre udtryk for hengivelse. Det øjeblik, hvor der ikke længere er forskel. Det er muligvis hverken fair eller sundt at søge det i denne verden, men det er så langtfra umuligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 12. Oktober, 2015 (edited) MikkelNu inviterer du ligefrem Jasmin til at holde sit sædvanligvis lange og ordrige foredrag om, hvordan sex for hende ene og alene er fysisk udfoldelse mellem to anonyme kroppe og intet andet. Dette er - og bør forblive - Mettes meget intime og personlige 1 års statustråd, og hun har sit helt eget og helt anderledes syn på den ting, se hendes indlæg ovenfor, hvor hun sødt og venligt tilbageviser Jasmins forsøg på at tale på hendes vegne.GF Redigeret 12. Oktober, 2015 af Good Fun 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 12. Oktober, 2015 Mette, du er ganske enkelt uovertruffen! Ikke kun i din lille frække hule, men også - og ikke mindst - i tanke og skrift. Sikken en pige! Sikken et menneske!... Jeg må se at komme af sted igen - alt for længe siden sidst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. Oktober, 2015 Når hjernen ikke er bare er knaldet ud, men faktisk knaldet, når to kroppe og sind ikke længere hverken kan eller vil skelne 'dig' fra 'mig', men der bare er 'os'. Dét blik kan være akkurat ligeså dybt og ægte som alle mulige andre udtryk for hengivelse. Det øjeblik, hvor der ikke længere er forskel. Det er smukt beskrevet og fuldkommen rigtigt.... men er det nødvendigvis kærlighed ?? Og Good Fun - luk spisespalten. Nøjagtig lige som alle andre har ret til at give sit besyv med uanset om man er enig med dem eller ej - så gælder dette også for mig sålænge jeg er venlig og sober. Sæt mig på ignorer hvis du ikke er mand nok til at give plads til alle debattører uanset om du er enig eller uenig med dem! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 13. Oktober, 2015 (edited) Det er smukt beskrevet og fuldkommen rigtigt.... men er det nødvendigvis kærlighed ?? Og Good Fun - luk spisespalten. Nøjagtig lige som alle andre har ret til at give sit besyv med uanset om man er enig med dem eller ej - så gælder dette også for mig sålænge jeg er venlig og sober. Sæt mig på ignorer hvis du ikke er mand nok til at give plads til alle debattører uanset om du er enig eller uenig med dem!JasminDejligt at opleve, at du magter at fatte dig i korthed og at du (forhåbentlig) afstår fra yderligere overtagelsesforsøg af Mettes personlige tråd.GFP. s. Naturligvis må du gerne (igen) fortælle, hvordan du har det med sex og kærlighed, men du behøver jo ikke nødvendigvis gøre det lige i denne tråd. Redigeret 13. Oktober, 2015 af Good Fun 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mette Tøsen Skrevet 13. Oktober, 2015 (edited) Er de?"At elske er at komme til sig selv, til den anden, til de andre, til erkendelse: Kærlighed er at der ikke er forskel", skrev Villy Sørensen.Måske har vi bare forskellige idéer om hvornår sex er godt. 'Sex' er ikke en ren gymnastisk øvelse, og 'kærlighed' er ikke en magisk barbecuesauce man hælder på sin sex for at få 'kærestesex'. God sex er én, af mange, måder at nå den sublime forening med et andet væsen, om så bare for et åndedrag. Kærester eller ej. Når hjernen ikke er bare er knaldet ud, men faktisk knaldet, når to kroppe og sind ikke længere hverken kan eller vil skelne 'dig' fra 'mig', men der bare er 'os'. Dét blik kan være akkurat ligeså dybt og ægte som alle mulige andre udtryk for hengivelse. Det øjeblik, hvor der ikke længere er forskel. Det er muligvis hverken fair eller sundt at søge det i denne verden, men det er så langtfra umuligt. Kære MikkelDu er uovertruffen, og i dette indlæg formåede du at sætte bedre ord på mine tanker og holdninger end jeg selv gjorde. Tak for det, af hele mit lille tøsehjerte. *love is never a sin. Only the lack of it* Redigeret 13. Oktober, 2015 af Mette Tøsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Axl Rose Skrevet 14. Oktober, 2015 .....en gang imellem har jeg næsten lyst til at råbe at I skal trimme jeres fingernegle og så ellers holde nallerne væk fra bagudgangen! Jeg kan simpelthen ikke forlige mig med vilkåret at jeg skal gå hjem med et ømt og iturevet anus når jeg ikke engang tilbyder anal... det er næppe af ond vilje, men har pigen en velformet bagdel, kan det være svært at lade den være og at mærke den stramme om fingeren er altså bare frækt. Så bær over med os Mette - så lover jeg trimmede negle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Oktober, 2015 (edited) det er næppe af ond vilje, men har pigen en velformet bagdel, kan det være svært at lade den være og at mærke den stramme om fingeren er altså bare frækt. Så bær over med os Mette - så lover jeg trimmede negle Nej, hun skal ej! I må derimod lære at styrer jer. Redigeret 14. Oktober, 2015 af Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 14. Oktober, 2015 det er næppe af ond vilje, men har pigen en velformet bagdel, kan det være svært at lade den være og at mærke den stramme om fingeren er altså bare frækt. Så bær over med os Mette - så lover jeg trimmede negle Njj tak til anal betyder NEJ TAK!! - vi skal aldrig nogen sinde ikke bære over med at i ikke kan finde ud af at respektere vores grænser!!! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg