Hop til indhold
Romeomand

Iman-Blow Burgstrasse i Flensburg

Recommended Posts

Var en tur i Flensburg for at shoppe lidt tøj og alkohol, og havde set at der i Burgstrasse 2, er en lækker trans på visit.

IMAN Blow lyder som et godt navn,  så jeg ringede igennem nummer på Kaufmich, og vi aftalte 45 til en time med flere 

Afgange.. pris 150 euro, hvilket vel er ok..

Havde også aftalt at der skulle være adgang til begge ender :-)

vigtigt at få alt aftalt på forhånd, selgom det  irer lidt akavet ind i mellem.  

Min 5 omgang med en trans\ ladyboy...

Blev mødt i døren af I man efter at have Sms at nu var jeg der, på tysk.

Stor pige 180 cm høj, og med str. B bryster og en størrelse stor i numse...

Gik på værelset,  jeg fik tid til lige at gå på toilettet, så jeg kunne vaske udstyret..

Havde en lille ting med som gave og vi fik afregnet på hendes opfordring.

Jeg fik lige gentaget mine ønsker og intet problem her.

Vi fik varmet godt op med lidt 69 og jeg fik testet adgangsforholdene med et par fingre.

Hendes udstyr var vel 18-20 cm. Min er vel en anelse større og lidt tykkere, det gav anledning til lidt bekymring,  men jeg sagde at jeg 

Nok skulle komme stille med den. Jeg kneppede hende i doggy, fra siden liggende og missionær, for så at slutte med at hun tog en cowgirl tur.

Numse var dejlig stram,  med meget kvindelige former og meget stor og stritten, ,, kom efter ca. 30 min. Og vi tog en lille pause, hun er tysk, eller taler ihvertfald 

Rigtig fint tysk. Hun syntes at jeg var sød og betænksom og hvad ville jeg nu, jeg sagde giv mig 10 min. Så vil jeg gerne have et natur Blow. 

Hun ventede ikke men rensede mig med nogle vårservietter og gik igang med bap fra slap.... hun fik gang i mig igen og tog den til roden og 

Sugende hårdt på mig, det var i top 3 blows nogensinde, jeg endte med at kneppede hende hårdt i halsen, mens hun selv spillede løs på sig selv. 

Hun kom en lille smule, et par sprøjt, og jeg sagde at nu kom jeg,  så hun kunne nå at tage mig ud af munden, men hun tog den til roden og jeg fyrede den af i halsen på hende..

Klart den trans jeg har prøvet som gik mest op i mine behov og som selv var kamp liderlig... magisk..

Er kun i burgstrasse til d. 17.17.10. ...

Romeomand. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeps, stor pige på alle måder, minus pik, men super oplevelse,  tror at hun ikke havde haft kunder inden det var sidst på formiddagen så 

Hun var pænt horny....

Romeomand 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...