Hop til indhold
Gæst

Konepasseren

Recommended Posts

Gæst

Jeg søgte et emne i går og under emnet dukker " konepasseren " op. http://www.konepasning.dk/konepasseren.html 

Jeg læste hele hjemmesiden, hans presseomtale, sexnovellerne, og de meget fine anmeldelser. Er mænd i swingermiljøet så dygtige og erfarne som han giver udtryk for? 

Hans sexdrive er voldsomt, findes der en ny konepasser? Jeg er blot nysgerrig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmmm..... det er gratis :)  det skal da næsten prøves :)  

Hvis han er så god som han siger skal jeg da ikke være sen til at smide en anbefaling :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hmmm..... det er gratis :)  det skal da næsten prøves :)  

Hvis han er så god som han siger skal jeg da ikke være sen til at smide en anbefaling :) 

Lyder han ikke lidt fantastisk? Jeg er super nysgerrig, smid en anbefaling dine ord vil jeg tage for gode varer.

Jeg bemærkede bare datoerne, så ved ikke om han stadig findes.  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder han ikke lidt fantastisk? Jeg er super nysgerrig, smid en anbefaling dine ord vil jeg tage for gode varer.

Jeg bemærkede bare datoerne, så ved ikke om han stadig findes.  :-)

Jo han lyder mere end fantastisk..... 

altså jeg ved at man skal smide ca 50% af alt hvad mænd skriver i salgsannoncer/jobansøgninger direkte i skraldespanden - men selv med 50% margin vil jeg sige han lyder liiiiiidt for god til at være sand :) 

Lad os se ad... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sjældent har en tråd om gratis sex fået så få indlæg som denne :o 

Det havde nok forholdt sig en hel del anderledes hvis udbyderen havde været en kvinde som tilbød det samme til mænd... We wish. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Han er sød og rar :-)

Hvis udseende intet betyder er han et  fint valg til at prøve noget andet end man plejer ;-)

Han giver en ok massage og er 'ferm' nok med hænderne i mere end een forstand ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Han er sød og rar :-)

Hvis udseende intet betyder er han et  fint valg til at prøve noget andet end man plejer ;-)

Han giver en ok massage og er 'ferm' nok med hænderne i mere end een forstand ;-) 

Tak for svaret, det med hænderne trækker lidt synes det er lidt skørt på den herlige måde :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hihi så hvis man kan give en god massage og har noget ordentlig udstyr så er GP klar til at prøve en.

Måske man skulle overveje det.

Tror ikke ideen er så tosset, ser du godt ud? :grin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hihi så hvis man kan give en god massage og har noget ordentlig udstyr så er GP klar til at prøve en.

Måske man skulle overveje det.

ja - især hvis du  har bare en nooooooogenlunde fornuftig fysik... så vil jeg da sige go for it :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...