Hop til indhold
JernHenrik

Daisyclub Miyo

Recommended Posts

Hej folkens

Jeg prøvede for længe siden daisyclub og havde en rigtig god GFE, men den pige er der ikke længere.

Personligt vil jeg ud fra billederne vurdere pigerne som Miyo > Susuko > kelly.

Men indlevelse, nærvær og GFE er endnu vigtigere end udseende for mig, så lige nu hælder jeg til at besøge Susuko pga. hendes gode anmeldelse: https://www.eroguide.dk/forum/topic/42844-susuko/

Men jeg vil meget gerne høre om noget har besøgt især Miyo og kan fortælle lidt om hvordan hun er?

Mvh

Henrik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har vært hos Miyo, og hun var en veldig søt og imøtekommende pike som jeg godt kunne besøkt igjen.

Nå er daisyclub et populært sted med mange gjester, og man merker nok at hun må spare seg litt - men sånn er realitetene i dette prissegmentet, og hun gjør nok absolutt så godt hun kan. Alt i alt en fin pike med god attitude, og mer enn det kan man vel ikke med rimelighet be om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

miyo er god nok   og hun tager kun 500 extra for at kneppe hende uden gummi ,, jeg vil dog mene kelly knepper bedst og man må komme oppe i hende incl i de 500 extra      

Del dette indlæg


Link til indlæg

miyo er god nok   og hun tager kun 500 extra for at kneppe hende uden gummi ,, jeg vil dog mene kelly knepper bedst og man må komme oppe i hende incl i de 500 extra      

Jeg må hellere ikke gå der igen, da. Ikke for moralsk grund, men fordi jeg er ikke sikker på jeg ville holde min cool og afstå fra at nyde bareback med Miyo. Hun ser så frygtelig liderlig når at blive kneppet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...