Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have læst denne anmeldelse https://www.eroguide.dk/forum/topic/42557-hisako-daisyclub/ her på Eroguide ville jeg også prøve en tur med Hisako, men hun var optaget da jeg kom. Mutter forsikrede mig om at Susuko også var gav "very good service" så jeg tænkte hvorfor ikke.

Efter det sædvanlige bad kom Susuko ind med et håndklæde omkring sig. Hun lod håndklædet falde og afslørede en flot asiatisk pigekrop. Hendes brystvorter var allerede hårde. Hun lagde armene omkring min hals og begyndte at kysse mig som havde vi været kærester i flere uger. Hendes mund var varm og smagte dejligt. Så var stemningen ligesom lagt. 

Jeg var blevet godt og grundigt klar og hun lod sig glide ned og tog min stive pik i munden. Dejlig varm mund. Hun trak min forhud tilbage og slikkede drillende med spidsen af tungen. Bollerne fik også en tur. 

Jeg havde kun betalt for en halv time og tænkte jeg hellere måtte få noget for pengene, så jeg kravlede baglæns op på sengen mens hun stadig slikkede min pik. Jeg trak hende op efter mig, hun gav mig et kondom på og satte sig på min pik. Det var lige før jeg skulle tænke på baseball for ikke at komme med det samme. Hun kunne vist se det, så hun bevægede sig ganske let til krisen var overstået. Herefter tog hun mine hænder og satte dem på sine bryster og sagde "touch me!". Ok så. Hendes bryster er dejlige og naturlige. Hun red mig hårdt og voldsomt så jeg kom ganske hurtigt.

Susuko er en dejlig pige med god humor. En ting jeg sætter stor pris på.

DaisyClub er tilbage til den gode gamle standard. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...