Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er ny i dette game, men vil da gerne fortælle, at jeg nu to gange har haft fornøjelsen af kvinden Moni fra 123 massage i Odense.

Der er ikke megen kunstighed over hende. Hun går direkte til aftalen - om massage - og afslutning.

Hun giver så i øvrigt en glimrende oliemassage på ens ryg med brug af hænder og underarme.

De selvsamme hænder gør underværker, når hun til sidst masserer ens mellemkød, indtil man nærmest spinder af velvære.

Derefter er det om på ryggen - og hænderne gør gode langsomme ting sammen med en heftig portion olie...

Note: Nu, hvor jeg alligevel bare lå der og kiggede, så noterede jeg mig, at hun er ekstremt smuk/velskabt mellem benene og har den lækreste stjerne mellem ballerne....

Hun er selvsagt påklædt, men under kjolen er hun altså nøgen. Bare et lille tip til fantasien.

Efter endt udløsning og aftørring ved en varm våd  klud - er det ud i solen igen.

Man får, hvad man betaler for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej FynskBjørn - Tilbyder de fuldpakke ? og hvad hed hun ? 

Stjerne mellem Ballerne ? den forstår jeg ikke helt …!!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Ja jeg er jo ikke fynskbjørn, men er dog fynsk :) .

Ja hun tilbyder fuld pakke , navnet har fynskbjørn skrevet, se første linje...

Stjerne , jeg er sikker på han mener hendes anus ( bagerste hul )   ;) .

Det er generelt et ok sted, både Anna og Moni er søde piger , der er vist en mere der som jeg ikke har prøvet.

 

VH  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo måske hvis du kun skal havde massage ,    men skal du havde ekstra behandling , handjob - blowjob- B to B - eller hele pakken , er deres priser fine :) 

Samme priser som hos pigerne på Rugårdsvej  .

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

det nemmeste er nok at spørge pigerne..

 

to piger dobbelt pris :) det da nemt .   

analt , igen spørg pigerne da der kan være forskellige grunde til om de vil, foreksempel størrelsen på din diller 

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...