FynskBjørn 1 Skrevet 8. Oktober, 2015 Jeg er ny i dette game, men vil da gerne fortælle, at jeg nu to gange har haft fornøjelsen af kvinden Moni fra 123 massage i Odense.Der er ikke megen kunstighed over hende. Hun går direkte til aftalen - om massage - og afslutning.Hun giver så i øvrigt en glimrende oliemassage på ens ryg med brug af hænder og underarme.De selvsamme hænder gør underværker, når hun til sidst masserer ens mellemkød, indtil man nærmest spinder af velvære.Derefter er det om på ryggen - og hænderne gør gode langsomme ting sammen med en heftig portion olie...Note: Nu, hvor jeg alligevel bare lå der og kiggede, så noterede jeg mig, at hun er ekstremt smuk/velskabt mellem benene og har den lækreste stjerne mellem ballerne....Hun er selvsagt påklædt, men under kjolen er hun altså nøgen. Bare et lille tip til fantasien.Efter endt udløsning og aftørring ved en varm våd klud - er det ud i solen igen.Man får, hvad man betaler for. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69lover 163 Skrevet 8. Oktober, 2015 Hej FynskBjørn - Tilbyder de fuldpakke ? og hvad hed hun ? Stjerne mellem Ballerne ? den forstår jeg ikke helt …!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 542 Skrevet 9. Oktober, 2015 Hejsa.Ja jeg er jo ikke fynskbjørn, men er dog fynsk .Ja hun tilbyder fuld pakke , navnet har fynskbjørn skrevet, se første linje...Stjerne , jeg er sikker på han mener hendes anus ( bagerste hul ) .Det er generelt et ok sted, både Anna og Moni er søde piger , der er vist en mere der som jeg ikke har prøvet. VH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jan16 4 Skrevet 6. Februar, 2016 Er de ikke lidt dyre? http://123thaimassage.dk/priser/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 542 Skrevet 6. Februar, 2016 Jo måske hvis du kun skal havde massage , men skal du havde ekstra behandling , handjob - blowjob- B to B - eller hele pakken , er deres priser fine Samme priser som hos pigerne på Rugårdsvej . VH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Niico 0 Skrevet 11. April, 2016 Hvad med åbningens tider? Er det dem på hjemmesiden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 542 Skrevet 11. April, 2016 Ja sådan for det meste. Men ellers ring\sms til dem og få de opdaterede tider VH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gummimand 22 Skrevet 21. April, 2016 Er det muligt at få 2 piger og hvad koster det er der mulighed for analt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 542 Skrevet 21. April, 2016 det nemmeste er nok at spørge pigerne.. to piger dobbelt pris det da nemt . analt , igen spørg pigerne da der kan være forskellige grunde til om de vil, foreksempel størrelsen på din diller VH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
faaborg 3 Skrevet 23. April, 2016 Hvem er på arbejde ved 123 massage i øjeblikket ? Og er der nogle der er ligeså gode og grundige som Anna ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 542 Skrevet 23. April, 2016 Så vidt vides , Moni - Dami - Anna , som det har været længe men ellers ring og spørg ad så får du det helt opdaterede . VH VH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg