Der_Man 77 Skrevet 8. Oktober, 2015 Efter at have læst en masse gode anmeldelser af Roxana herinde, skulle hun jo besøges. Jeg lavede en aftale i sidste uge, kl 20. Stod udenfor hendes adresse kl 20:07, og ringede til hende. Desværre - ifølge hende selv - var hun gået ud for at spise, da jeg ikke var kommet kl 20:00. Hun beklagede meget.Havde så en ny aftale i dag kl 20:00,og stod foran hendes adresse kl 19:50, og ringende igen til hende. Desværre havde hun glemt vores aftale, og var ude på date.Så jeg bliver efterhånden meget i tvivl, om hun findes. Men det gør hun vel, når der er så mange anmeldelser af hende herinde. Jeg tænkte også om hun står i vinduet og kigger fra sin rigtige adresse, hvorfra hun kan hvem der står og snakker i mobiltelefon foran den opgivne adresse, og hvis det så ikke er en kunde, som passer hende, så finder hun bare på en undskyldning for at aflyse aftalen. Hvem ved.Selvfølgelig er hun i sin ret til at vælge hendes kunder, men så kan hun vel skrive i sin annonce, hvilke typer som kan besøge hende, så ikke interessante kunder ikke forurener verden med alt for meget CO2 udledning, til ingen verdens nytte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 589 Skrevet 8. Oktober, 2015 Er sq. også lidt røvet... men tror også de bliver brændt af mange gange... så når man ikke møder op til tiden, bookes andre møder. Men er man til tiden - er det røv irriterende at aftaler ikke overholdet.Men hun er god nok - hun findes Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 8. Oktober, 2015 Var hos hende idag, så hun findes. Dog virkede hun som om hun havde travlt, så blev ik en super oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1175 Skrevet 8. Oktober, 2015 (edited) Efter at have læst en masse gode anmeldelser af Roxana herinde, skulle hun jo besøges. Jeg lavede en aftale i sidste uge, kl 20. Stod udenfor hendes adresse kl 20:07, og ringede til hende. Desværre - ifølge hende selv - var hun gået ud for at spise, da jeg ikke var kommet kl 20:00. Hun beklagede meget.Havde så en ny aftale i dag kl 20:00,og stod foran hendes adresse kl 19:50, og ringende igen til hende. Desværre havde hun glemt vores aftale, og var ude på date.Så jeg bliver efterhånden meget i tvivl, om hun findes. Men det gør hun vel, når der er så mange anmeldelser af hende herinde. Jeg tænkte også om hun står i vinduet og kigger fra sin rigtige adresse, hvorfra hun kan hvem der står og snakker i mobiltelefon foran den opgivne adresse, og hvis det så ikke er en kunde, som passer hende, så finder hun bare på en undskyldning for at aflyse aftalen. Hvem ved.Selvfølgelig er hun i sin ret til at vælge hendes kunder, men så kan hun vel skrive i sin annonce, hvilke typer som kan besøge hende, så ikke interessante kunder ikke forurener verden med alt for meget CO2 udledning, til ingen verdens nytte.Tänkt omvänt - om du står i vinduet og kigger på Roxana....Är hon verkligen en så smuk pige så att hon ska välja bort dig??NEJ !! Hon har förvisso lite upphetsande bilder, men där stoppar det. Jag hade inte ens ägnat en tanke på henne vare sig jag var Don Juan eller Ringaren från Notre Dam. Redigeret 8. Oktober, 2015 af Loppan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 8. Oktober, 2015 Så kan du da lære lidt! 1. Aldrig ankomme for sent! 2. Aldrig gå helt hen til den først opgivne adresse. Man må optimere sine chancer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 9. Oktober, 2015 Roxana opgiver den rigtige adresse første gang :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 9. Oktober, 2015 Enig med Loppan. Aftalte tid med hende på grund af de mange gode anmeldelser - billederne lokker mig ikke overhoved.Desværre var oplevelsen omtrent som billederne - so so. Tænk kneppemaskin som man stopper lidt mønter i, og så går den igang som en anden Duracellkanin.Hun kan mange tricks og jeg kan forstå dem der synes det er sjovt. Jeg syntes det ikke. Det er lidt kneppericirkus over det hele.Hun er dog en venlig pige der vil give sine kunder noget for cirkusbilleten. Og hun findes altså. Tror heller ikke hun vælger kunder fra, fra vinduet. Det er nok som hun siger. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jess 10 Skrevet 10. Oktober, 2015 Bliver nødt til at forsvare Roxana, da jeg har besøgt hende flere gange og kun har gode oplevelser med hende. Roxana er meget serviceminded og kan i modsætning til flere andre piger levere "varen". I modsætning til flere andre står hun ikke med hænderne fremme for at modtage betaling før levering af ydelsen, hvilket jeg anser for meget tiltalende. Alt hos hende er rent og pænt og leverer en fantastisk ydelse til pengene.Sørg for at respektere Roxana. Meddel hende hvis man er forsinket, hun har jo også en kalender der skal holdes.Iøvrigt tager hun hjem om 10 dage, så hvis nogen skal nå et besøg, så er det NU.Jeg håber hun kommer tilbage, da hun er en dejlig pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Oktober, 2015 Hun skal da ikke beklage for at du ikke kommer til tiden! At den svipser anden gang er selvfølgelig ærgeligt, men jeg ville ikke dømme en pige ude for en enkelt svipser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas O'Malley 43 Skrevet 11. Oktober, 2015 Hun har også aflyst med mig engang. Der gjorde hun det 10 min. før vi skulle mødes, hvilket var en smule irriterende da jeg havde brugt 30 min. i en bil. Men det var egentlig okay, da jeg fandt en anden pige at hygge mig med. Vil hellere have hun aflyser, end at man bare står og venter forgæves (hvilket en af de mere kendte danske piger har gjort mod mig). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CykkelMyg 43 Skrevet 12. Oktober, 2015 (edited) Jeg må erkende at jeg blev den næste i rækken hun brændte af. Aner ikke hvorfor. Oplyst af gode anmeldelser og belært af gode tråde som giver hende negativ kritik, lavede jeg en aftale med hende lørdag og dukkede op 4 min før tid! Jeg ringede og SMS til hende da jeg stod foran døren, anede ikke hvilken dørklokke eller navn hun holdt til under., og tja jeg gentog det et par gange og lagde besked på hendes tlf svarer. Efter 25 min uden svar blev telefonen slukket, men tændt igen måske 90 min senere. Men ingen svar. Har aldrig været ude for noget lignende overhovedet. Underligt hun ikke aflyser eller kommer med udsættelse eller forklaring. Kun tavshed, og i betragtning af at aftalen blev lavet 2 timer tidligere er det virkelig besynderlig opførsel. Ærgerligt, gad godt en vild tur med tøsen Redigeret 12. Oktober, 2015 af CykkelMyg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg