Hop til indhold
hungerfucker

Falske anmeldelser

Recommended Posts

Desværre oplever jeg når jeg læser anmeldelser, at en stor del af de piger der bliver anmeldt er falske eller direkte løgn,  ligeledes useriøse brugere der kun har det formål at genere,  eller bare anmelde fordi de bare synes at de skal anmelde noget/nogen ? 

Jeg vil ikke generalisere men jeg synes at det er for mange.   Man kan direkte høre hvis en anmeldelse er løg og latin  eller overdrivende,  man smører helts lidt tykt på og pynter lidt mere på sin anmeldelse end man burde ??

Prøv dog at være ærlige og troværdig i jeres anmeldelser i stedet for at lyve ??   i ødelægger det for alle de ærlige brugere ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes denne skulle have været anbragt i Generel debat da det ikke er en anmeldelse. Dette skrevet i bedste mening.

edit. 13.26 - Tak.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre oplever jeg når jeg læser anmeldelser, at en stor del af de piger der bliver anmeldt er falske eller direkte løgn,  ligeledes useriøse brugere der kun har det formål at genere,  eller bare anmelde fordi de bare synes at de skal anmelde noget/nogen ? 

Jeg vil ikke generalisere men jeg synes at det er for mange.   Man kan direkte høre hvis en anmeldelse er løg og latin  eller overdrivende,  man smører helts lidt tykt på og pynter lidt mere på sin anmeldelse end man burde ??

Prøv dog at være ærlige og troværdig i jeres anmeldelser i stedet for at lyve ??   i ødelægger det for alle de ærlige brugere ?

Man skal bare bruge sin sunde fornuft, ligesom alt muligt andet.

Men jeg er da enig i, at de falske anmeldelser fylder en hel del.... desværre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad er en "falsk" anmeldelse? Ikke alle har samme kemi. Ikke alle har en god oplevelse. Nogle har en fantastisk oplevelse og fantastisk kemi. 

Vi oplever ting forskelligt. Det gør ikke en anmeldelse falsk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre oplever jeg når jeg læser anmeldelser, at en stor del af de piger der bliver anmeldt er falske eller direkte løgn,  ligeledes useriøse brugere der kun har det formål at genere,  eller bare anmelde fordi de bare synes at de skal anmelde noget/nogen ? 

Jeg vil ikke generalisere men jeg synes at det er for mange.   Man kan direkte høre hvis en anmeldelse er løg og latin  eller overdrivende,  man smører helts lidt tykt på og pynter lidt mere på sin anmeldelse end man burde ??

Prøv dog at være ærlige og troværdig i jeres anmeldelser i stedet for at lyve ??   i ødelægger det for alle de ærlige brugere ?

Du må da komme med et eksempel eller kan de jo lige så godt være fake og usandt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

i dette univers hvor anonymitet er en magtfaktor både på godt, og ondt.... så er det jo gratis at klamre på tastaturet hvad der kommer ud af det...joooo det må være op til hver enkelt at sortere i....man kan have en kraftig mistanke om at der er indlæg hvor skribentens hverdag ser anderledes ud når vedkommende bevæger sig 20 cm væk fra skærmen..:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle anmeldelser er vist farvet med lyse eller mørke farver, alt efter hvad formålet med anmeldelserne nu engang er.

God oplevelse: så bliver der fyldt godt op med rosende gloser.

Dårlig oplevelse: jamen så er det jo pigens skyld.

Nej  -  brug selv den sunde fornuft.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aaaah ved du nu hvad.. Falske billeder, falske orgasmer, falsk ømhed, falske komplimenter, falske bryster, falske smil, falsk vådhed/liderlighed. En branche som betjener sig så meget af blålys og luftkasteller, og så er det lige (falske) anmeldelser du spiller indigneret over.

Hvor er dine farveægte anmeldelser af virkeligt forekommende begivenheder egentlig henne? Hvem skulle trække det læs hvis ikke ærlige brugere som dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at noget af det værste jeg har læs herinde, var en der havde skrevet en meget grim anmeldelse af en pige han aldrig havde besøgt.

Den lader vi så lige stå!

Han sidenhen indrømmer det åbent herinde og giver en undskyldning til pigen.

Nu er det bare sådan at Jer drenges anmeldser rammer meget hårdere end I tror, jeg ved godt at mange tror at ...ja ja...det er glemt i morgen...det er der ingen der læser, men pigen det omhandler, føler at alle læser det! Den magt de her forums giver til annonyme mennesker gør til de også har et ansvar overfor de piger de anmelder.

Så kan man sige: jamen hvis pigen ikke vil have en dårlig anmeldelse....så skal hun bare levere varen, vi betaler!

okay....

Altså oversat...vi skal gøre alt for en gæst hvad han forlanger, langt over vores grænser, ellers er det i orden han truer og skriver dårlige anmeldelser?

Nej det er det ikke og Eroguide skal ikke bruges som trusselsvåben eller forum til at true sig til ydelse der går langt over pigens grænser....med begrundelsen...jeg skriver anmeldelse om dig! Skriver manden om ydelser han har truet sig til giver det jo ikke et realt billedet af hvad pigen tilbyder, kun hvad han har kunne true sig til, for at overskride hendes grænser, og det gør en ordentlig fyr jo ikke, og dermed kan han jo ikke skrive en sand anmeldelse, det kan jo kun blive til løgn.

Den form for afpresning af pigerne har vi herinde set igen og igen...den der med: jeg skriver om dig, og jow det er ikke sjovt, slet ikke hvis trueren er af "Stalkeren" typen der kan blive ved, sidst så vi det med de piger der tog ud og gav fransk ved rastepladser at en fyr syntes der skulle lægges lidt pres på....

Selvfølig er der de der "Annonce-anmeldelser"...fred være med det....de er jo så gennemskulige så enhver alfons/ruffer/pige kan være med og tænke...hvaaaaa mangler vedkomne ikke et annoncør-handel? hvor klart man ville opfordre nogle af læserne til at klikke på anmeld knappen og skrive i emnefeltet til moderator....øøøøøøøøøøøh den her er vist en annonce?.... moderatoren er ikke alle steder...hjælp dem lidt, for der er nogen anmeldelser hvor man tror det her er løgn, at det får lov til at stå, og man tror at Moderator blind?

Jamen de er jo til at leve med i stedet for de dårlige/falske/dem der stalker...osv

Hvor nogen skriver...som den først beskrevne aldrig burde være tilgivet....!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Der tages forbehold for:

stavefegl, hiraglyffer, utilsigtet hentydinger, i tilfælde af tvivl af forståelse af det skrevne fremsendes kodebog gerne. Paragraffer, love, det danske sprog, ironiske spydigheder, fortolkninger, religions forskelle, oa

 

 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...