Hop til indhold
Creek

Thaimassage med afslutning i mund?

Recommended Posts

Er der nogen der kender et thai-sted hvor man godt må afslutte i munden (det behøver ikke være med slug)? Kan godt lide Thaiernes afslappade indstilling til sex, men foretrækker selv et godt øko-BJ frem for FS.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ked af det, men det er noget du må arbejde for. Det er sgu muligt, men kender ikke noget sted hvor du kan få det up front.

Work it man!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du får svært ved at finde nogen der umiddelbart tilbyder BJ uden gummi, og da slet ikke med afslutning i mund. Hvis du er fast kunde og kemien er god, kan du være heldig at opleve BJ uden, men som Bananas skriver det er noget man må arbejde for.

mvh

Dr X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har jeg nu aldrig haft problemer med. Jeg kan faktisk ikke erindre at have modtaget et blowjob med gummi hvor jeg har været omkring.
Mange har taget skuddet i munden, og nogle (ikke nær så mange) har såmænd også slugt bevismaterialet. :-o

Men det er helt sikkert noget der handler om kemi.
Hvis du frekventerer thaipigerne kommer du meeget langt med billig portvin og slesk tale :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har fået lov ved et første gangs besøg i Lyngby Thai, for et godt års tid siden.

Pigen var i fuld gang og jeg nød det i fulde drag, da klimaks var ved at indfinde sig gjorde jeg pigen opmærksom på at det var ved at være op over, stoppede hun, kiggede mig dybt i øjnene, og sagde; You come her, Okay????, og pegede IND i sin mund, og det gjorde jeg så:razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fået lov ved et første gangs besøg i Lyngby Thai, for et godt års tid siden.

Pigen var i fuld gang og jeg nød det i fulde drag, da klimaks var ved at indfinde sig gjorde jeg pigen opmærksom på at det var ved at være op over, stoppede hun, kiggede mig dybt i øjnene, og sagde; You come her, Okay????, og pegede IND i sin mund, og det gjorde jeg så:razz:

Du stillede simpelt hen op, når pigen havde behov. Det er nemlig hvad en rigtig gentleman gør. Kudos til dig!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...