Hop til indhold

Thaimassage med afslutning i mund?

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der kender et thai-sted hvor man godt må afslutte i munden (det behøver ikke være med slug)? Kan godt lide Thaiernes afslappade indstilling til sex, men foretrækker selv et godt øko-BJ frem for FS.

Skrevet

Ked af det, men det er noget du må arbejde for. Det er sgu muligt, men kender ikke noget sted hvor du kan få det up front.

Work it man!!

Skrevet

Du får svært ved at finde nogen der umiddelbart tilbyder BJ uden gummi, og da slet ikke med afslutning i mund. Hvis du er fast kunde og kemien er god, kan du være heldig at opleve BJ uden, men som Bananas skriver det er noget man må arbejde for.

mvh

Dr X

Skrevet

Har fået det flere steder.

Er et spørgsmål om kemi og er du stamkunde et sted og med samme pige

så....

mvh butterfly

Skrevet

Det har jeg nu aldrig haft problemer med. Jeg kan faktisk ikke erindre at have modtaget et blowjob med gummi hvor jeg har været omkring.
Mange har taget skuddet i munden, og nogle (ikke nær så mange) har såmænd også slugt bevismaterialet. :-o

Men det er helt sikkert noget der handler om kemi.
Hvis du frekventerer thaipigerne kommer du meeget langt med billig portvin og slesk tale :cool:

Skrevet

Jeg har fået lov ved et første gangs besøg i Lyngby Thai, for et godt års tid siden.

Pigen var i fuld gang og jeg nød det i fulde drag, da klimaks var ved at indfinde sig gjorde jeg pigen opmærksom på at det var ved at være op over, stoppede hun, kiggede mig dybt i øjnene, og sagde; You come her, Okay????, og pegede IND i sin mund, og det gjorde jeg så:razz:

Skrevet

Jeg har fået lov ved et første gangs besøg i Lyngby Thai, for et godt års tid siden.

Pigen var i fuld gang og jeg nød det i fulde drag, da klimaks var ved at indfinde sig gjorde jeg pigen opmærksom på at det var ved at være op over, stoppede hun, kiggede mig dybt i øjnene, og sagde; You come her, Okay????, og pegede IND i sin mund, og det gjorde jeg så:razz:

Du stillede simpelt hen op, når pigen havde behov. Det er nemlig hvad en rigtig gentleman gør. Kudos til dig!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.