Hop til indhold
Guest nyder det

en duft af østen (Lise)

Recommended Posts

Guest nyder det

En duft af østen (lise)  har slået et tilbud op som jeg virkelig ikke kunne sige nej til

I går aftes tog jeg kontakt til Lise og fik en aftale i stand

30min for 800kr med alt fransk alm samleje og analt (billigt)

ved min ankomst fik vi en hygge snak og en kop kaffe (som vel at mærke ikke var med i den halve time) smiler

jeg fik et lille bad og blev vist ind i værelset .og nøgen som jeg stod der begyndte Lise at kæle for min pik

en rigtig dejlig oplevelse at se pikken i hendes mund hun blev ved til den stod stiv og hård klar til at kneppe

jeg lagde mig på sengen hvor efter vi aftalte at hun red mig en tid en skøn oplevelse efter et stykke tid lagde Lise sig mellem mine ben og begyndte igen at slikke pikken og bollerne svært ikke at komme :smile:

Men lysten til at tage hende i hendes dejlige røv  fik mig til ikke at komme

Lise lagde sig på maven og skød hendes dejlig røv op så der var frit udsyn til alle herlighederne tog fat om hendes hofter og fik pikken ind i hendes snævre MIS :razz: den var stram (dejligt)

jeg var virkelig imponeret over at hun kunne tage pikken I røven uden nogen form for glidekrem .en rigtig dejlig stram røv og hun kunne virkelig lide at blive kneppet i toeren kunne ikke blive hårdt nok det var mere end jeg kunne holde til jeg kom i en rigtig skøn ORGASME.  En super god oplevelse værd at kører efter  Og det at lise er en sød og køn naturlig pige gør oplevelsen endnu dejligere .

Hun hjalp mig med at få pikken gjort ren :grin: ikke noget hast værk vi fik os endnu en hygge snak .hvor efter jeg glad og yderst tilfreds kunne køre igen ..

indlæg fra (Nyder det)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God inspirerende anmeldelse, Lise har været på min to-do liste et stykke tid, det lyder til at jeg må se at få besøgt hende.

mvh

Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hjorten

i hendes profil tekst står der at hun findes Jeg findes nær Store Bælts Broen/ Sjællands siden. hvis man klikker på kortet er hun i københavn... hvad er rigtigt ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun holder til nær broen.

Og jeg kan fuldt ud tilslutte mig "nyder det" anmeldelse.
Hun er en sød pige og meget serviceminded. Og hun er meget glad for at blive pulet i nummeren uden glidecreme. :cool:

Så bare se at komme afsted Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for opfordringen. Der går desværre et par uger før jeg skal den vej forbi. Det er et stykke tid siden jeg har prøvet anal, jeg bliver helt opstemt ved tanken, især når hun er glad for det, men lyder lidt barsk at det er uden glidecreme.

 

mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nyder det

Tak for opfordringen. Der går desværre et par uger før jeg skal den vej forbi. Det er et stykke tid siden jeg har prøvet anal, jeg bliver helt opstemt ved tanken, især når hun er glad for det, men lyder lidt barsk at det er uden glidecreme.

 

mvh Dr X

det virker ret naturligt med lise har en fornemmelse af at nydelsen for hende gør at der virkelig ikke er brug for glidecreme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun holder til nær broen.

Og jeg kan fuldt ud tilslutte mig "nyder det" anmeldelse.
Hun er en sød pige og meget serviceminded. Og hun er meget glad for at blive pulet i nummeren uden glidecreme. :cool:

Så bare se at komme afsted Dr X

Er det privat??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Ok tak for svar:-) Lige et sidste spørgsmål: Er det diskret? Har både familie og bekendte i Korsør og det er jo ingen stor by;-) På forhånd tak!

 

Vh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun holder til i et privat hus, og jeg tror ikke hun har så mange gæster på en dag.
Men jeg kan jo ikke sige om hun er nabo til en af dine familiemedlemmer :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...