Tillbedjaren 66 Skrevet 5. Oktober, 2015 Hej Administrator, jag är nyfiken på hur det gick i tävlingen som slutade siste september? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 5. Oktober, 2015 Jeg forventer at finde vinderen senere i dag, jeg skal lige have tid til at kigge de forskellige anmeldelser igennem, for at finde ud af hvem vinderen blev. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 13. Oktober, 2015 Hvordan går det med optællingen - er der fundet en vinder af konkurrencen nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. Oktober, 2015 Hvordan går det med optællingen - er der fundet en vinder af konkurrencen nu? Det er ikke så lige til, når det foregår med kugleramme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 13. Oktober, 2015 Det er ikke så lige til, når det foregår med kugleramme Jeg har hørt ar de bruger knuder:http://historienet.dk/kultur/sprog/havde-inkaerne-et-skriftsprog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 13. Oktober, 2015 Trækningen er suspenderet, da Admin er løbet tør for fingre og tær at tælle på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. Oktober, 2015 Det mest komiske er næsten at "præmien" delvist er "MIA" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg