Hop til indhold

Nogen der kender den her nye studine?

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/193947

Nogen der har været en smut forbi hende her?

Har skrevet en email til hende og hun svarer rigtig sødt tilbage og ser også super godt ud på de billeder hun sender;)

Men hendes priser er i den høje ende, så ville liiiiige forhøre mig herinde om der er nogen der har været forbi denne unge studine:)

Skrevet

annoncen er slettet ?

Skrevet

Ja den virker også hos mig. Så måske du skulle have din browser set efter ;)

Skrevet
Jeg mener hun har Været på tidligere. Prøv søgefunktionen.

kan ikke finde noget på hende og er rimelig tit på AL og der er hun helt ny på ihvertfald ;)

Skrevet

Er det mon søde Lea, som også annoncerede sidste sommer? :smile:

Topper.

Redigeret af Topper

Skrevet

Lea havde billeder på sin annonce, det har hende her ikke, jeg skal dog ikke udelukke noget.

Skrevet

Hvad koster pris? :)

Du siger det er i den ddyre ende?

Ja, hun skal have 3000kr for en time. Men hun ser flot ud og det en inklusive det hele og man må komme alle de gange man kan;) 

Så ja, det er da bestemt i den dyre ende;)

@Topper

Jeg tror ikke det er Lea. Hende her er meget højere :)

Skrevet

Endnu en studerende der skal ha' råd til byture og Gucci stilletter

Skrevet

Det er ikke hende . Så er hun ihvertfald vokset siden sidst;)

For hende i nævner i link kender jeg og har besøgt før;) ikke en speciel god oplevelse :/

Skrevet

Hun ligner ikke noget, jeg vil betale 3K for ... 

Skrevet

Jeg siger tak for alle kommentarerne, men jeg søgte egentlig svar på om nogen kendte den pågældende . Ikke en masse links til alle de piger der gennem tiden har huseret i Ballerup;)

Skrevet

Den ene Bebop linker til har nøjagtig samme mål, så det må da være den samme.

Skrevet

Jeg siger tak for alle kommentarerne, men jeg søgte egentlig svar på om nogen kendte den pågældende . Ikke en masse links til alle de piger der gennem tiden har huseret i Ballerup;)

Du har jo fået et svar fra en. Pointen med linkene med billeder kunne være, at Doktor Sugardaddy måske kan genkende en af de andre annoncer som den samme pige ..

Skrevet

det eneste der minder om hinanden her er vist samme by. Så derfor jeg stiller spm tegn ved sammenligningen:/ desuden er mål på ingen måde de samme og heller ikke hårfarve og ydelser.

men lad os bare lukke tråden her. Det er vist det sædvanlige gætværk istedet for folk med reelle informationer ....

Skrevet

det eneste der minder om hinanden her er vist samme by. Så derfor jeg stiller spm tegn ved sammenligningen:/ desuden er mål på ingen måde de samme og heller ikke hårfarve og ydelser.

men lad os bare lukke tråden her. Det er vist det sædvanlige gætværk istedet for folk med reelle informationer ....

Fair nok.

Beder man om hjælp, må man ofte selv sortere lidt på svarene.

Ikke  Altid Får Man  Direkte Svar.

Du har da fået lidt at tænke på.

God jagt.

Skrevet

Jeg synes bare altid at det går op i gætværk og spekulationer herinde desværre :/

men håber snart at have mere info :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.