Hop til indhold

Recommended Posts

Guest chris 60
Opleveren skrev, den 9/3/2016 at 20:18:

Fuldstændig enig med Polpot og de andre positive anmeldelser af Miky.

Besøgte Miky for et par måneder siden, til trods for den meget negative anmeldelse og Mikys efterfølgende svar. Havde længe været fristet af annoncen og tog chancen.

Det er jeg nu super glad for jeg gjorde og jeg lovede - allerede dengang - mig selv at oprette en profil så ret kunne blive ret. Havde en fantastisk time med Miky. Der blev ikke kysset ret meget, men det er absolut også det eneste der sætter en lille plet på en ellers super super fin oplevelse. 

Både Nicolle og Miky var til stede da jeg kom og jeg kunne selv vælge. Havde jo længe set på Mikys annonce og billeder, så det blev hende, selvom Nicolle også er en flot og meget tiltrækkende pige.

Der var fuld forkælelse i 60 min. Har besøgt Nicolle 2 gange siden og skal nok få anmeldt dette besøg asap. Kan dog sige, at det begge gange var fantastiske oplevelser.

Der er sikkert nogle der bemærker, at jeg lige har oprettet min profil og ovst. derfor må være falsk reklame. Det er på ingen måde tilfældet!! Bare ked af, at der er gået så lang tid mellem mit besøg og anmeldelsen.

Jeg forstår ikke en lyd af det med prisen på kr. 2000 - hendes annonce pt. siger en time for 1000. Er de 2000 for to piger???

Vil gerne vide det, da jeg for nylig - faktisk i dag - har studeret hendes annonce og blevet temmelig interesseret! :-) Og det gælder osse veninden.

Redigeret af chris 60

Del dette indlæg


Link til indlæg

Chris 60 - sorry det sene svar - har været off-line de sidste 12-14 dage....

Det med priserne er 100% jvf. annoncen, dvs kr. 1.000,- for én time med én pige plus evt. tilkøb.

Har - som skrevet - besøgt Niccole 2 gange og det har været intet mindre end fantastisk. Mit 3. besøg er nært forestående:-)

Ved ikke om man kan skrive private beskeder til hinanden herinde, men hvis du vil vide mere kan du bare spørge....

God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...