Hop til indhold
Toddy

Tjae så er man her igen !!!!

Recommended Posts

Gæst

Meld klart ud - vær ærlig og autentisk. Det får du meget mere fisse på end ved at være manipulerende(læs: uærlig). Det er også så fandens energikrævende at foregive en hel masse pis istedet for bare at være ærlig.

Der findes masser af dejlige piger der er klar til bare at have det sjovt - dejlig sex, nyde hinanden uden forpligtelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis du næste gang du finder en dejligt hunkønsvæsen toner rent flag, så kunne det måske gå bedre. Jeg er selv single og har absolut ikke brug for en 'fuldtids'-mand. Min hverdag fungerer superfint med job, børn, hjem og en masse praktisk. Hvis der skal være en mand i mit liv, så skal det være fordi jeg har et behov for voksensnak og intimitet af og til... Og lidt tosomhed. Men min normale hverdag behøver du så sandelig ikke blande dig i - her er jeg helst fri faktisk!! - så ikke noget med at blive hængende i min sofa alt for længe ad gangen, griner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du næste gang du finder en dejligt hunkønsvæsen toner rent flag, så kunne det måske gå bedre. Jeg er selv single og har absolut ikke brug for en 'fuldtids'-mand. Min hverdag fungerer superfint med job, børn, hjem og en masse praktisk. Hvis der skal være en mand i mit liv, så skal det være fordi jeg har et behov for voksensnak og intimitet af og til... Og lidt tosomhed. Men min normale hverdag behøver du så sandelig ikke blande dig i - her er jeg helst fri faktisk!! - så ikke noget med at blive hængende i min sofa alt for længe ad gangen, griner.

holder ellers meget af at flyde i en sofa en time eller to i ny og næ :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo jo, en sofa har heldigvis mange funktioner, så længe du ikke falder i søvn og tror at du skal overnatte, griner...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...