Hop til indhold

Glidecreme

Featured Replies

Skrevet

Hej alle :-)

Hvad er jeres foretrukne glidecreme når i skal have analsex? (Uden gummi) 

Pft

tyren

Skrevet

Spyt, altid spyt. :D 

Skrevet

Tigerbalsam, den er ikke stor nok til det gør ondt, men så kan det i det mindste svige lidt. 

Skrevet

og nu til de seriøse..  :-)

Jamen, jeg var faktisk helt, helt seriøs.

Skrevet
  • Author

Jamen, jeg var faktisk helt, helt seriøs.

Hihi... jamen okay så:grin:

Skrevet

Med min eks brugte vi mandelolie, så glider det bare .. men når uhn tog mig m strapon brugte vi så lige et kondom da den ellers går i opløsning.. 

Skrevet

Med min eks brugte vi mandelolie, så glider det bare .. men når uhn tog mig m strapon brugte vi så lige et kondom da den ellers går i opløsning.. 

Kondom og olie, det skulle ikke være så smart sammen.

Skrevet

Tigerbalsam, den er ikke stor nok til det gør ondt, men så kan det i det mindste svige lidt. 

svig er en HELT anden ting!

Skrevet

Olie - også mandelolie herfra.

Skrevet

Kondom og olie, det skulle ikke være så smart sammen.

nej men det holder da lidt og billigere end en strapon..  vi brugte jo ikke kondom når jeg tog hende, vi var sammen i 12 år.. så ingen grund til det.. 

Skrevet

svig er en HELT anden ting!

Du er rød så du kender nok til begge ting ;) 

Skrevet

Du er rød så du kender nok til begge ting ;) 

du er blå, så du er eksperten!

Skrevet

Babyolie er helt uden parfume og tilsætningsstoffer og så er min erfaring at det glider bedre i længere tid end diverse glidecremer

Skrevet

du er blå, så du er eksperten!

Så længe det ikke er mig der ender med ondt i røven, det har i jo ligesom patent på :lol: 

Skrevet

Kun den bedste kvalitet af glidecreme til analsex.

Skrevet

Så længe det ikke er mig der ender med ondt i røven, det har i jo ligesom patent på :lol: 

nej, du står bare og kigger på

Skrevet

nej, du står bare og kigger på

Ja nu har jeg jo betalt for forestillingen ikke :P 

Skrevet

Så er det sgu da sikkert en strap-on der er købt i Kina, hvis den ikke kan tåle lidt røv, noget billigt skrammel.  sm154.gif sm154.gif sm154.gif

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Skrevet

Hej alle :-)

Hvad er jeres foretrukne glidecreme når i skal have analsex? (Uden gummi) 

Pft

tyren

Uden selv at have erfaringer i disse øvelser har jeg jo ikke praktisk erfaring indenfor emnet :). Men jeg ved at det amerikanske margarineprodukt - Crisco - igennem masser af år har været nævnt som LUPEN - the one and only :)

Skrevet

Jeg bruger helst Eros Body-glide ( el. tilsvarende produkter), som er en flydende silikone-baseret glide-gel - som jeg foretrækker frem for de klassiske mere "drøje" glide-cremer.

https://www.paradiss.dk/dk/eros-silicone-gildecreme-body-glide-verdenskendt-glidecreme/100-ml

https://www.paradiss.dk/dk/silicone-glidemiddel-body-fluid-glidecreme

Jeg tror umiddelbart at dette produkt er tilsvarende, blot vandbaseret, men har ikke personligt erfaring med det - men det anbefales til legetøj af silikone

https://www.paradiss.dk/dk/vandbaseret-glidemiddel-glidecreme

Skrevet

Så er det sgu da sikkert en strap-on der er købt i Kina, hvis den ikke kan tåle lidt røv, noget billigt skrammel.  sm154.gif sm154.gif sm154.gif

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

den er så købt i kruså, men nok lavet i kina..;-). Men nu er det ikke røven den ikke kan tåle det er olien.. :wink:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.