Hop til indhold
tyren12

Glidecreme

Recommended Posts

Guest sydfyr43

Med min eks brugte vi mandelolie, så glider det bare .. men når uhn tog mig m strapon brugte vi så lige et kondom da den ellers går i opløsning.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Med min eks brugte vi mandelolie, så glider det bare .. men når uhn tog mig m strapon brugte vi så lige et kondom da den ellers går i opløsning.. 

Kondom og olie, det skulle ikke være så smart sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tigerbalsam, den er ikke stor nok til det gør ondt, men så kan det i det mindste svige lidt. 

svig er en HELT anden ting!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Kondom og olie, det skulle ikke være så smart sammen.

nej men det holder da lidt og billigere end en strapon..  vi brugte jo ikke kondom når jeg tog hende, vi var sammen i 12 år.. så ingen grund til det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Babyolie er helt uden parfume og tilsætningsstoffer og så er min erfaring at det glider bedre i længere tid end diverse glidecremer

Del dette indlæg


Link til indlæg

du er blå, så du er eksperten!

Så længe det ikke er mig der ender med ondt i røven, det har i jo ligesom patent på :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så længe det ikke er mig der ender med ondt i røven, det har i jo ligesom patent på :lol: 

nej, du står bare og kigger på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med min eks brugte vi mandelolie, så glider det bare .. men når uhn tog mig m strapon brugte vi så lige et kondom da den ellers går i opløsning.. 

Så er det sgu da sikkert en strap-on der er købt i Kina, hvis den ikke kan tåle lidt røv, noget billigt skrammel.  sm154.gif sm154.gif sm154.gif

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle :-)

 

Hvad er jeres foretrukne glidecreme når i skal have analsex? (Uden gummi) 

 

Pft

 

tyren

Uden selv at have erfaringer i disse øvelser har jeg jo ikke praktisk erfaring indenfor emnet :). Men jeg ved at det amerikanske margarineprodukt - Crisco - igennem masser af år har været nævnt som LUPEN - the one and only :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger helst Eros Body-glide ( el. tilsvarende produkter), som er en flydende silikone-baseret glide-gel - som jeg foretrækker frem for de klassiske mere "drøje" glide-cremer.

https://www.paradiss.dk/dk/eros-silicone-gildecreme-body-glide-verdenskendt-glidecreme/100-ml

https://www.paradiss.dk/dk/silicone-glidemiddel-body-fluid-glidecreme

Jeg tror umiddelbart at dette produkt er tilsvarende, blot vandbaseret, men har ikke personligt erfaring med det - men det anbefales til legetøj af silikone

https://www.paradiss.dk/dk/vandbaseret-glidemiddel-glidecreme

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Så er det sgu da sikkert en strap-on der er købt i Kina, hvis den ikke kan tåle lidt røv, noget billigt skrammel.  sm154.gif sm154.gif sm154.gif

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

den er så købt i kruså, men nok lavet i kina..;-). Men nu er det ikke røven den ikke kan tåle det er olien.. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...