Hop til indhold
J@n38

Veri pigen??

Recommended Posts

Er det her ikke den berygtede Veri pige? Eller tager jeg fejl?

https://annoncelight.dk/showad/193814

Kære J@n38:)

Den madamme er jo dukket op herinde flere gange. Jeg har aldrig mødt Veripigen, OG skal heller ikke!!!    - om det er hende der svæver i vindene over Himmerland, det ved jeg ikke.

Derimod tager du ikke fejl!! - du studser jo over annoncen og har måske, som mig bemærket, at den virker den underlig - helt skæv fordi : gravid - voksne/modne mænd - og alt gratis !!!!!

Kunne det tænkes? - meget kan man jo vitterlig tænke sig til : - et bagholds angreb med økonomisk afpresning af familiefædre 

Husk, - kun en tåbe frygter ikke havet!      - for så er der grundlag for at drukne 

- nå det skal sku nok vise sig, at der er liderlige tåber, der tænker med det lille hoved, og som bliver "tørret", og det er slet ikke sikkert de er herinde på EG.

Hvis jeg har taget grueligt fejl af hende, så beklager jeg meget.

 

Mange hilsner

Nyder livet

- - Hold dig/jer til EG-pigerne, altså de "De lyserøde":wub: herinde - de snyder sgu ikke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Husk, - kun en tåbe frygter ikke havet!      - for så er der grundlag for at drukne 

 

 

Hvis man frygter noget, så skal man holde sig væk fra det, for så reagerer man ikke rationelt. Det gælder også havet, men man skal have respekt for havet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man frygter noget, så skal man holde sig væk fra det, for så reagerer man ikke rationelt. Det gælder også havet, men man skal have respekt for havet ;-)

- ja det er rigtigt! - det er den modsatte "pol" - når man respekterer havet, - så er man også godt rustet til, at have havet som "partner", som følge af : erfaringer/egne erfaringer - forstå vejrudsigter - i god tid at forudse problemer - og handle fornuftigt derefter - forstå at havet er en af de stærkeste naturkræfter - udvikle egne kompetencer til samarbejde med havet og på havets betingelser - - - 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er tidligere blevet snydt, så jeg ser måske flere spøgelser end godt er. Dog vil jeg påstå, at du rammer helt plet i din påstand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det her ikke den berygtede Veri pige? Eller tager jeg fejl?

https://annoncelight.dk/showad/193814

Tvivler på det er veri-pigen - men indsætter lige teksten:

ung liderlig gravid pige nordjylland søger hygge....

Nordjylland

I dag, kl. 09:52

Jeg er en ung liderlig gravid pige på 20, der søger sex i dag inden kl. 13.30
Søger kun modne/ældre mænd, da det er det, der tænder mig ......
Befinder mig i vesthimmerland / nordjylland
Vil ikke have nogen form for betaling...

Kontakt mig på [email protected]

Måske en slags scam til indsamling af e-mailadresser?

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tvivler på det er veri-pigen - men indsætter lige teksten:

ung liderlig gravid pige nordjylland søger hygge....

Nordjylland

I dag, kl. 09:52

Jeg er en ung liderlig gravid pige på 20, der søger sex i dag inden kl. 13.30
Søger kun modne/ældre mænd, da det er det, der tænder mig ......
Befinder mig i vesthimmerland / nordjylland
Vil ikke have nogen form for betaling...

Kontakt mig på [email protected]

Måske en slags scam til indsamling af e-mailadresser?

 

 

 

 

ja - det kan da godt være det er indsamling af mailadresser - - et eller andet lyssky er der da over den annonce 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, den 10/2/2015 at 19:45:

ja - det kan da godt være det er indsamling af mailadresser - - et eller andet lyssky er der da over den annonce 

Det er veripigen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimaalborg skrev, for 20 minutter siden:

Jep. Men hun er stadig aktiv. :) Jeg kæmper en kamp med hende pt. Desværre.

Ja Veripigen er velkendt herinde, men det lader til at hun har taget nye metoder i brug når du skriver at du har en kamp med hende. Jeg vil gætte på at hun er begyndt med afpresning, men det må du oplyse os nærmere om, hvis det er tilfældet.

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle der være andre der har været i kontakt for nylig med en pige fra annoncelight det skal hentes på Agerdiget i Aalestrup. Skriv endelig en privat besked:)

Redigeret af Kimaalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270

Det er heldigvis flere år siden hun forfulgte mig - en dag sad hun min opgang og råbte ind af brevsprækken, knap så fedt.

Jeg måtte nærmest trække hende i håret ned ad trappen, og ud af hoveddøren, og ringe til politiet - hun prøvede naturligvis det sædvanlige, at ringe til hendes "rocker venner" - det kvinde menneske har sgu ingen venner :-)

De første gange jeg mødte hende boede hun på et hjem i Mundelstrup ved Aarhus - der hentede jeg hende, de første gange vi sås var hun sød nok, men hun blev mere og mere mærkelig med tiden..

I starten var hun lidt mere åben, så jeg har adr. og navne på hendes forældre - hvis hun truer jer for meget, det kunne jo være en henvendelse ville hjælpe :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen

VERI-pigen har spøgt på EG i al den tid, og før, jeg kom med på EG. Hun lyder rigtig træls men hvorfor kaldes hun VERI-pigen? 

Mvh

Klyngen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 11 timer siden:

Det er heldigvis flere år siden hun forfulgte mig - en dag sad hun min opgang og råbte ind af brevsprækken, knap så fedt.

Jeg måtte nærmest trække hende i håret ned ad trappen, og ud af hoveddøren, og ringe til politiet - hun prøvede naturligvis det sædvanlige, at ringe til hendes "rocker venner" - det kvinde menneske har sgu ingen venner :-)

De første gange jeg mødte hende boede hun på et hjem i Mundelstrup ved Aarhus - der hentede jeg hende, de første gange vi sås var hun sød nok, men hun blev mere og mere mærkelig med tiden..

I starten var hun lidt mere åben, så jeg har adr. og navne på hendes forældre - hvis hun truer jer for meget, det kunne jo være en henvendelse ville hjælpe :-)

 Il det siges, at hun ikke var fair til at starte med, og faktisk leverede varen? Jeg troede ikke at der var nogen der havde været  så "heldige"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kunne mødes med hende på parkeringspladsen ved Veri-centeret i Risskov, mener hun boede tæt på - vistnok i Vorrevangen(?)

Jeg har personligt kun mødt hende én gang - det var ikke just nogen fornøjelse. Hun brugte også tricket med at "ringe" til nogle rockere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da ikke nogen rockere der gider have noget med hende at gøre. Men derfor kan der godt være andre syge typer derude der tænder på at være pimp for en syg tøs. Hun er vist polsk, og snakkede udenlandsk med nogen i telefonen da jeg mødte hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Samson skrev, for 1 minut siden:

Der er da ikke nogen rockere der gider have noget med hende at gøre. Men derfor kan der godt være andre syge typer derude der tænder på at være pimp for en syg tøs. Hun er vist polsk, og snakkede udenlandsk med nogen i telefonen da jeg mødte hende

Hun er ærke dansk, så mon ikke hun talte " kaudervælsk" :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Veripigen er dansk -  hun er ikke en polsk pige eller anden udenlandsk, ingen udlænding ville vove at spille det spil her i landet. Og jeg har har aldrig hørt rockere skulle være involveret, det er bare noget hun siger for at skræmme folk. Men hun er bare et meget dårligt bekendtskab.

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klyngen skrev, for 51 minutter siden:

VERI-pigen har spøgt på EG i al den tid, og før, jeg kom med på EG. Hun lyder rigtig træls men hvorfor kaldes hun VERI-pigen? 

Mvh

Klyngen 

Veri pigen var mig der startede på at kalde hende det. Hun boede på Solhvervsvej sammen med hendes Far som hun påstod var politimand. Havde fornøjelsen af hende et par gange. Har heldigvis ikke mødt hende siden efteråret 2012.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...