Bøje 233 Skrevet 1. Oktober, 2015 Annoncelight sydsjælland nyk f . 51 år Nogen der har besøgt hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 1. Oktober, 2015 (edited) Annoncelight sydsjællandnyk f . 51 årNogen der har besøgt hende ?https://annoncelight.dk/showad/193685Venligst Landsbytossen -nu med smart-phone Redigeret 1. Oktober, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Xanaille 58 Skrevet 1. Oktober, 2015 Jeg bliver lidt utryg, når jeg ser oprydningsstandarden, som første billede er udtryk for, haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 1. Oktober, 2015 Jeg bliver lidt utryg, når jeg ser oprydningsstandarden, som første billede er udtryk for, hahaJa jeg kunne aldrig drømme om at besøge hende såsom det ser ud, sgu ikke noget opløftende billede, tør ikke tænke på hvordan standarten på de sanitære installationer så vil se ud.Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Xanaille 58 Skrevet 23. December, 2015 Xanaille skrev, den 1/10/2015 at 17:21: Jeg bliver lidt utryg, når jeg ser oprydningsstandarden, som første billede er udtryk for, haha Nye billeder - min kommentar er uaktuel nu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 29. December, 2015 Nogen der kan svare Børje s spørgsmål? Eller tager du en for klubben Børje:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg