Hop til indhold
møgsvinet

Winner massage - Århus - "Nyt" sted

Recommended Posts

Jeg skulle egentlig have været hos N&N til en gang massage, men de er flyttet før tid - jeg havde i hvert fald ikke hørt at de allerede var flyttet.

Nå, men fra toppen af ... jeg ankommer til stedet i sidste øjeblik, i den tro at jeg havde en bestilt tid der, og bemærker derfor ikke om der var sket ændringer på facaden. Jeg ringer på og bliver lukket ind. Der er lidt støj og hende der tager imod snakker ikke så godt dansk så der sker måske også en mindre misforståelse - jeg havde bestilt tid hos en (for mig) ny pige hos N&N, så fattede jo ikke mistanke da jeg blev vist ind i rummet af en rigtig smuk ung pige. Der kommer en pige mere ind i rummet og jeg får at vide af den ene på godt dansk at hun skal lære den anden op fordi hun er helt ny. Jamen fint med mig, man skal jo være et skarn hvis man klager over at få massage af to smukke unge piger ... det går sin gang og da jeg er færdig bliver jeg tilbudt bad og cola. Jeg takker ja til begge dele og efterfølgende sidder jeg og snakker lidt med pigerne og det er egentlig først der at det går op for mig at N&N er flyttet før tid og at der er kommet ny ejer på stedet samt at det har skiftet navn. Jeg var egentlig bare heldig at den nye ejer havde fået lov at åbne allerede i dag. Officielt skulle det først åbne i morgen (d. 1/10).  Nogle af pigerne er flyttet med på den nye adresse og jeg kan ikke huske om det var en eller to af pigerne der var blevet på Herluf Trolles Gade.
Jeg vil ikke skrive en egentlig anmeldelse da det ikke var et regulært besøg, men blot informere om at der er kommet et "nyt" sted, nu hvor N&N er flyttet ... med de piger der var der i dag så tror jeg nu at der er meget god chance for at jeg bliver ved med at besøge denne adresse ...

Pt. er der tre piger på stedet - Far (34), Ammy (27) og Poy (? - hun var der ikke i dag)


WINNER Massage
Herluf Trolles Gade 35
8200  Århus N
Tlf. 93 99 46 09

Man-fre:  10-21
Lørdag:   10-20
Søndag:  Efter aftale

God fornøjelse :-)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Winner"... ligger "tæt" på det gamle "Winner burger", så man bliver jo helt nostalgisk :)

 

"Far"? Håber det staves på en anden måde, for vil synes det var vildt underligt at blive masseret af "far" ;)

 

Anyway... spændende at komme til at høre mere om det "nye" sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. 

er helt ny her inde. Er kommet en del ved N&N. Så lidt trist de er flyttet. Hvordan er det nye sted ? 

NN er flyttet til Grønnegade. Det er vel stadig indenfor rækkevidde, men mindre diskret velsagtens?

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Winner"... ligger "tæt" på det gamle "Winner burger", så man bliver jo helt nostalgisk :)

 

"Far"? Håber det staves på en anden måde, for vil synes det var vildt underligt at blive masseret af "far" ;)

 

Anyway... spændende at komme til at høre mere om det "nye" sted.

Jeg fik et visitkort med navnene på pigerne skrevet bagpå ... det var sådan hun stavede det - dog lød r'et stumt i udtalen, der som jeg hørte det, lød som "Faa".

Jeg skal i hvert fald forbi igen når jeg lige kan få det til at passe ind og så skal jeg nok smide en anmeldelse.

---------

Mht. N&N så er det helt konkret Grønnegade 64 - der hvor Stjernepigerne før holdt til. Men du må et smut forbi, kasperlund1984, og så kan du jo selv skrive en anmeldelse af de nye lokaler i en anden tråd :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg slået vejen forbi Winner endnu engang for at nyde en time i selskab med den dejlige Ammy.

Ammy er 27, men kunne nemt gå for at være 18-20 år efter min mening. Hun er høj, slank, langt glat hår. Dejlige levende øjne og et smukt og charmerende smil. Hun er absolut en af de smukkeste thaipiger jeg nogensinde har besøgt.

Først en let afslappende gang massage af ryg og ben. Da det var overstået blev jeg bedt om at vende mig og hun smed tøjet (det sjove var aftalt på forhånd) og blottede en virkelig smuk krop. Det blev lige på og hårdt. En sand fornøjelse. Dejlig stram og så virkede hun nærværende og indlevende. Bagefter fik jeg lidt massage på lårene. Det eneste der tæller en anelse ned er at hun ikke kysser, men det kan jo være et spørgsmål om kemi ...
Jeg ved ikke lige hvor lang tid det tog, da jeg sad og snakkede lidt med pigerne både før og efter. Det virkede ikke på noget tidspunkt som at de havde travlt med at få mig ud af døren igen. Priserne er standard for Århus.

Jeg kommer helt klart igen ... og igen ... og igen ... :-P :-P :grin: :grin: :-P :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun hedder Fah ;-)

Hilsen

Huaa Laan

Ja, det gør hun. Jeg fik også at vide at hun havde skrevet forkert på visitkortet da jeg var forbi igen, men jeg kunne jo kun gå ud fra hvad der stod ... men Fah er det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg slået vejen forbi Winner endnu engang for at nyde en time i selskab med den dejlige Ammy.

Ammy er 27, men kunne nemt gå for at være 18-20 år efter min mening. Hun er høj, slank, langt glat hår. Dejlige levende øjne og et smukt og charmerende smil. Hun er absolut en af de smukkeste thaipiger jeg nogensinde har besøgt.

Først en let afslappende gang massage af ryg og ben. Da det var overstået blev jeg bedt om at vende mig og hun smed tøjet (det sjove var aftalt på forhånd) og blottede en virkelig smuk krop. Det blev lige på og hårdt. En sand fornøjelse. Dejlig stram og så virkede hun nærværende og indlevende. Bagefter fik jeg lidt massage på lårene. Det eneste der tæller en anelse ned er at hun ikke kysser, men det kan jo være et spørgsmål om kemi ...
Jeg ved ikke lige hvor lang tid det tog, da jeg sad og snakkede lidt med pigerne både før og efter. Det virkede ikke på noget tidspunkt som at de havde travlt med at få mig ud af døren igen. Priserne er standard for Århus.

Jeg kommer helt klart igen ... og igen ... og igen ... :-P :-P :grin: :grin: :-P :-P

Hun lyder skisme dejlig. Er det hende er taler dansk? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg slået vejen forbi Winner endnu engang for at nyde en time i selskab med den dejlige Ammy.

Ammy er 27, men kunne nemt gå for at være 18-20 år efter min mening. Hun er høj, slank, langt glat hår. Dejlige levende øjne og et smukt og charmerende smil. Hun er absolut en af de smukkeste thaipiger jeg nogensinde har besøgt.

Først en let afslappende gang massage af ryg og ben. Da det var overstået blev jeg bedt om at vende mig og hun smed tøjet (det sjove var aftalt på forhånd) og blottede en virkelig smuk krop. Det blev lige på og hårdt. En sand fornøjelse. Dejlig stram og så virkede hun nærværende og indlevende. Bagefter fik jeg lidt massage på lårene. Det eneste der tæller en anelse ned er at hun ikke kysser, men det kan jo være et spørgsmål om kemi ...
Jeg ved ikke lige hvor lang tid det tog, da jeg sad og snakkede lidt med pigerne både før og efter. Det virkede ikke på noget tidspunkt som at de havde travlt med at få mig ud af døren igen. Priserne er standard for Århus.

Jeg kommer helt klart igen ... og igen ... og igen ... :-P :-P :grin: :grin: :-P :-P

Beklager min uvidenhed, men hvad er standardpris for sådan en fuld pakke i Århus? Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg slået vejen forbi Winner endnu engang for at nyde en time i selskab med den dejlige Ammy.

Ammy er 27, men kunne nemt gå for at være 18-20 år efter min mening. Hun er høj, slank, langt glat hår. Dejlige levende øjne og et smukt og charmerende smil. Hun er absolut en af de smukkeste thaipiger jeg nogensinde har besøgt.

Først en let afslappende gang massage af ryg og ben. Da det var overstået blev jeg bedt om at vende mig og hun smed tøjet (det sjove var aftalt på forhånd) og blottede en virkelig smuk krop. Det blev lige på og hårdt. En sand fornøjelse. Dejlig stram og så virkede hun nærværende og indlevende. Bagefter fik jeg lidt massage på lårene. Det eneste der tæller en anelse ned er at hun ikke kysser, men det kan jo være et spørgsmål om kemi ...
Jeg ved ikke lige hvor lang tid det tog, da jeg sad og snakkede lidt med pigerne både før og efter. Det virkede ikke på noget tidspunkt som at de havde travlt med at få mig ud af døren igen. Priserne er standard for Århus.

Jeg kommer helt klart igen ... og igen ... og igen ... :-P :-P :grin: :grin: :-P :-P

Hej Møgsvin. Du skriver at Ammy er høj. Hvor høj er det ? Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Møgsvin. Du skriver at Ammy er høj. Hvor høj er det ? Mvh

Jeg vil skønne hende til at være 170-175, hvilket jo er noget højere end de fleste thaipiger :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil skønne hende til at være 170-175, hvilket jo er noget højere end de fleste thaipiger :-)

Tak. Hun er vist desværre lidt for høj til mig. Lyder ellers fristende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Møgsvin. Du skriver at Ammy er høj. Hvor høj er det ? Mvh

Jeg har fået at vide at hun "kun" er 165. Jeg mente bare hun var højere, men jeg var nok bare så tynget da jeg kom at det virkede som hun var højere :grin: :grin: :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Møgsvin. Ja det hjælper jo noget . Jeg ville egentlig gerne have hende mindre, men jo dejligt at tænke på at du følte dig høj efter besøget hos hende så du vurderede hende til 175.

Mht. Århuspriser kan jeg forstå at Århusstandard er 10-1200, men finder også en tråd, hvor priser op til 1800 bliver nævnt. Vil du fortælle hvad en time med fuld pakke koster, evt. som pm?

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Lige en kort anmeldelse af Winner :)

Jeg var forbi hertil aften og fik massage af Fah, en rigtig go massage, helt i top.

Det efterfølgende vil jeg ikk beskrive nærmere, da det var min oplevelse og i øvrigt

er skrevet om tidligere i tråden, men vil dog blot sige, at jeg var i bad bagefter, ikk

fordi jeg ikk var våd nok men blot for at få olien skyllet af :) bagefter sad jeg og

talte med pigerne i laaaag tid og kan kun sige, det er altid behageligt at snakke

med dem, de kan et eller andet os Dansker burde være taknemlig for og håber i

derude vil tage godt imod dem både Winner og de andre, de fortjener det :)

Mvh. Thaimig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi hertil aften, kan kun sige de rigtig flinke.
Ammy er godt nok meget grøn i faget, det lagde hun heller ikke skjul på men vi tog det begge med et smil.

Hun har en dejlig krop, kønt ansigt og nogle super dejlige bryster som er lige tilpas, efter min smag (en god håndfuld)
Massagen og slutspurten var ikke noget at skrive hjem om, men vi havde det sgu meget sjovt undervejs :razz:

Hun har kun været her i 2 uger, så hun skal jo også lige have tid til at lære det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. 

er helt ny her inde. Er kommet en del ved N&N. Så lidt trist de er flyttet. Hvordan er det nye sted ? 

jeg har være ned og besøge N&N som var flytte til Grønnegade , jeg kan anbefalede piger, hvis i var ude efter hele pakke.

har fået at ved at pink hun kommer på løredag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...