Hop til indhold
Mokujin

Amalie Club Erotica / Emmalie Mon Cherie. Kan ikke anbefales...

Recommended Posts

Lad mig starte med det positive først. Hun er sød nok at tale med og har en flot krop. Brysterne er hjulpet på vej.

Desværre kompenserer det ikke for hendes meget uengagerede attitude under akten, der er et stort turn off (bogstaveligt talt). Der var ikke det, man ikke måtte og hendes kropsprog og ansigtsudtryk (lidt falske smil) indikerede at hun ikke var glad for sit job. Her er en kort liste af ting der var skuffende eller frustrerende:

- Hun kysser ikke, selvom jeg fik bekræftet af telefondamen at hun gjorde.

- Man måtte ikke løsne hendes opsatte hår. Nu var der ikke tale om en kompliceret frisure der ikke let kunne sættes op igen.

- Hendes bryster var ifølge hende ømme, så dem måtte man knapt røre ved.

- Hun var ikke glatbarberet - men det står der i annoncen.

- Hun var så uengageret og gjorde opmærksom på så mange ting man ikke måtte, at lille Per gik hen og blev slap. Hun gjorde stort set ingenting for at prøve at gøre mig tændt igen, efter at hun på fin vis havde gjort mig fuldstændigt umotiveret. Hun rev lidt distanceret i banditten et par gange og det var det.

 

Hvis nogen skulle undre sig, så er jeg hverken grim eller ældgammel. Ikke at jeg har noget imod førnævnte, men blot for at gøre opmærksom på at det ikke kan være det som gjorde at hun var under middel i sin ageren. Jeg er i trediverne, i god form og tager altid grundigt bad og børster tænder lige før jeg kører ud til GP besøg. Desuden er jeg altid høflig og respektfuld, hvorfor jeg også bliver taget rigtigt godt imod af andre GP'ere som jeg har besøgt og altid får at vide at jeg er mere end velkommen til at komme igen.

 

Jeg har heldigvis sjældent oplevet de stereotypiske yngre piger som er uengagerede - men så fik jeg da oplevet det med hende. 30 minuter der kunne være spenderet meget bedre hos en anden.

Min korte bedømmelse:

Krop: 9/10

Ansigt: 7/10 (slet ikke så kønt som andre tidligere har antydet, men smag og behag)

Oplevelsen: 4/10

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan genkende din oplevelse. Jeg kom også nyvasket, tænderne var lige børstet og nybarberet. Samt jeg altid er høfligt for pigerne. Jeg fik også en fesen oplevelse. For mig var det sommerens skuffelse jeg fik hos Emmalie i Mon-Cherie. Jeg har ellers før haft en ok oplevelse med hende uden silikone for 1 års tiden...men hun er åbenbart stået af?

For mig var oplevelsen 3/10. Jeg skulle nok have lavet en anmeldelse, men det blev ved tanken. Beklager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan genkende din oplevelse. Jeg kom også nyvasket, tænderne var lige børstet og nybarberet. Samt jeg altid er høfligt for pigerne. Jeg fik også en fesen oplevelse. For mig var det sommerens skuffelse jeg fik hos Emmalie i Mon-Cherie. Jeg har ellers før haft en ok oplevelse med hende uden silikone for 1 års tiden...men hun er åbenbart stået af?

For mig var oplevelsen 3/10. Jeg skulle nok have lavet en anmeldelse, men det blev ved tanken. Beklager.

Det trøster mig lidt at jeg ikke er den eneste der har oplevet dette, men er selvfølgelig trist på dine vegne. Og så endda som "stamkunde". Ja 3/10 er nok mere retvisende, men synes i forvejen at jeg havde svært ved at give 4/10... nok fordi jeg er for flink af natur :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikker genkendende til jeres oplevelser. Jeg blev decideret uvenner med samme pige under et besøg, pga den dårlige attitude.. Hun skal tydeligvis lave noget andet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikker genkendende til jeres oplevelser. Jeg blev decideret uvenner med samme pige under et besøg, pga den dårlige attitude.. Hun skal tydeligvis lave noget andet!

 

Tak for at du delte din oplevelse Legetimen. Emmalie / Amalie er heldig at hun ikke tidligere har fået dårlige anmeldelser, taget i betragtning af hvor uimødekommendende hun er. Som udgangspunkt har jeg svært ved at skrive negative anmeldelser, men efter at I er kommet med jeres dårlige oplevelser, er det på høje tid at hun bliver beskrevet for det hun er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv. Jeg knaldede Emmalie hos Romantica for knap to år siden, hvilket var en rigtig god oplevelse. Der var hun også relativt ny i branchen, og det lyder som om, hun har mistet gejsten. Det er altid trist.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså Amalie fra cluberotica og Emmalie fra mon-cherie er ikke de samme piger, hvis du spørger mig. Jeg kan genkende Emmalie 100%, og Amalie er hende der kun poserede sløret på et par fotos hos romantika til at starte med, det ligner nu hende præcist som da jeg var sammen med hende uden en trevl pånær stockings og høje hæle, og det ligner også hun har den samme tekst som hun havde den gang..

Amalie startede hos romantica allerførst, og nu er hun tilsyneladene kun hos cluberotica. Mens Emmalie nu kun er hos mon-cherie tilsyneladene. Emmalie har fået lavet nye bryster gik fra a til d, og jeg tager snart forbi hende, kunne være sjaw hvis hun huskede mig.

 

Jeg har bollet begge piger og Emmalie var helt vild, jeg skulle hjælpe hende med alle stillingerne, hun bouncede op og ned og kom helt vildt selv, jeg er næsten stadig vild med hende og glemmer nok aldrig.

 

Amalie derimod som p.t. er hos cluberotica har jeg kneppet på Romantica, og skrev en dårlig anmeldelse, jeg tror også det er her trådopretter har været, for hun er nemlig rigtig falsk når hun smiler og kan ikke lide sit job som der bliver sagt, knaldlækker ungpige for ham der kan få gang i hende, men ellers er det det.

 

Trådopretters punkt stilling er reel nok:

- Hun kysser ikke, selvom jeg fik bekræftet af telefondamen at hun gjorde.

Pigerne kysser kun med forbehold og deres egne personlige, køber man ½-1 time burde hun have været mere tilbøjelig, de gør de jo stort set alle sammen hvis man købe mere tid end man kan bruge.

- Man måtte ikke løsne hendes opsatte hår. Nu var der ikke tale om en kompliceret frisure der ikke let kunne sættes op igen.

Det er klart du ikke må røre hendes hår umiddelbart det står iøvrigt heller ingen steder at man må det, men ærgeligt at hun er så stiv når du køber 30 min.

- Hendes bryster var ifølge hende ømme, så dem måtte man knapt røre ved.

Mega nedtur, så burde hun nok have meldt sig syg den dag..

- Hun var ikke glatbarberet - men det står der i annoncen.

Hvor meget hår var det så?

- Hun var så uengageret og gjorde opmærksom på så mange ting man ikke måtte, at lille Per gik hen og blev slap. Hun gjorde stort set ingenting for at prøve at gøre mig tændt igen, efter at hun på fin vis havde gjort mig fuldstændigt umotiveret. Hun rev lidt distanceret i banditten et par gange og det var det.

Det er alt ialt ikke godt, når du har købt de 30 min, at hun er så kedelig.

 

Min anmeldelse af Amalie er her

http://venuslogen.dk/logen/board45-anmeldelser/board1-anmeldelser-af-piger-i-københavn-og-sjælland/102006-amalie-club-erotica/

 

Én til dårlig anmeldelse af Amalie er her

http://venuslogen.dk/logen/board45-anmeldelser/board1-anmeldelser-af-piger-i-københavn-og-sjælland/102006-amalie-club-erotica/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså Amalie fra cluberotica og Emmalie fra mon-cherie er ikke de samme piger, hvis du spørger mig. Jeg kan genkende Emmalie 100%, og Amalie er hende der kun poserede sløret på et par fotos hos romantika til at starte med, det ligner nu hende præcist som da jeg var sammen med hende uden en trevl pånær stockings og høje hæle, og det ligner også hun har den samme tekst som hun havde den gang..

Amalie startede hos romantica allerførst, og nu er hun tilsyneladene kun hos cluberotica. Mens Emmalie nu kun er hos mon-cherie tilsyneladene. Emmalie har fået lavet nye bryster gik fra a til d, og jeg tager snart forbi hende, kunne være sjaw hvis hun huskede mig.

 

Jeg har bollet begge piger og Emmalie var helt vild, jeg skulle hjælpe hende med alle stillingerne, hun bouncede op og ned og kom helt vildt selv, jeg er næsten stadig vild med hende og glemmer nok aldrig.

 

Amalie derimod som p.t. er hos cluberotica har jeg kneppet på Romantica, og skrev en dårlig anmeldelse, jeg tror også det er her trådopretter har været, for hun er nemlig rigtig falsk når hun smiler og kan ikke lide sit job som der bliver sagt, knaldlækker ungpige for ham der kan få gang i hende, men ellers er det det.

 

Trådopretters punkt stilling er reel nok:

- Hun kysser ikke, selvom jeg fik bekræftet af telefondamen at hun gjorde.

Pigerne kysser kun med forbehold og deres egne personlige, køber man ½-1 time burde hun have været mere tilbøjelig, de gør de jo stort set alle sammen hvis man købe mere tid end man kan bruge.

- Man måtte ikke løsne hendes opsatte hår. Nu var der ikke tale om en kompliceret frisure der ikke let kunne sættes op igen.

Det er klart du ikke må røre hendes hår umiddelbart det står iøvrigt heller ingen steder at man må det, men ærgeligt at hun er så stiv når du køber 30 min.

- Hendes bryster var ifølge hende ømme, så dem måtte man knapt røre ved.

Mega nedtur, så burde hun nok have meldt sig syg den dag..

- Hun var ikke glatbarberet - men det står der i annoncen.

Hvor meget hår var det så?

- Hun var så uengageret og gjorde opmærksom på så mange ting man ikke måtte, at lille Per gik hen og blev slap. Hun gjorde stort set ingenting for at prøve at gøre mig tændt igen, efter at hun på fin vis havde gjort mig fuldstændigt umotiveret. Hun rev lidt distanceret i banditten et par gange og det var det.

Det er alt ialt ikke godt, når du har købt de 30 min, at hun er så kedelig.

 

Min anmeldelse af Amalie er her

http://venuslogen.dk/logen/board45-anmeldelser/board1-anmeldelser-af-piger-i-københavn-og-sjælland/102006-amalie-club-erotica/

 

Én til dårlig anmeldelse af Amalie er her

http://venuslogen.dk/logen/board45-anmeldelser/board1-anmeldelser-af-piger-i-københavn-og-sjælland/102006-amalie-club-erotica/

 

 

Der er tale om den samme pige. Hun har blot ændret navn. Det er bekræftet af pigen selv. Kig også på profilteksten på hhv. Mon Cherie's hjemmeside og Club Erotica's hjemmeside. Det kan godt være at målene er ændret en smule, men meget af teksten går igen i begge profiler.

 

Emmalie - Mon Cherie:

Gudesmuk nipseprinsesse Emmalie den smukkeste lille dukkepige på 21 somre, branchen længe har set.
Hun er en smuk ungpigemodel, med det smukkeste ansigt, indrammet af lange gyldenblonde lokker.
Hendes stramme, solbrune petite sexbody måler kun 155cm og vejer 48kg.
Hun har de yndigste struttende D-skåls bryster, og en fræk lille vrikkende bikini numse.
imellem hendes yndige ben befinder der sig en altid klar glatbarberet mis.
Emmalie er en ener, der skal opleves, tilbyder alle blide former.
 

 

Amalie - Club Erotica:

GUDESMUK NIPSEPRINSESSE

 

Den smukkeste lille dukkepige på bare 21 branchen

længe har set. Amalie er en lækker ungpigemodel.

Hun har det smukkeste ansigt indrammet af lange

gyldenblonde lokker. Amalies stramme, solbrune

petite sexbody måler kun 160 cm og vejer kun 49 kg!

Hun har en lækker fast struttende c-skål og en

superstram lille vrikkende bikinirøv og en altid klar

glatbarberet stram legesyg mis.

Amalie er en ener der skal opleves....

 

Men lad os blot for enkelthedens skyld holde os til Emmalie som p.t. er hos Mon Cherie og efterhånden har været der et godt stykke tid. Hvis du har haft en god oplevelse med hende, så har du måske været heldig eller måske besøgt hende dengang hun var noget mere imødekommende. For når der er tre forskellige kunder der alle nikker genkendende til den samme uengagerede oplevelse, kan det ikke være et tilfælde.

 

Jeg tror du bliver skuffet hvis du besøger Emmalie hos Mon-Cherie. Hvis ikke, kan du jo melde tilbage med en anmeldelse.

Redigeret af Mokujin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv da. Rigtig ærgerligt at høre, hvordan I, Mokujin, og Nikolaj, har været uheldige, - og hvordan ellers supersøde Amalie af én eller anden grund var røget af sit ellers glade spor. Jeg er forbavset og undrende.

Det står i skarp kontrast til min egen oplevelse hos Amalie i Club Erotica for godt et et halvt år siden,  - og også alle de meldinger, som jeg læste før besøget. Amalie gav mig nemlig en superoplevelse med masser af smil, øjenkontakt, glæde og overskud af den slags, der på bedste måde viser en mand, at hun kunne lide vores fælles leg. Lad det være sagt, jeg er en del ældre end jer, så det er ikke der problemet ligger. Jeg gør mig så på andre områder umage med at bidrage til at skabe den så vigtige kemi, ikke mindst ved at vise min glæde, og det lykkes som regel. Efter klar aftale fra starten var det uden kys; men indlevelsen og glæden fra øjnene gjorde det alligevel næsten til en slags GFE-oplevelse, og det er ret stort, når det lykkes!

Amalie bekræftede for mig, at hun også arbejder som Emmalie hos Mon Cherie. Hun pointerede, at Amalie hos Romantica derimod er/var en ganske anden.

Lad os håbe på og opfordre til, at vores dejlige og glædegivende piger tænker på at holde pause, når/hvis de er ved at køre træt i hvervet, - og i øvrigt altid husker, at det er bedst for begge parter at sige til kunden, hvis hun ikke synes, at kemien (+...) er der til at levere en god oplevelse til den betalende kunde. Nuvel, det kan hun så kun gøre fra starten, og ikke hvis det undervejs udvikler sig lidt uventet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv da. Rigtig ærgerligt at høre, hvordan I, Mokujin, og Nikolaj, har været uheldige, - og hvordan ellers supersøde Amalie af én eller anden grund var røget af sit ellers glade spor. Jeg er forbavset og undrende.

Det står i skarp kontrast til min egen oplevelse hos Amalie i Club Erotica for godt et et halvt år siden,  - og også alle de meldinger, som jeg læste før besøget. Amalie gav mig nemlig en superoplevelse med masser af smil, øjenkontakt, glæde og overskud af den slags, der på bedste måde viser en mand, at hun kunne lide vores fælles leg. Lad det være sagt, jeg er en del ældre end jer, så det er ikke der problemet ligger. Jeg gør mig så på andre områder umage med at bidrage til at skabe den så vigtige kemi, ikke mindst ved at vise min glæde, og det lykkes som regel. Efter klar aftale fra starten var det uden kys; men indlevelsen og glæden fra øjnene gjorde det alligevel næsten til en slags GFE-oplevelse, og det er ret stort, når det lykkes!

Amalie bekræftede for mig, at hun også arbejder som Emmalie hos Mon Cherie. Hun pointerede, at Amalie hos Romantica derimod er/var en ganske anden.

Lad os håbe på og opfordre til, at vores dejlige og glædegivende piger tænker på at holde pause, når/hvis de er ved at køre træt i hvervet, - og i øvrigt altid husker, at det er bedst for begge parter at sige til kunden, hvis hun ikke synes, at kemien (+...) er der til at levere en god oplevelse til den betalende kunde. Nuvel, det kan hun så kun gøre fra starten, og ikke hvis det undervejs udvikler sig lidt uventet.

Jeg er helt enig. Jeg læste også nogle tidligere anmeldelser som gav mig mod på at besøge hende. De tidligere beskrivelser af hende var ikke overvældende overbevisende,  men absolut positive nok til at jeg var spændt på at besøge hende.

Kemi er en sjov størrelse, men når f.eks. Nikolaj80 tidligere havde besøgt hende hvor oplevelsen havde været "OK" efter hans udsagn og efterfølgende fik en fesen behandling, så tror jeg ikke der blot er tale om kemi. Jeg ved at jeg behandler pigerne med stor respekt og høflighed og hvis man stadig får en uengageret og lidt afvisende service så tror jeg at der er stor sandsynlighed for at pigen efterhånden er kørt træt i det. Eller at jeg simpelthen er så meget "ikke hendes type" at det fremprovokerer en service under middel. Det synes jeg dog ikke nogen fortjener hvis de køber en halv time, opfører sig pænt og går op i hygiejnen.

Så som sagt er jeg enig Pigeglad. Hvis der er tale om et tilfælde af udbrændthed, så ønsker jeg også kun at pigen holder en pause eller helt stopper. For både kunden og især pigens egen skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...