Hop til indhold
KAN

Swingerklub versus glædespige???

Recommended Posts

Guest Hunter

Slå to fluer med et smæk, man tager en glædespige med i swingerklubben, så kan man nyde swinger-stemningen og er garanteret sex.

Ja. Det annoncerede Susanne faktisk med engang. "Tag mig med i swingerklub så er du helt sikker på at få sex"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Spot on

det der afholder mænd fra at blive inviteret er at de ikke udstråler for 25 øre selvtillid.... hvilken kvinde har lyst til at invitere en undskyldning for sig selv med i legen

Personligt har jeg ikke de helst store alderspræferencer mellem 30 og 50 sålænge fyren er nogenlunde normalvægtig... og langt de fleste har det som jeg. Man har alle chancer hvis man er helt normal... 

Men hvis man gerne vil være sikker på fiasko - så skal man da endelig ligne en undskyldning for sig selv... så er fiaskoen 100% garanteret....  

Regel nr 1. der er ikke noget mere sexet end selvtillid (ikke at forveksle med selvhøjtidelig eller selvfed)

Haha ja. Skulle lige til at skrive at hvis nu man(d) brugte lidt mere tid på at komme til selv at føle sig attraktiv, og lidt mindre tid på at beklage sig i et anonymt forum over at kvinder ikke synes man er attraktiv, så rykker det måske ved balancen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er kommet en del i swinger- og sexklubber og synes faktisk hitraten er ok, den er vel 50/50 over en længere periode. Men jeg kan også godt bare lide stemningen i klub, som måske er lidt mere 'virkelig' end hos en GP, og så kan jeg godt leve med, at der ikke er nogen garantier. Det har stadig været en hyggelig aften :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange mega lækre mænd i Tucan,jeg komme der nogle gange.

 

..I får det til at lyde som om, at klubberne vrimler med unge, mega lækre mænd.. Hvad er det for nogle klubber i snakker om, hvor finder jeg dem? :D

"Hvis man er en almindelig mand har mand ikke en chance" -agtig, sådan lyder det lidt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du besøgt Tucan?
Stedet er lidt anderledes i forhold til de andre swingerklubber vi har i DK.
De har bla en stor spa, en sauna, en udendørs spa, et dark room , et område der er tantra inspireret, et område forbeholdt bifolket, flere intime rum, flere sm rum , et diskotek, naturligvis en rum med en mega madress, flere rum med mindre madresser, forskellige massage ting som bænke og stole, et stort ude område med gril og hyggekroge, en bar  og meget mere. Kort sagt der er noget for alle og mulighed for en hyggelig aften selv om det med sexen svigter.
Som alle andre steder betaler man for det der er.
Det kan godt være prisen er høj i Tucan i forhold til de andre klubber men der er også flere muligheder. Og det er så ikke kun for mændene at det koster mere end andre steder.
Jeg finder det fair nok. Betaler gerne mere end jeg gør i feks joys for en aften i Tucan. Men jeg er så også helt pjattet med deres spa område og deres skumparty ;)

Ja,Tucan er en dejligt klub

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

GP / swingerklub er da to helt forskellige ting. Swingerklub er "hr og fru Danmark" og ingen betaling for sex - man finder en eller nogen at swinge med - skulle man være uheldig at møde naboens søn eller datter - siger man hej! og så er den ikke længere - alt bliver i klubben, for de kommer for det samme som en selv. En GP betaler man for en bestemt ydelse - og så er den ikke længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...