Hop til indhold
hmmhmm

sød frodig

Recommended Posts

Mon ikke hun skulle finde på noget andet at lave. 

Ikke en annonce der skriger efter " kom og tag mig" mere bliv væk.

Det er da en rigtig god annonce. Der er ikke mange der gør sig umage og skriver så meget. Indholdet kan så diskuteres. ;-) 

Jeg tænker bare om ikke man bare skal passe sin egen butik. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virker sgu bare mærkeligt at "en halv time" koster 500 kr og "1/2 time" koster 900 kr. "Blowjob/handjob" koster 800 kr. Hvis man har brugt så lang tid på at skrive så meget kunne man måske lige bruge et par minutter ekstra på at læse det igennem og rense det for de værste bøffer. Men det er måske bare mig - fordi jeg havde en irriterende gammel rappenskralde til dansk i folkeskolen ;-) der rent faktisk lærte os at udtrykke os nogen lunde korrekt.
Amen.... ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virker sgu bare mærkeligt at "en halv time" koster 500 kr og "1/2 time" koster 900 kr. "Blowjob/handjob" koster 800 kr. Hvis man har brugt så lang tid på at skrive så meget kunne man måske lige bruge et par minutter ekstra på at læse det igennem og rense det for de værste bøffer. Men det er måske bare mig - fordi jeg havde en irriterende gammel rappenskralde til dansk i folkeskolen ;-) der rent faktisk lærte os at udtrykke os nogen lunde korrekt.
Amen.... ;-)

 

Hun glemte, at lære jer, det der med kommaer. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun glemte, at lære jer, det der med kommaer. ;-) 

Nej det gjorde hun nu ikke. Men du ved - med alderen bliver man måske en smule sjusket. Så kan det let ske, at der smutter et enkelt eller to. Men nu skrev jeg jo rent faktisk også "NOGEN LUNDE KORREKT". Så har da ikke postuleret at jeg er fejlfri. Men det skal da ikke forhindre mig at kommentere at 66 % af din tegnsætning i den ellers ret korte og simple sætning er forkert. ;-) For få kommaer er ikke altid godt for forståelsen, men for mange gør det ikke nødvendigvis bedre. ;-)

FISSE! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke hun skulle finde på noget andet at lave. 

Ikke en annonce der skriger efter " kom og tag mig" mere bliv væk.

Ja der er så mange forbehold at man opgiver at tage kontakt :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun bruger godt nok meget plads på at fortælle hvad hun ikke vil, i stedet for at fortælle hvad hun gerne vil. Du burde nok tænde advarselsklokkerne hos de fleste.
Bare min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jegtror det er den samme, som for lang tid siden også havde en annonce, hvor der stod et navn, hvor man så kunne se en facebook profil, hvilket jo nok ikke var så heldigt. Jeg har set hende på det billede, hun er meget almindelig at se på, ikke noget jeg tænder på, man skal være obs på at hun kalder sig frodig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

:shock: Har nogen set hendes annonce for nylig?....den bliver værre og værre! Nu kan man også nederst læse at den tømrer som åbenbart har været hos hende, ikke behøver kontakte hende igen :shock::eek::-( Meget specielt må man sige :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der, men gik igen, 1 time efter jeg var lukket ind sad vi stadig væk og snakkede. Lysten var nået ud af døren inden den blev lukket.

 Må indrømme det er en lille buttet kvinde og det er billigt.

Heldigvis har vi vær vores smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...