Hop til indhold
Gæst

Efterlysninger i forum for Anmeldelser

Recommended Posts

Gæst

Kort og godt: hvorfor er der så mange der har svært ved at kende forskel på Anmeldelser og Efterlysninger, og poster deres efterlysning under anmeldelser?
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kort og godt: hvorfor er der så mange der har svært ved at kende forskel på Anmeldelser og Efterlysninger, og poster deres efterlysning under anmeldelser?
 

 

Manglende besøg hos den lokale optiker ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bare et vildt gæt, ikke? Fordi de har hovedet oppe i røven, og den ene hånd omkring pikken.

Nåh, har jeg vundet noget? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare et vildt gæt, ikke? Fordi de har hovedet oppe i røven, og den ene hånd omkring pikken.

Nåh, har jeg vundet noget? :D

Ja en hånd i røven og en pik i hovedet :D Velbekomme :lol:  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kort og godt: hvorfor er der så mange der har svært ved at kende forskel på Anmeldelser og Efterlysninger, og poster deres efterlysning under anmeldelser?

Måske fordi det mest naturlige ville være at slå de 2 kategorier sammen - så var du også fri for at klage over folk, der poster deres anmeldelser som svar på en efterlysning i efterlysninger ;-)

Eller laver en helgardering:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/43576-sød-frodig/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/43575-sød-frodig/

 

Og hva med dette indlæg:

Det er da også lige til at klage over:

Forkert kategori og ikke mindst totalt intetsigende, da der mangler link til annonce  eller tidligere indlæg :sad:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske fordi det mest naturlige ville være at slå de 2 kategorier sammen - så var du også fri for at klage over folk, der poster deres anmeldelser som svar på en efterlysning i efterlysninger ;-)

Surprise. ;-)  Det argument har du vist forsøgt at 'sælge' mindst 10 gange, foreløbig uden succes.:blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Surprise. ;-)  Det argument har du vist forsøgt at 'sælge' mindst 10 gange, foreløbig uden succes.:blink:

Men han skal da ikke give op?

Tænk på hvor mange Rejse har efterspurgt FKK i København - han fik sit ønske opfyldt fordi han ikke gav op ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bare et vildt gæt, ikke? Fordi de har hovedet oppe i røven, og den ene hånd omkring pikken.

Nåh, har jeg vundet noget? :D

hvordan fanden får de i det hele skrevet den efterlysning?;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvordan fanden får de i det hele skrevet den efterlysning?;-)

Jeg tror bare, at de har et tale-til-tekst program installeret! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg vil anmelde en efterlysning, hvor skal den så placeres???

Eller efterlyse en anmeldelse!!!

Hvis du vil skrive en anmeldelse til en efterlysning, skal du skrive den i anmeldelser og være flink og lave et link i efterlysningstråden til, hvor du har skrevet den i anmeldelser :roll:

Hvis du vil efterlyse en anmeldelse vil jeg anbefale dig at starte med at bruge såvel søgefunktionen herinde som google. Kan du ikke lige finde noget brugbart - så forsøg f.eks med adressen, hvis den er tilgængelig - men hvis du slet ikke får returneret noget brugbart eller opdateret, så kan du blive nødt til at lave en efterlysning i efterlysninger, hvor du starter med at lave en informativ overskrift a la xxxx fra x-by, x-stedet i x-by e.lign. og ikke noget så tåbeligt som: "hvem har prøvet hende her?"

Dernæst indsætter du gerne et link til vedkommendes annonce, så vi alle nærmere kan studere, hvem det drejer sig om - eller hvis du søger en pige i et bestemt område - at du så skriver lidt om dine præferancer, så vi ikke skal spilde tid på at linke til alle pigerne i alle aldre, typer og størrelser i det område :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men han skal da ikke give op?

Det skriver jeg vist heller ikke noget om, selvom jeg ikke er enig i hans gentagende, velkendte synspunkt. :cry:

Redigeret af comeback
Manglende ord

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du vil skrive en anmeldelse til en efterlysning, skal du skrive den i anmeldelser og være flink og lave et link i efterlysningstråden til, hvor du har skrevet den i anmeldelser :roll:

Hvis du vil efterlyse en anmeldelse vil jeg anbefale dig at starte med at bruge såvel søgefunktionen herinde som google. Kan du ikke lige finde noget brugbart - så forsøg f.eks med adressen, hvis den er tilgængelig - men hvis du slet ikke får returneret noget brugbart eller opdateret, så kan du blive nødt til at lave en efterlysning i efterlysninger, hvor du starter med at lave en informativ overskrift a la xxxx fra x-by, x-stedet i x-by e.lign. og ikke noget så tåbeligt som: "hvem har prøvet hende her?"

Dernæst indsætter du gerne et link til vedkommendes annonce, så vi alle nærmere kan studere, hvem det drejer sig om - eller hvis du søger en pige i et bestemt område - at du så skriver lidt om dine præferancer, så vi ikke skal spilde tid på at linke til alle pigerne i alle aldre, typer og størrelser i det område :wink:

Kan det omsættes til en matematisk formel?

Jeg er vild med formler i øjeblikket.

:-D

Men takker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan det omsættes til en matematisk formel?

Nå, ja - der er f.eks ham der bare søger en billig pige og får tilbudt en på 60 år og 150 kilo med lidt til gården og gaden, der kun giver blow-jobs i en 4-hjulstrækker - han er sgu selv ude om det, hvis han ikke kan bruge de svar der gives :wink:

Havde han nu bare skrevet at han søgte en rødhåret med rimelige priser: max 40 år, max 65 kilo og 150 - 170 cm høj - så er feltet jo straks mere indsnævret og han vil kun få få, men til gengæld mere brugelige svar.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, ja - der er f.eks ham der bare søger en billig pige og får tilbudt en på 60 år og 150 kilo med lidt til gården og gaden, der kun giver blow-jobs i en 4-hjulstrækker - han er sgu selv ude om det, hvis han ikke kan bruge de svar der gives :wink:

Havde han nu bare skrevet at han søgte en rødhåret med rimelige priser: max 40 år, max 65 kilo og 150 - 170 cm høj - så er feltet jo straks mere indsnævret og han vil kun få få, men til gengæld mere brugelige svar.

Det er da god værksteds-humor.

:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...