Hop til indhold
Energy

Gp med på Rejse

Recommended Posts

Gæst

Jeg har gjort det men kun med mænd jeg virkelig kendte eller stadig kender gennem længere tid. For mig kræver det tillid og bredere kendskab end bare 1-2 besøg. Der er masser af " tomme timer " hvor jeg finder et tættere bånd nødvendigt. Der kommer hurtigt private samtaler på bordet omend får pigen da et fint indblik i din verden, den vej kræver også lidt tillid. 

Men held og lykke med det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anden mulighed er den her: http://www.travelgirls.com/

Efter pålidelig kilde kan der være gode såvel som mindre gode oplevelser at finde derinde.

Umiddelbart ikke nogen af dem på forsiden, jeg gad spilde en ferie på, de virker mere eller mindre som tomhjernede gæs, som gerne vil en hel masse steder hen uden at vide, hvorfor.

Så er det squ lettere at leje én på destinationen, som man, hvis man finder ud af, at forskelligheden til forventningerne er for forskellige, hurtigt kan skiftes ud.

Jeg tilbød jo sidste år at arrangere ture med hotel og lokal pige til endog meget fornuftige konditioner, men det løb ud i sandet, fordi folk var bange for ikke at kunne holde illusionen gående i en hel uge.

Hvordan man så forestiller sig, det ville kunne lykkes at flyve om på den anden side af jorden med en ukendt golddigger? uden mulighed for retræte, ja, det svæver så hen i det uvisse.

Selv er jeg stadig 100% med på at tage en pige med her hjemmefra, men det skal være på en ferie, hvor kultur, natur og selvtilrettelagte oplevelser skal være i højsædet. Altså, hvor pigen gør det ud for min kone/kæreste på en helt almindelig ferie.

Og så skal det selvfølgelig være sammen med en pige, som vil det af lyst til ferie under disse konditioner og ikke bare ser det som et arbejde med tilhørende priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...