Hop til indhold
hottelotte

Privat diskret (i min lejlighed) eller?

Recommended Posts

Gæst

Altså hvad gør man så, når man har besøg af en GP derhjemme og hun så syntes at man er så pisse dejlig at hun får ejer fornemmelser og begynder at "stalke" en :-P

jeg sagde bare at det kostede 2000kr pr gang :grin::cool:

Bliver kæreste med hende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er vi sikkert enige om, men det er ikke det vi diskuterer lige her. Du konkluderede på noget, jeg ikke skrev.

Sov godt

Tak i lige måde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har besøgt 3 piger (alle enlige mødre) via sugardating i deres eget hjem og synes at det er meget stort af dem at de bare lader en komme indenfor - og det skal man være så taknemmelig for, at man 100% skal respektere ikke at opsøge pigerne igen, uden forudgående aftale pr. telefon, SMS eller kontakt via Sugardatings mailsystem. Stalking er desværre en af de hyppigste årsager til at nogle piger vælger at stoppe igen.

Men via sugardating har pigerne fordel af at de selv kan udvælge de fyre, de vil kommunikere med og evt. senere have besøg af og ikke bare forlade sig på et telefonopkald eller en hurtig SMS - kræver så også at man ofrer mere tid på det og kan holde styr på at have flere bolde i luften - men ellers er det en udmærket tilgang til prostitution-light, da de selv i meget højere grad kan styre og tilrettelægge det efter ønsker, tid og behov :wink:

i forvejen syntes jeg det er tåbeligt, hvis man driver prostitution fra sit privathjem, men at der samtidig er børn registreret på adressen, er nærmest utilgiveligt i min verden. Jeg forstår godt det attraktive i at mødes med pigen på hendes hjemmebane, og det er ingen kritik af Jernsvinet, og andre som har besøgt de enlige mødre, men det kræver bare en enkelt afsløring af den "forkerte" før de sociale myndigheder er orienteret...!!

Her mener jeg ikke at ludere er dårlige mødre, men mere det stempel de får påklistret for altid.

Findes der evt. en forsmået ex. mand eller bare en gut ude i periferien, som pludselig kan nikke genkendende til noget på et billede eller andet, som ikke levner nogen tvivl...?? Ja, så er den lyserøde verden pludselig omdannet til et rent mareridt. 

Der skal alt for lidt til, at ødelægge alt for meget, for ganske uskyldige væsner og andre familiemedlemmer.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Her mener jeg ikke at ludere er dårlige mødre, men mere det stempel de får påklistret for altid.

 

VH Ludvig.

Der findes ingen garanti, den enlige mor kan gå i byen og finde en stalker type. Den gifte kvinde kan opdage uventede adfærd fra sin ægtemand. Det stempel gælder det så bredt? Til oplægget er mit svar, gør det ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...