Hop til indhold
Den lille buk

Mia Haderuppigerne, en blandet fornøjelse.

Recommended Posts

Jeg besøgte for nogle uger siden Mia hos Haderuppigerne, jeg var liderlig og faldt for hendes lækre billeder som nok skal være ægte, hun er en flot og lækker pige, men det endte som lidt en blandet fornøjelse.

Stedet ligger lige ud til vejen, men ikke et sted jeg kender nogle, så ok nok. Kunne vælge mellem en halv og hel time til 1200 eller 2200 kr, godt nok lidt dyrt så jeg spurgte om hun var til knus og kram og om man måtte røre over alt osv og det måtte man, det eneste var hun ikke kyssede.

Det var fint for mig og jeg købte en halv time til 1200 (selv om hun forsøgte at overtale mig til en hel) og tænkte ved mig selv at jeg håber godt nok det bliver godt til den pris!

Det startede godt, vi stod og krammede og fik langsomt hinanden af undertøjet, og hun var virkelig lækker.

Vi lagde os over i sengen og jeg kravlede ned og begyndte at udforske området mellem hendes dejlige ben, og så kom det helt store turn off, for nu måtte man pludselig ingenting, man måtte til nøds røre hende uden på læberne, men IKKE på klitten og IKKE stikke fingre ind!!! :-((( Jeg spurgte hvorfor hun dog ikke havde sagt det da jeg spurgte hvad man måtte, og så sagde hun at det troede hun jeg vidste for det måtte man aldrig!! Tilbød at tage et gummi på fingeren fordi det har jeg før været ude for piger der gerne vil have, men det måtte jeg ikke!! :-(( Valgte at acceptere det selv om jeg følte mig groft snydt, for jeg havde jo ligesom 1200 kr ude at svømme som jeg jo helst stadig skulle have så meget som mulig ud af, selv om stemningen var ødelagt en del. Hun suttede og red rigtig godt, nen kom dog alt gor hurtig af flere årsager. Fik dog lov at prøve igen og det var dejlig, lykkedes dog ikke at komme igen. Fik også hele tiden, men bare alt for dyrt og må for lidt.

Nadia og Christina hos PD koster det kun 1000 kr og man må gerne pille og give finger, og de er lige så lækre piger, kan desværre bare ikke besøge dem det nye sted fordi nogle jeg kender bor i nærheden.

Karakterer:

Stedet: 8

Pigen udseende: 10

Pigen dansk og fransk: 9

Pigen, må hvad hun lover: 4

Prisen: 3

Kommer jeg igen: Klart nej.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min dybeste medfølelse for den elendige service, tyder på at du blev bondefanget mht. hvad du ikke måtte, men bare kvæget kommer i stalden så er der frit slag.

Venligst Landsbytossen -nu med smart-phone.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja nemlig, og forstår hende faktisk ikke, for hun var jo rigtig sød og gav en god behandling på alle andre måder og fik den tid der var betalt for. Og havde da også fuld respekt for hun har grænser hvis de nævnes INDEN pengene er afleveret. Men når stedet er så dyrt som det er og man spørger forinden, så føler man sig snydt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Mia d. 19/06 og havde næsten samme oplevelse.

Hun startede med at sige at hun ikke kysser, nå ok, så sagde hun at jeg ikke måtte sutte på hendes bryster, kun

små kys!!  Jeg spurgte om hun kunne lide at blive slikket?? Det ved jeg ikke svarede hun !! Men vi aftalte en ½ time til 1200.-

Det var lidt akavet så jeg begav mig straks ned mellem benene og slikkede hende til hun kom!!, så det kunne hun godt lide!!!.

Hun gav så blow medens hun sad ovenpå og jeg slikkede hende igen og vi sluttede i missionær.

Hun er en smuk lille nips, men jeg forstår ikke hvad hun laver i denne branche. Jeg skrev efter besøget en hilsen til "Mutti" ,

men hun foreslog mig bare at besøge en af de piger som tilbyder det jeg søger.

Men Mia besøger jeg ikke igen, og ja 1200 er lige i overkanten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må sige jeg har samme oplevelse af Mia som I giver udtryk for... Alligevel har jeg 3 besøg ved hende på samvittigheden. Det første var ok, men følte der var mere at komme efter..så jeg kom igen nogle uger efter. Det var helt fantastisk, og jeg fornemmede jo hendes grænser...vi talte aldrig om dem.   Tredje gang  et par måneder efter var der sket en ændring. Hun virkede lidt fjern og her oplevede jeg i øvrigt det med ikke at måtte give finger..helt ok, betyder ikke så meget for mig. Jeg spurgte om hun ville lege lidt med sig selv så...mens hun sad på sengekanten og jeg sad på gulvet foran hende, og klar til at slikke lidt ind imellem. -  det blev noget kunstigt noget....nok min skyld. .men ikke meget lyst fra hendes side til at yde noget der ellers er "nemt".

Hun sutter helt bestemt rigtig godt og jeg tænder på hendes stille og generte væremåde. Og så den lille fine krop er bare dejlig...

Men hun mangler helt basalt bare lidt engagement. Derfor kan man kun frygte at hun ikke føler sig tilpas i branchen.

Men en sød, fin og sart pige, som man skal være være blid mod....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virkelig smuk, sød og skøn pige.
Jeg oplevede selv heller ikke det store engagement og/eller modspil.
Tænkte at det var kemien eller at vi begge var nye og nervøse. Men kan se at jeg ikke er den eneste med den oplevelse.

Men hun er altså virkelig virkelig smuk og lækker. :)


Der står heller ikke i hendes annonce at man ikke må fiste hende i nougatfinten. Følte du dig snydt for det? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

næhh..., DJX, det betyder ikke så meget for mig. For mig er det vigtigste,  at pigen føler sig godt tilpas med det vi laver. I sidste ende er det hvad der giver mig den bedste tilfredsstillelse og bekræftelse.

Men selvfølgelig var det skuffende, at der ikke straks var alternative forslag til hvad vi så kunne lave... der skal helst komme lidt fra begge parter for at det bliver en dejlig time. Ellers kommer jeg let til at føle jeg udnytter gp'en.

Men igen..prisen er høj i Haderup. Man kan sagtens forvente en del.

En anden jeg besøgte på stedet havde ikke gjort sig den ulejlighed at barbere sine ben. :-(

Jeg gør mig umage med at møde top lækker og frisk op til sådan en hyggestund. Og så mødes man af en Københavner pige der ikke er bleg for at ta 2200 for en time.. og så har hun ikke gidet at ordne sine stikkelsbær-ben. Turn off :-(

og Ja.. jeg er kræsen og går efter de absolut bedste. Selvfølgelig vil man støde på skuffelser undervejs. Men jeg vil aldrig gøre et nummer ud af det og beklage mig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...