Hop til indhold
Gæst

May-ya ThaiSabai

Recommended Posts

Gæst

http://thaisabai.dk/

Vil lige dele en fantastisk oplevelse med May-ya hos ThaiSabai. Jeg ville egentlig have været ude hos New Vicky for at få en omgang megafransk af hende, men hun var optaget en time, så ledte efter andre muligheder i nærheden og faldt over Thaisabai der havde et tilbud på 70 mins massage for en time(400 kr.)

Udefra ser stedet ikke særlig indbydende ud og er også gået forbi der flere gange uden rigtig at have lyst til at besøge det. Men ind kom jeg og blev mødt af en dejlig smilende May-ya(Det er hende med den grønne bluse til højre på deres hjemmeside).

Der var en god kontakt mellem os med det samme, så jeg bad om massagen med hende nøgen og en svensk afslutning.

Massagen var god, men ikke fantastisk. Men den gav mig alligevel en rigtig god følelse i kroppen. Hun var let at snakke med. Hun sagde hun havde været her i landet i 1 1/2 års tid hvilket jeg i starten havde lidt svært ved at tro på da hun for den korte tid er blevet ret god til dansk - meget god faktisk. Men tror faktisk at hun talte sandt.

Nå men til det vigtigste - for mig ;o). Blev vendt om og efter noget tid begyndte hun at massere min pik. Hun sad nøgen foran mig og med et frækt blik og et dejligt smil. Begyndte langsomt og nænsomt at massere min pik og effekten kom meget hurtigt. Jeg vred mig i nydelse og nød at se hvordan hun nød at behandle min pik. Hele tiden holdte hun øjenkontakten og kom jævnligt med lidt frækt dirtytalk også.

Jeg har lidt svært ved at komme når jeg lægger på ryggen, så på et tidspunkt sætter jeg mig op på knæ, hvor hun sidder foran mig og fortsætter med en kærlig behandling af min lystne pik og mine nybarberede boller. Det ender med at jeg får hende ned at ligge og jeg afslutter i et brøl uden over hendes krop. En ren "tsunami" som hun vidst nok sagde. Hun fik reddet sig fri fra druknedøden af mine  kaskader af sperm. Fik tørret sig selv og mig af vi fik hygget snakket lidt og sagde farvel med et kys på kinden.

Min bedste thaimassage oplevelse og jeg kommer sgu nok tilbage.

Ja, det er min første anmeldelse og nej, det er ikke en reklame(har tidligere haft en bruger herinde, men droppede det af forskellige årsager. På grund af den virkelig gode behandling følte jeg mig næste forpligtet til at dele den med jer).

Tag hvad i kan bruge og lad resten ligge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte også May-ya for nylig og kan bekræfte anmeldelsen. Hun er sød, ... og der er god kontakt. Hun er måske ikke den sprødeste model ... men det er heller ikke altid det er det vigtigste for en god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...