Hop til indhold
Seoulk

Hotel til sex kbh

Recommended Posts

Gæst

De her hoteller er egnet :)

Nice, Bing. Og jeg er næsten enig. Der er selvfølgelig nogle der er for usle. Men der er mange fine.

Skt Petri i byen, Hilton ved lufthavnen er gode. Tivoli Hotel er rigtig fint. De har "lydtætte vinduer", hvilket jeg fik et lille kick ud af ;) Det er jo nok mest lyden ude fra, der ikke skal ind, men alligevel :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tivoli er fint :) hotel marriott har efter min mening de bedste senge! Og så står man lidt gemt væk, mens man venter på elevatoren, man kunne lige så godt være på vej ind i restauranten. Hilton er også en farvorit, nemt tilgængeligt. Der er flere små hyggelige hoteller, men hvor man er knap så diskret. Samtlige scandichoteller har eeelendige senge! 

Capinn ville jeg aldrig besøge, men er man ude i noget budget noget, så er wake up (ihvertfald det ved siden af hotel Tivoli) faktisk rigtigt fint, det eneste budget dér, er næsten prisen... Og den manglende minibar samt roomservice. Men flotte værelser. 

 

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Capinn ville jeg aldrig besøge,

Nej, man skal ihvertfald mindst vælge

Commodore

for at undgå at ende op i en køjeseng

eco_DSC_8254_0.jpg

med den udkårne :wink:

Og så kan man vist godt finde andet og bedre til næsten samme pris :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tit tænkt det samme til en date med en SD men  hvis der skal lægges, lad os sige 1500-2000 samt forplejning OG værelse oveni. Så begynder det sku at knibe..

hvad koster et "ordentligt" værelse på et "ordentligt" hotel?

Ved ikke med standart men det skal I hvert fald ikke signalere at man sparer eller ikke ønsker at forkæle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1100 - 1800 kr. alt efter hvad du har af ønske til værelses typer, bestil for guds skyld et værelse med dobbeltseng, enkelt senge er noget dæleme noget SHIT.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Enig med Claire - glem Cabinn, det er altså på alle måder for skrabet.

Men Wake-Up ved Tivoli er fint, pris fra 650 sidst jeg var der og opefter. I alt fald klart under BigDick's bud. Diskrete forhold. Og når man 2-3 besøgende på en aften/nat er det vel ikke så urimeligt endda...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...