Hop til indhold

Støt flygtningene og vind en nat med Karen

Featured Replies

Skrevet

Nogen herinde der har "støttede flygtningene" og vundet en nat med Karen? ;)

Vinderen 'udtrækkes' først på Onsdag.. jeg venter i spænding :P

Skrevet
  • Author

Vinderen 'udtrækkes' først på Onsdag.. jeg venter i spænding :P

hun havde samme annonce i sidste uge.

så jeg tænkte der måske var nogen fra sidste onsdag ;)

Skrevet

Ahh, den havde jeg ikke luret. Men det lyder da om noget som svindel og humbug.

Skrevet

Sætter ik mit lem i fokus for Karen kedelig der.. 

Skrevet

Hvis hun er seriøs, så tager hun vel imod en kvittering for indbetalt beløb hos anerkendt organisation. Sådan en får man vel hvis man indbetaler. Man kan vel så sende den som pdf, og hun kan så trække lod.

Jeg synes da at det hele lyder enormt sympatisk.. 

Omvendt, hvis hun selv suger pengene, så er det jo en helt anden sag. Det skulle ikke undre mig at der er en paragraf i straffeloven mod at beholde penge selv der er indsamlet til velgørenhed.  

Skrevet

Hvis hun er seriøs, så tager hun vel imod en kvittering for indbetalt beløb hos anerkendt organisation. Sådan en får man vel hvis man indbetaler. Man kan vel så sende den som pdf, og hun kan så trække lod.

Hej Slemmert.

Om hun, er seriøs, aner jeg ikke. Men hun skriver da dette i annoncen. TILFØJELSE: Hvis du hellere vil overføre til https://www.rodekors.dk/stoet/syrien og maile kvitteringen til mig, så er det også helt fint!

Hygge og god dag.

KK

Skrevet

Ok.. ja så er den jo god nok!!  jeg må indrømme at hun faktisk virker dragende.. var det ikke fordi at hun var på sjælland, og det at jeg risikerer ikke andet en en smag af god samvittighed i munden i stedet for fisse, ja så havde jeg sku/sgu/s´gu ( ;-) ) sprunget på!!

Skrevet

Hej Slemmert.

Om hun, er seriøs, aner jeg ikke. Men hun skriver da dette i annoncen. TILFØJELSE: Hvis du hellere vil overføre til https://www.rodekors.dk/stoet/syrien og maile kvitteringen til mig, så er det også helt fint!

Hygge og god dag.

KK

Sq lidt svært at maile en kvittering når hun IKKE har skrevet nogen mail-adresse :wink: :grin::grin::grin:

Skrevet

Sq lidt svært at maile en kvittering når hun IKKE har skrevet nogen mail-adresse :wink: :grin::grin::grin:

[email protected]

Skrevet

Du skal helst være under 60 og ikke alt for ulækker.

LOL

Skrevet

Jeg kan forestille mig, at en del kommer til at bruge "inspect element" og køber 100 lodder i konkurrencen :D

Redigeret af PrinceCharming

Skrevet

Jeg ville hellere støtte hvis hun samlede ind til et grænsehegn model "Ungarn".

Iøvrigt lyder det som et scam, Endnu en useriøs annonce på annoncelight.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.