Hop til indhold
gerog

Støt flygtningene og vind en nat med Karen

Recommended Posts

Nogen herinde der har "støttede flygtningene" og vundet en nat med Karen? ;)

Vinderen 'udtrækkes' først på Onsdag.. jeg venter i spænding :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vinderen 'udtrækkes' først på Onsdag.. jeg venter i spænding :P

hun havde samme annonce i sidste uge.

så jeg tænkte der måske var nogen fra sidste onsdag ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ahh, den havde jeg ikke luret. Men det lyder da om noget som svindel og humbug.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis hun er seriøs, så tager hun vel imod en kvittering for indbetalt beløb hos anerkendt organisation. Sådan en får man vel hvis man indbetaler. Man kan vel så sende den som pdf, og hun kan så trække lod.

Jeg synes da at det hele lyder enormt sympatisk.. 

Omvendt, hvis hun selv suger pengene, så er det jo en helt anden sag. Det skulle ikke undre mig at der er en paragraf i straffeloven mod at beholde penge selv der er indsamlet til velgørenhed.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis hun er seriøs, så tager hun vel imod en kvittering for indbetalt beløb hos anerkendt organisation. Sådan en får man vel hvis man indbetaler. Man kan vel så sende den som pdf, og hun kan så trække lod.

Hej Slemmert.

Om hun, er seriøs, aner jeg ikke. Men hun skriver da dette i annoncen. TILFØJELSE: Hvis du hellere vil overføre til https://www.rodekors.dk/stoet/syrien og maile kvitteringen til mig, så er det også helt fint!

Hygge og god dag.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ok.. ja så er den jo god nok!!  jeg må indrømme at hun faktisk virker dragende.. var det ikke fordi at hun var på sjælland, og det at jeg risikerer ikke andet en en smag af god samvittighed i munden i stedet for fisse, ja så havde jeg sku/sgu/s´gu ( ;-) ) sprunget på!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Slemmert.

Om hun, er seriøs, aner jeg ikke. Men hun skriver da dette i annoncen. TILFØJELSE: Hvis du hellere vil overføre til https://www.rodekors.dk/stoet/syrien og maile kvitteringen til mig, så er det også helt fint!

Hygge og god dag.

KK

Sq lidt svært at maile en kvittering når hun IKKE har skrevet nogen mail-adresse :wink: :grin::grin::grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kan forestille mig, at en del kommer til at bruge "inspect element" og køber 100 lodder i konkurrencen :D

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville hellere støtte hvis hun samlede ind til et grænsehegn model "Ungarn".

Iøvrigt lyder det som et scam, Endnu en useriøs annonce på annoncelight.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...