Hop til indhold
OleV

Trans Valentina

Recommended Posts

hej juipui.

hvis du mener med DILLER,ja det mener jeg der var.næsten sikker.

adolf.

Ok. Lægger også først nu mærke til, at der i hendes annonce står, at hun er aktiv. Så må hun jo nødvendigvis fortsat have værktøjet intakt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har engang besøgt hende i odense, det var absolut ingen mindeværdig oplevelse. Kedeligt maskinblow og hand-job. Hun kunne ikke komme fordi hun var på hormonbehandling, og sådan var der så meget. Det var min første dårlige oplevelse med en ts/shemale. Men har læst andre positive anmeldelser af hende. Måske jeg var uheldig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har engang besøgt hende i odense, det var absolut ingen mindeværdig oplevelse. Kedeligt maskinblow og hand-job. Hun kunne ikke komme fordi hun var på hormonbehandling, og sådan var der så meget. Det var min første dårlige oplevelse med en ts/shemale. Men har læst andre positive anmeldelser af hende. Måske jeg var uheldig.

Nej du har ikke været uheldig. Jeg har haft en lignende oplevelse da hun var på Nørrebrogade 46B, for år tilbage, DET var dæleme ikke mindeværdigt, virkede som om hun var fuld, men det sagde hun også i det interview, da reporteren spurgte hvor man kunne møde hende. Svaret var >på Esbjergs værtshuse, hvis der er en der opfører sig underlig,< Jo jo. da. Da var det ikke ligefrem orden og rengøring der prægede stedet. Så var jeg da meget mere heldig med mit rendezvous med Mia Z.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...