Hop til indhold

høj, gerne 180 cm, glædespige efterlyses

Featured Replies

Skrevet

Efterlyses:Høj, gerne 180 cm høj, velproportioneret dansk glædespige med ægte bryster... Gerne 30-35 år

Skrevet

Jeg tror nu ikke hun er 1,8 m., men hun har mange andre kvaliteter...

Lulu derimod, hun siger/skriver 1,8 m. Sexysecret og fri fugl. 

Og uden at kunne huske det helt, Trine vist også. Pussygalores og fri fugl.

Skrevet

angela angel

Prøv seduction girls

Her er Angela Angel

Huner 178 cm og en stor barm og det er en oplevelse du kan glæde dig til - jeg fik en strålende uforglemmelig oplevelse

prøv

fiskermanden

Skrevet

angela angel

Prøv seduction girls

Her er Angela Angel

Huner 178 cm og en stor barm og det er en oplevelse du kan glæde dig til - jeg fik en strålende uforglemmelig oplevelse

prøv

fiskermanden

For en ordens skyld: Angelas bedårende bryster er ikke "ægte" - men de føles særdeles "virkelige" og "håndgribelige"

Skrevet

Efterlyses:Høj, gerne 180 cm høj, velproportioneret dansk glædespige med ægte bryster... Gerne 30-35 år

At være "velproportioneret" er selvfølgelig en subjektiv vurdering... men måske Jasmin er en mulighed!? Hun er dog - jf. hendes annonce - "kun" 177 cm... men alderen på 30 år passer da meget godt....

Skrevet

Så skulle du måske prøve Jasmin.

Hun er ganske vist 3 cm kortere end dit krav, men det kunne jo være, at du alligevel fik en tur, du aldrig glemmer  – altså fra hende Jasmin på Nørrebro.

Skrevet

For en ordens skyld: Angelas bedårende bryster er ikke "ægte" - men de føles særdeles "virkelige" og "håndgribelige"

For god ordens skyld. Du mener vel Angelina Angel ik? ;)

Skrevet

angela angel

Prøv seduction girls

Her er Angela Angel

prøv

fiskermanden

Tak for anbefalingen, men jeg er ikke engang 25 endnu, så jeg tror ikke han søger en ung pige som mig <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.