Hop til indhold
Romeomand

TS Tiara i Hamburg

Recommended Posts

Besøgte Tiara i Hamburg i slutningen af sidste uge.

Havde besluttes at give det 1 chance mere med en TS, efter at have haft en skidt oplevelse med Leydi i Kolding.

Var på retur rejse fra de Baltiske lande, og havde en stop over i Hamburg.

Havde fundet Tiara på modelsiden i Hamborg, og da jeg er til ladyboys, vakte hun min interesse. 

Desuden stod der på hendes profil, at hun gerne tog den i udstødningen, hvilket er et must for mig.

Holder til i Barmbek, i udkanten af Byen, ok nemt at finde og Ca.  15 - 20 min. Fra mit hotel ved lufthavnen. 

Havde for første gang aftalt en time, med alt hvad der kunne bydes på.

Hun tog imod i døren på bagsiden af huset hvor der var god diskret p. Plads.

Fra Jakarta sagde hun adspurgt til hvor hun var fra.

Jeg hvide en lille gave med, som hun blev meget glad for.

Fik en cola og gik ind i bollerummet. Vi fik ordnet det finansielle,  150 EUR.  Og vi klædte os af.

Hun var frisk på alt, jeg er ikke passiv og det blev respekteret.  Var meget opmærksom på mine behov og talte ok engelsk.

Bryster size lille c, p.. str. 15 cm. Max. Men det er fint med mig da jeg ikke skal bruge den til andet end at lege lidt med...

God tid, alle stillinger jeg foreslog blev afprøvet uden forbehold.

Fik et dejligt brusebad og en ny cola med i Hånden, fik at vide at jeg var første Dansker, og at jeg var en gentleman og at jeg gerne måtte komme igen.

Hun gav mig sin Twitter adresse, som også kan findes online...

En lækker oplevelse med en stram og pivfræk Tiara ladyboy, troen på at de gode oplevelser findes derude er genoprettet. 

Dette forum er rigtig godt, hvis vi alle er ærlige om udseende og ydelser som vi bliver tilbudt.

Denne gang var jeg meget ærlig i mobilen og sagde at jeg ville have en tur i numse,  ingen undskyldning med for stort udstyr eller andet.

Så har da lært lidt af nogle af jer andres kommentarer her....

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse, dejligt at der,findes udøvere der giver en anbefalelsesværdig service. og ja der kan desværre være nogle skiderikker imellem.

Venligst Landsbytossen -nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...