Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/193219

Till dem som har være hos hende!

Er hun WILD? Er photos up til date?

Seer ud at hun bruger riglig med photo shop!

Jeg er efter en rigtig fræk pige!

er det hende jeg skal oplever?

 

pft

Hej The Deep

Jeg kommer lige fra henne, og kan bekræfte at det er henne på billederne, hun har dog klippet håret kort i (se billede - som ikke er af henne, kun for at vise lægnden) men er mega lækker super smuk og fræk.

Hun arbejder i london normalt men kommer lidt mere fast for at hygge om os mænd her i kbh.

Kom inden for og blev tilbudt lidt at drikke (vand/sodavand) = go stil

så af med tøjet mens vi small takede lidt. Blev lagt på sengen og så gjorde hun noget jeg synes var mega frækt. Hun kommer glidecrem på pikken, og smøre den godt ind med hånden og så sluger hun den ellers helt i bund. Den pige kan sutte pik WAU siger jeg bare, havde slet ikke lyst til st hun skulle stoppe. Men da hun kiggede mig lige øjne efter lidt tid og pænt spøger: Do you wanna fuck my tight pussy now? kunne jeg ikke andet end at sige YEP 

Henne på rygge om mig overn på, hun kyssede lidt, men ikke helt med levende, hun virkede lidt som om jeg bare skulle komme nu! men jeg holdt den og fik vendt henne om, og hvilken røv, mums den var lækker og tage henne bagfra var bare guf, og det kunne hun vist også rigtigt godt li, i hvertfald glemte hun alt om at jeg skulle komme, men begyndte at pille ved sig selv - det var frækt. Jeg kunne snart ikke mere så om på rygge med mig og af med gummiet, så hun kunne komme til at sutte mig igen, det er en fryd at se og mærke pikken forsvinde helt ned i halsen på henne - sutte pik det kan hun, hun hvar også gjort det i mange år fortalte hun da jeg roste henne.

Kanonen blev fyret af i munden på henne og hun spyttede det ud over pikken og masserede mig med hånden et godt stykke tid efter. Jeg kunne bare ligge og lige nyde det lidt da hun gik ud og skyllede mund. her var igen stress og super fint sted (hotel) ved islandbrygge som er ret benyttet, så ved folk nok hvor det er...

Udseenden 10/10

sprog 10/10

service 10/10

blow 10/10

sex 8/10 - trækker ned at hun virkede som om jeg gerne måtte komme hurtigt

sted 10/10

- kommer jeg igen -  JA for pokker da hun er lækker og dejlige små perfekte bryster, og lyst hård, mega lækker pige som snart smutter til london igen så pas på henne

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer lige fra henne, og kan bekræfte at det er henne på billederne, hun har dog klippet håret kort i (se billede - som ikke er af henne, kun for at vise lægnden) 

Kan du forklare? Det er hende på billederne, men vi skal se billede, som ikke er af hende?

Prøvede du at vedhæfte et billede som ikke kom med eller hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bebop - jeg glemte lige at vedhæfte billede, det er bare for at vise hvor kort hennes hård er nu... så har fundet et billede på nettet der ligner

ja ved det -  det er nogte rod sorry

shot.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Super! Husk at laver en andmeldelse også!!

øhm var det ikke lige sådan en han skrev ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du ikke er klar over det Trine det her er en efterlysning! Super godt med et dybt svar!!!! Men en anmeldelser skal ikke være her!!

Det var jo derfor du skulle stille dit spørgsmål i den nylige anmeldelsesstreng. Det giver ingen mening at efterlyse en pige der lige er anmeldt, når man bare vil have svar på specifikke detaljer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Nej Bepop

Trine skal bare ikke bland sig i det!!!

 

Er du altid så temperamentsfuld?

Jeg blander mig da i de ting jeg har en mening om.

Og jeg mener at Manden har skrevet En anmeldelse og at den så står i en efterlysning er jo ligegyldig.

Der er ingen regel om at vi piger ikke må kommentere i efterlysninger - og så længe at der ikke er det så har jeg altså intet gjort forkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du altid så temperamentsfuld?

Jeg blander mig da i de ting jeg har en mening om.

Og jeg mener at Manden har skrevet En anmeldelse og at den så står i en efterlysning er jo ligegyldig.

Der er ingen regel om at vi piger ikke må kommentere i efterlysninger - og så længe at der ikke er det så har jeg altså intet gjort forkert.

Det har du heller ikke. Deep har bare en ret "speciel" stil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Det har du heller ikke. Deep har bare en ret "speciel" stil. 

At være en dbag er ikke en stil. ;]

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...