Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Katja25 på bryggen, og sikke en overraskelse(positiv)

billederne på hendes annonce virkede næsten for godt til at være sandt, men det er hende på billederne.

jeg tog 1 time, og var fuldstændig færdig.. Hendes blowjob er som en blanding af en betonhammer og en nilfisk, og så er hun virkelig stram.

kan varmt anbefales 

https://annoncelight.dk/showad/193219

Skrevet

jeg tog 1 time, og var fuldstændig færdig.. 

Hun skriver en længere liste ydelser. Skal det forstås sådan, at de alle er inlusive i prisen for "1 time (full service+massage)"? - Altså:

My service.: Danish, 69, fransk, superfransk, megafransk, girlfriend experience, oilmassage, sexparties, swinger, COB, anal for you.

Skrevet
  • Author

Hun skriver en længere liste ydelser. Skal det forstås sådan, at de alle er inlusive i prisen for "1 time (full service+massage)"? - Altså:

Bebop

ja, det var incl. alt, og det varede længere end en time, så det må kaldes Full service :-)

Skrevet

Det der med betonhammeren og støvsugeren - er det positivt ment?

Skrevet
  • Author

Det der med betonhammeren og støvsugeren - er det positivt ment?

I den grad ;-)

Skrevet

Jeg kan varmt tilslutte mig anbefalingen. Ud over de allerede beskrevne talenter, så er hun meget "open minded, no anal!" .

Og så er hun meget, meget sød at putte og snakke med, og ret kvik i pæren.

Og wauv hvor har hun et smukt ansigt og et par dejlige øjne.

Så besøg hende, i bliver ikke skuffet.

Skrevet

Har skrevet lidt frem og tilbage med hende, da hun lige var landet nede på Falster.. Vi har om at ses men har været mistænkelig ved billederne. Nu er jeg på igen! ;)

Skrevet
  • Author

Besøgte Katja igen :-) og lovede at skrive om det herinde.

Siden jeg var hos hende første gang, har hun skiftet værelse på hotellet, så det var lidt nyt ;-)

Jeg tog 1/2 time, og som sidst, så var det rigtigt godt, hun gav et vådt blow(deep throat) og nåede desværre ikke at stoppe hende før jeg kom, hun sluger ikke, men det er også helt fint.

Da jeg havde sundet mig lidt, startede hun forfra med et blow, jeg tog hende bagfra imens hun kiggede bagud, de øjne kan sgu tømme en alene :-D

Kommer jeg igen, helt sikkert.

Hun fortalte, at hun rejser d.4/10 så jeg håber, at tiden og pengene er til et besøg mere inden ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.