Hop til indhold
Superblue

Amanda - dirtyblondie

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/193410

Kender i det, at liderligheden sætter ens dømmekraft totalt ud af drift... Det oplevede jeg i denne weekend. Jeg har efterhånden prøvet nogle gp'er - nogle har jeg mødt en gang andre flere gange. Det har egenligt været gode oplevelser, nogle har man bedre kemi med end andre- sådan er det. 

Men her i denne weekend tænkte jeg, at jeg skulle prøve en ny pige. Derfor gik jeg på annoncelight og faldt over ovenstående annonce. Jeg så også et par billeder- og det var nok her dømmekraften begyndte glippe... Pigen er nemlig super lækker- men i virkeligheden slet ikke den slags pige, jeg normalt vil gå efter. Men den stærkt tvivlsomme dømmekraft mente absolut det skulle prøves alligevel-en gang skulle jo være den første med en super slank lækker lille nips. 

Jeg får hurtigt lavet en aftale med hende, og jeg kører hurtigt hen til hende. Stedet var privat og diskret - og egentligt meget hyggeligt. Jeg kommer indfor og bliver mødt af en super smuk pige. Hendes krop er virkelig lækker- ansigtet lidt for spartlet op efter min mening. Vi ordner pengesagerne og begynder vores leg. Hun går hurtigt på knæ og starter med et bj- efter min mening lidt et alibi bj... Der manglede dybde og Indlevelse. Her burde jeg allerede have indset, at hun slet ikke var noget for mig. Men hun var jo lækker, og det skulle jo prøves. Så jeg begyndte at lege med hende- jeg har egentligt altid fået ros for mit håndarbejde, men her virkede det slet ikke. Igen slet ingen indlevelse eller gnist i øjet. Det endte med at jeg indså, at vi slet ikke var på bølgelængde i sengen. Så jeg valgte og sige stop. Jeg spurgte hende direkte, om hun egenligt kunne lide sit bijob- det kunne hun bestemt, og hun kunne ikke forstå, at jeg opfattede det som om, at hun ikke kunne. De andre piger jeg har besøgt, har alle haft en glød i øjet- og den var der bare ikke... Så jeg tror ikke på hende. 

Derfor kan jeg ikke give hende min anbefaling. Men er man til lolita fantasien- så vil hun da nok være oplagt. Jeg kunne ikke finde gløden i hende - måske en af jer andre kan... Men helt sikker 1000kr jeg fortryder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sendte du et billede af dig selv til hende eller behøver man ikke det. Hvor lang tid tog det for at hun svarede på din mail. 

Du skriver at der er andre der er bedre. Kan du ikke sende et link af nogen, fordi jeg har også tænkt mig at besøge en gp

Del dette indlæg


Link til indlæg

har selv været forbi :) hun er en amatør pige der gør det i sin fritid, jeg kan godt lide at tage styringen, så det fungerede helt fint, men nej hun er ikke så vild i sengen, lidt tilbageholden, men hun er nu frisk på det meste hvis man viser vejen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okbobobo. Har skrevet til hende, men hun har ikke svaret. Er det fordi jeg ikke har sendt et billede af mig selv. Hvis jeg sender et billede, skal mit ansigt så vises eller må jeg gerne sløre det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror kun hun arbejder når hun har lyst, så måske skal du vente til hun reklamerer igen. Mht at finde en anden pige, så kan du bare kigge lidt på anmeldelserne herinde. Der findes jo piger til enhver smag. I det midt og vestjyske hvor jeg huserer, er det vist Tilde og christinna der får de fleste roser herinde... Men igen, det kommer helt an på, hvad man er til. 

Amanda virkede på mig ikke specielt indlevende. Hun kunne fx ikke holde øjenkontakten i ret mange sekunder af gangen... Hun er måske god nok, hvis man bare kommer for sex. Sådan fungerer jeg personligt ikke- der skal være en form for intimitet mellem os, og den følte jeg slet ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...