Hop til indhold

Lovligt eller Ulovligt sex?

Featured Replies

Skrevet

Hvis pigen er 15 år må hun så kneppe en på 20 år`? er det lovligt?

Tak for info

Skrevet

Jeg mener bestemt, at den sexuelle lavalder er 15, så det skulle da være i orden.

Skrevet

Griner, plat spørgsmål. Du kan finde svaret alle steder.

Bider dog mærke i det er den 15 årige der knepper ham på 20 år. Alder giver ingen garanti for erfaring eller? Griner. 

Skrevet
  • Author

Bider dog mærke i det er den 15 årige der knepper ham på 20 år. Alder giver ingen garanti for erfaring eller? Griner. 

Alle steder ja ;) og jeg bruge det her sted

Skrevet

Og den 20-årige mand bliver genstand for ret mange ældre mænds misundelse. Sådan er det.

Redigeret af TommyHansen

Skrevet

Alle steder ja ;) og jeg bruge det her sted

Ja, undskyld. Nu er svaret kommet til dig, dit emne dør. Skal vi tale om den 15 årige der knepper den 20 årige, hænger alder og erfaring sammen?

Skrevet

Tommy

Ja, hvor startede du? :-)

Skrevet

Tak for info

Ja, MEN der må ikke være penge indblandet (Straffelovens paragraf 224 stk 2) og paragraf 223 Stk. 2 siger: "Med samme straf anses den, som under groft misbrug af en på alder og erfaring beroende overlegenhed forfører en person under 18 år til samleje." (fængsel indtil 4 år).

Redigeret af PrinceCharming

Skrevet

Ja, MEN der må ikke være penge indblandet (Straffelovens paragraf 224 stk 2) og paragraf 223 Stk. 2 siger: "Med samme straf anses den, som under groft misbrug af en på alder og erfaring beroende overlegenhed forfører en person under 18 år til samleje." (fængsel indtil 4 år).

Netop min pointe med alder og erfaring. 

Skrevet

Jeg har i hvert fald ikke hørt om en seksuel højalder.

Giv dog agt på de andre regler, fx må man som allerede nævnt af andre ikke manipulere den unge eller betale den unge for det. Man må heller ikke stå i et myndigheds-/betroet forhold til den unge, jf fx  Hassan/Østergaard-sagen.

Redigeret af Bebop

Skrevet

Jeg har i hvert fald ikke hørt om en seksuel højalder.

Giv dog agt på de andre regler, fx må man som allerede nævnt af andre ikke manipulere den unge eller betale den unge for det. Man må heller ikke stå i et myndigheds-/betroet forhold til den unge, jf fx Yahya Hassan-sagen.

Ja og søskende kan også straffes.

Skrevet

Ja og søskende kan også straffes.

øv da også

Skrevet
  • Author

Netop min pointe med alder og erfaring. 

Så burde du være gået mere i detaljer med "Alder og erfaring"

Fordi det rammer ovedhoved ikke den forklaring han gav

Skrevet

Så burde du være gået mere i detaljer med "Alder og erfaring"

Fordi det rammer ovedhoved ikke den forklaring han gav

Ja, undskyld. Nu er svaret kommet til dig, dit emne dør. Skal vi tale om den 15 årige der knepper den 20 årige, hænger alder og erfaring sammen?

Hvilke flere detaljer ønsker du? Og blev du klogere? 

Skrevet
  • Author

Hvis du var englænder eller indvandre så ja , men tvivler, så nej det gjorde jeg ikke ( Dit svar kunne ikke bruges ) 

Tak til alle andre

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.