Anonymsex 30 Skrevet 26. September, 2015 Hvis pigen er 15 år må hun så kneppe en på 20 år`? er det lovligt?Tak for info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 26. September, 2015 Jeg mener bestemt, at den sexuelle lavalder er 15, så det skulle da være i orden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. September, 2015 http://lmgtfy.com/?q=seksuelle+lavalder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. September, 2015 Griner, plat spørgsmål. Du kan finde svaret alle steder.Bider dog mærke i det er den 15 årige der knepper ham på 20 år. Alder giver ingen garanti for erfaring eller? Griner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonymsex 30 Skrevet 26. September, 2015 Griner, plat spørgsmål. Du kan finde svaret alle steder.Bider dog mærke i det er den 15 årige der knepper ham på 20 år. Alder giver ingen garanti for erfaring eller? Griner. Alle steder ja og jeg bruge det her sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 26. September, 2015 (edited) Og den 20-årige mand bliver genstand for ret mange ældre mænds misundelse. Sådan er det. Redigeret 26. September, 2015 af TommyHansen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. September, 2015 Alle steder ja og jeg bruge det her stedJa, undskyld. Nu er svaret kommet til dig, dit emne dør. Skal vi tale om den 15 årige der knepper den 20 årige, hænger alder og erfaring sammen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 26. September, 2015 Man skal jo starte et sted, Louise.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. September, 2015 TommyJa, hvor startede du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. September, 2015 (edited) Hvis pigen er 15 år må hun så kneppe en på 20 år`? er det lovligt?Tak for infoJa, MEN der må ikke være penge indblandet (Straffelovens paragraf 224 stk 2) og paragraf 223 Stk. 2 siger: "Med samme straf anses den, som under groft misbrug af en på alder og erfaring beroende overlegenhed forfører en person under 18 år til samleje." (fængsel indtil 4 år). Redigeret 26. September, 2015 af PrinceCharming Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. September, 2015 Ja, MEN der må ikke være penge indblandet (Straffelovens paragraf 224 stk 2) og paragraf 223 Stk. 2 siger: "Med samme straf anses den, som under groft misbrug af en på alder og erfaring beroende overlegenhed forfører en person under 18 år til samleje." (fængsel indtil 4 år).Netop min pointe med alder og erfaring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 26. September, 2015 (edited) Hvis pigen er 15 år må hun så kneppe en på 20 år`? er det lovligt?Jeg har i hvert fald ikke hørt om en seksuel højalder.Giv dog agt på de andre regler, fx må man som allerede nævnt af andre ikke manipulere den unge eller betale den unge for det. Man må heller ikke stå i et myndigheds-/betroet forhold til den unge, jf fx Hassan/Østergaard-sagen. Redigeret 26. September, 2015 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
News 1197 Skrevet 26. September, 2015 Jeg har i hvert fald ikke hørt om en seksuel højalder.Giv dog agt på de andre regler, fx må man som allerede nævnt af andre ikke manipulere den unge eller betale den unge for det. Man må heller ikke stå i et myndigheds-/betroet forhold til den unge, jf fx Yahya Hassan-sagen.Ja og søskende kan også straffes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. September, 2015 Ja og søskende kan også straffes.øv da også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonymsex 30 Skrevet 26. September, 2015 Netop min pointe med alder og erfaring. Så burde du være gået mere i detaljer med "Alder og erfaring"Fordi det rammer ovedhoved ikke den forklaring han gav Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. September, 2015 Så burde du være gået mere i detaljer med "Alder og erfaring"Fordi det rammer ovedhoved ikke den forklaring han gavGriner, plat spørgsmål. Du kan finde svaret alle steder.Bider dog mærke i det er den 15 årige der knepper ham på 20 år. Alder giver ingen garanti for erfaring eller? Griner. Ja, undskyld. Nu er svaret kommet til dig, dit emne dør. Skal vi tale om den 15 årige der knepper den 20 årige, hænger alder og erfaring sammen? Hvilke flere detaljer ønsker du? Og blev du klogere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonymsex 30 Skrevet 26. September, 2015 Hvis du var englænder eller indvandre så ja , men tvivler, så nej det gjorde jeg ikke ( Dit svar kunne ikke bruges ) Tak til alle andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg