Hop til indhold
Anonymsex

Lovligt eller Ulovligt sex?

Recommended Posts

Gæst

Griner, plat spørgsmål. Du kan finde svaret alle steder.

Bider dog mærke i det er den 15 årige der knepper ham på 20 år. Alder giver ingen garanti for erfaring eller? Griner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Griner, plat spørgsmål. Du kan finde svaret alle steder.

Bider dog mærke i det er den 15 årige der knepper ham på 20 år. Alder giver ingen garanti for erfaring eller? Griner. 

Alle steder ja ;) og jeg bruge det her sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Alle steder ja ;) og jeg bruge det her sted

Ja, undskyld. Nu er svaret kommet til dig, dit emne dør. Skal vi tale om den 15 årige der knepper den 20 årige, hænger alder og erfaring sammen?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis pigen er 15 år må hun så kneppe en på 20 år`? er det lovligt?

Tak for info

Ja, MEN der må ikke være penge indblandet (Straffelovens paragraf 224 stk 2) og paragraf 223 Stk. 2 siger: "Med samme straf anses den, som under groft misbrug af en på alder og erfaring beroende overlegenhed forfører en person under 18 år til samleje." (fængsel indtil 4 år).

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, MEN der må ikke være penge indblandet (Straffelovens paragraf 224 stk 2) og paragraf 223 Stk. 2 siger: "Med samme straf anses den, som under groft misbrug af en på alder og erfaring beroende overlegenhed forfører en person under 18 år til samleje." (fængsel indtil 4 år).

Netop min pointe med alder og erfaring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis pigen er 15 år må hun så kneppe en på 20 år`? er det lovligt?

Jeg har i hvert fald ikke hørt om en seksuel højalder.

Giv dog agt på de andre regler, fx må man som allerede nævnt af andre ikke manipulere den unge eller betale den unge for det. Man må heller ikke stå i et myndigheds-/betroet forhold til den unge, jf fx  Hassan/Østergaard-sagen.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i hvert fald ikke hørt om en seksuel højalder.

Giv dog agt på de andre regler, fx må man som allerede nævnt af andre ikke manipulere den unge eller betale den unge for det. Man må heller ikke stå i et myndigheds-/betroet forhold til den unge, jf fx Yahya Hassan-sagen.

Ja og søskende kan også straffes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så burde du være gået mere i detaljer med "Alder og erfaring"

Fordi det rammer ovedhoved ikke den forklaring han gav

Griner, plat spørgsmål. Du kan finde svaret alle steder.

Bider dog mærke i det er den 15 årige der knepper ham på 20 år. Alder giver ingen garanti for erfaring eller? Griner. 

Ja, undskyld. Nu er svaret kommet til dig, dit emne dør. Skal vi tale om den 15 årige der knepper den 20 årige, hænger alder og erfaring sammen?

 

Hvilke flere detaljer ønsker du? Og blev du klogere? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...