Hop til indhold
Gæst

Zoo

Recommended Posts

Gæst

Jeg var i Zoo, København for en uge siden med min datter og mit barnebarn og vi havde en fantastisk dag, men der var et minus. Hvis man er så uheldig at blive sulten derinde og ikke har smurt madpakker hjemmefra, jamen så koster det kassen uden man egentlig får noget for pengene.

Vi fik 2 franske hotdog + 2 Kildevældvand, den en blev vekslet til en fadøl, derover fik barnebarnet en barnemenu bestående af 6 nuggets med pommefrites, en brik juice samt en plastik madkasse, pris ialt kr 189; desværre glemte jeg at bruge mit zoo-kort til at få rabat, så alt i alt en elendig oplevelse.

Men udover at prisen nok er langt over Tivoli niveau, så var kvaliteten langt under, de franske hot dogs var slatne, pommes friterne var bløde og nuggets'ne var lyse og ikke ordentlig stegte. Jeg har ikke klaget endnu, men en klage er på vej, selvom det nok er spildt. Nok lidt for sent.

Og Zoo er ikke ligefrem billig, kr 170/voksen og kr 95/barn, og hvis man har glemt at tage noget at drikke med, koster en kildevældvand i en automat kr 20..

Men som skrevet, det var god tur selvom der var minusser, dem vil vi nok søge at undgå næste gang, hjemmesmurt madpakke er så langt at foretrække.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Maden i Zoo er under alt kritik og deres personale virker ikke til at forstå begrebet kundeservice.

Jeg var derinde sammen med min søn, kæreste og min mor i sommeren 2014, og det er langt tid siden, jeg har været så hidsig.
Vi skulle bestille en parisertoast, 2 franske hotdogs og en pommes frites --> Det tog 45 minutter for to medarbejdere at tilberede min ordre.

Og det var først, da jeg blev rigtig arrig, og sagde, at jeg er uddannet kok, og at jeg om 5 minutter kom ind og overtog min egen ordre, at de kom i omdrejninger.

Senere ville vi have churros fra et andet lille ishus, og her kunne vi vælge sukker/kanel, chokolade, nougat eller jordbær sovs og/eller softice som topping.
Vi ville gerne have sukker, chokoladesovs og softice, og så begynder pigen at sige, at det passer ikke sammen. Og efter lidt diskussion frem og tilbage, hvor hun fastholdte, at det kan man da ikke spise, og hvor jeg fastholdte, at jeg godt kan lide dem sådan, og at jeg selvfølgelig betaler, hvad det koster, så kunne jeg til sidst ikke holde mit blod under kogepunktet, og jeg bad hende om enten at lave min ordre, som jeg ville have den eller at ringe til hendes chef - men det var altså på min risiko, som hun sagde.

Churrosen var god, men vores mad var kedelig og smagsløs, så fremover tager vi også madpakker med hjemmefra :)
Jeg vil ikke ødelægge endnu en god dag, ved at skændes med et par pølsevendere...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Maden i Zoo er under alt kritik og deres personale virker ikke til at forstå begrebet kundeservice.

Jeg var derinde sammen med min søn, kæreste og min mor i sommeren 2014, og det er langt tid siden, jeg har været så hidsig.
Vi skulle bestille en parisertoast, 2 franske hotdogs og en pommes frites --> Det tog 45 minutter for to medarbejdere at tilberede min ordre.

Og det var først, da jeg blev rigtig arrig, og sagde, at jeg er uddannet kok, og at jeg om 5 minutter kom ind og overtog min egen ordre, at de kom i omdrejninger.

Senere ville vi have churros fra et andet lille ishus, og her kunne vi vælge sukker/kanel, chokolade, nougat eller jordbær sovs og/eller softice som topping.
Vi ville gerne have sukker, chokoladesovs og softice, og så begynder pigen at sige, at det passer ikke sammen. Og efter lidt diskussion frem og tilbage, hvor hun fastholdte, at det kan man da ikke spise, og hvor jeg fastholdte, at jeg godt kan lide dem sådan, og at jeg selvfølgelig betaler, hvad det koster, så kunne jeg til sidst ikke holde mit blod under kogepunktet, og jeg bad hende om enten at lave min ordre, som jeg ville have den eller at ringe til hendes chef - men det var altså på min egen risiko, som hun sagde.

Churrosen var god, men vores mad var kedelig og smagsløs, så fremover tager vi også madpakker med hjemmefra :)
Jeg vil ikke ødelægge endnu en god dag, ved at skændes med et par pølsevendere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maden i Zoo er under alt kritik og deres personale virker ikke til at forstå begrebet kundeservice.

Jeg var derinde sammen med min søn, kæreste og min mor i sommeren 2014, og det er langt tid siden, jeg har været så hidsig.
Vi skulle bestille en parisertoast, 2 franske hotdogs og en pommes frites --> Det tog 45 minutter for to medarbejdere at tilberede min ordre.

Og det var først, da jeg blev rigtig arrig, og sagde, at jeg er uddannet kok, og at jeg om 5 minutter kom ind og overtog min egen ordre, at de kom i omdrejninger.

Senere ville vi have churros fra et andet lille ishus, og her kunne vi vælge sukker/kanel, chokolade, nougat eller jordbær sovs og/eller softice som topping.
Vi ville gerne have sukker, chokoladesovs og softice, og så begynder pigen at sige, at det passer ikke sammen. Og efter lidt diskussion frem og tilbage, hvor hun fastholdte, at det kan man da ikke spise, og hvor jeg fastholdte, at jeg godt kan lide dem sådan, og at jeg selvfølgelig betaler, hvad det koster, så kunne jeg til sidst ikke holde mit blod under kogepunktet, og jeg bad hende om enten at lave min ordre, som jeg ville have den eller at ringe til hendes chef - men det var altså på min risiko, som hun sagde.

Churrosen var god, men vores mad var kedelig og smagsløs, så fremover tager vi også madpakker med hjemmefra :)
Jeg vil ikke ødelægge endnu en god dag, ved at skændes med et par pølsevendere...

Ja service i Zoo er en by i Rusland m¨jeg nok sige. Men det bliver åbenbart accepteret af ejerne af spisesteder/kioskerne, nogle grådige sataner der kun tænker på profit og skod arbejdskraft, man skulle sgu IKKE tro det var seriøse steder.

Venligst Landsbytossen - nu emd tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været et problem i årtier.... at danske turiststeder i bedste fald har kunne byde sultne gæster på en Steff Houlberg pølse, en mikro opvarmet toast og en ispind.

Og så selvfølgelig dårlig service.

Til overpris...

Man undres ikke over, hvorfor turisterne bliver væk.

I Tyskland er udbuddet af rigtig mad og drikke til en god pris 1000fold større!

Og så er de høflige tilmed...

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg var i Zoo, København for en uge siden med min datter og mit barnebarn og vi havde en fantastisk dag, men der var et minus. Hvis man er så uheldig at blive sulten derinde og ikke har smurt madpakker hjemmefra, jamen så koster det kassen uden man egentlig får noget for pengene.

Vi fik 2 franske hotdog + 2 Kildevældvand, den en blev vekslet til en fadøl, derover fik barnebarnet en barnemenu bestående af 6 nuggets med pommefrites, en brik juice samt en plastik madkasse, pris ialt kr 189; desværre glemte jeg at bruge mit zoo-kort til at få rabat, så alt i alt en elendig oplevelse.

Men udover at prisen nok er langt over Tivoli niveau, så var kvaliteten langt under, de franske hot dogs var slatne, pommes friterne var bløde og nuggets'ne var lyse og ikke ordentlig stegte. Jeg har ikke klaget endnu, men en klage er på vej, selvom det nok er spildt. Nok lidt for sent.

Og Zoo er ikke ligefrem billig, kr 170/voksen og kr 95/barn, og hvis man har glemt at tage noget at drikke med, koster en kildevældvand i en automat kr 20..

Men som skrevet, det var god tur selvom der var minusser, dem vil vi nok søge at undgå næste gang, hjemmesmurt madpakke er så langt at foretrække.

For lige at komme med en update. Prisen for omtalte 'traktement' var 'kun' kr 175, forskellen var at junior overtalte mig til at købe en rulle med noget vingummi, morfar er let at overtale, især når mor ikke er i nærheden.:-P.  Men på den anden side så er kr 43 for en fransk hotdog og ½l  dansk vand vist heller ikke ligefrem 'dagen tilbud'

Men ved nærmere eftertanke blev jeg faktisk sur over den ringe servering, vi havde fået, så jeg klagede via Zoo's hjemmeside.

Svaret var  egentlig delt i to: Pommes frites og nuggets steges i ovn for at undgå friture af miljøhensyn. Fint nok, men det er ikke ok, når man får en gang slaskede pommes frites, ved ikke om nuggets var ok, de forsvandt bare i gabet på junior, så de har forhåbentlig nok været ok. Men jeg er blevet lovet et svar/forklaring på til den ringe kvalitet af resten af mit køb.

Og priserne er ekstremt høje, 20 kr for en flaske dansk vand og kr 26 for ½ liter Coca cola. Jeg tænker på om det vil være en god ide at sænke disse priser for at undgå at mange gæster tager drikkevarer med  hjemmefra. Jeg kan købe en ½ l danskvand i f.eks. Rema til omkring 4 kr incl pant så jeg vil da føle mig at være til grin for at skulle betale kr 20 for samme produkt i Zoo, så det sker kun en gang, højest. Ellers må Zoo gøre opmærksom på at 'overprisen' går til zoo, hvis den da gør det.

Og så kan jeg se af kommentarerne at Zoo har et ekstremt dårligt ry, trist:blink: for egentlig et dejligt sted at bruge nogle timer en gang imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man kan ikke sammenligne priserne i Zoo med priserne i Rema1000. Nu er det længe siden jeg sidste har spist ved en pølsevogn, men jeg får ofte en pølse i lufthavnen, eller ved en motorvejs stop, og der slipper du ikke med 43 kr. for en fransk hotdog + en 1/2l sodavand. Jeg vil gætte på at byens pølsevogne køre med nogenlunde samme priser.

Men vi kan hurtigt blive enig om at de danske pølsevogne er kedelige, men jeg tror mere det hænger sammen med at græsset altid er grøner på den anden side af hegnet. De tysker jeg kender, synes vores pølsevogne er geniale, og deres karrywurst imbis er kedelig. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man kan ikke sammenligne priserne i Zoo med priserne i Rema1000. Nu er det længe siden jeg sidste har spist ved en pølsevogn, men jeg får ofte en pølse i lufthavnen, eller ved en motorvejs stop, og der slipper du ikke med 43 kr. for en fransk hotdog + en 1/2l sodavand. Jeg vil gætte på at byens pølsevogne køre med nogenlunde samme priser.

Men vi kan hurtigt blive enig om at de danske pølsevogne er kedelige, men jeg tror mere det hænger sammen med at græsset altid er grøner på den anden side af hegnet. De tysker jeg kender, synes vores pølsevogne er geniale, og deres karrywurst imbis er kedelig. :-D

Mht punkt 1 så er jeg da enig. Men for næsten 100% af Zoo's kunder vil det da være en økonomisk fordel at købe dansk vand i Rema, Fakta,  eller andre discountbutikker. Hvorfor betale kr 20 i stedet for kr 2-3 for samme vare, nok forretningsfolk, der rejser med alt betalt, der er ligeglade og rrprisen.

At priserne på franske hotdogs mv er, som du skriver er helt hen i vejret, det er nok kun muligt at tage sådanne priser, når firmaet betaler.

Og at en pølsemand på et eller andet offentlig sted i København tager kr 43 for en pølse +½ liter sodvand, bekræfter nok at dit 'gæt' kun  er et gæt, som er ubrugeligt.

Simpelthen en Bullshit kommentar, som er ubrugelig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...