Hop til indhold
Gæst

Anmeldelse af claire

Recommended Posts

Gæst

Hvorfor er der ingen der har anmeldt Claire (ud over hende selv)?

Jeg har umiddelbart den ide at hun ikke er den store tilhænger af anmeldelser. Men det kan da ikke passe at alle lader sig intimidere af det..

Hvem har været der, og hvordan var det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Claire ønsker ikke anmeldelser. Og man skal da være en idiot af rang, hvis man har nydt en fantastisk stund med dennne smukke, søde og inteligente kvinde, og så ødelægge det ved at skrive en anmeldelse alligevel.

Men Claire har fået fine anbefalinger. Jeg er 216% sikker på at hun er et dejligt bekendtskab.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

ok.. det kan så godt være at jeg er en idiot af rang.. men hvad er forskellen på en anbefaling og en anmeldelse.. der må vel følge en eller anden formulering med ud over blot et "like"

Del dette indlæg

Link til indlæg

ok.. det kan så godt være at jeg er en idiot af rang.. men hvad er forskellen på en anbefaling og en anmeldelse.. der må vel følge en eller anden formulering med ud over blot et "like"

En anbefaling er en anbefaling.

En anmeldelse indeholder typisk langt flere informationer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvad så hvis man er utilfreds og gerne vil begrunde det. Skal man så holde sin mund?

Og hvad ville det her sted være uden anmeldelser?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvad så hvis man er utilfreds og gerne vil begrunde det. Skal man så holde sin mund?

Hvis nogen havde besøgt hende og været utilfredse, havde de sikkert ikke holdt sig tilbage med at berette om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og hvad ville det her sted være uden anmeldelser?

Du har helt ret til at beskrive om oplevelsen og hvordan du oplevede hende, så længe du ikke oplyser private ting om hende feks. specielle kendetegn, hendes navn, hvor hun bor osv.

Hvis du feks. har lovet hende at du ikke vil give en anmeldelse af din oplevelse sammen med hende, så er det noget andet og mellem jer to.

Men ellers har man ret til at beskrive sin oplevelse med en GP, fordi det er nemlig ens EGEN oplevelse og det er der ikke nogen der har ret til at tage fra en, og man har jo også Ytringsfriheden ikke ?. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Man bør klart lave en anmeldelse hvis man føler for det. Det er det hele ideen med siden her bygger på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg fik lige kastet et link i nakken - Tusind tak!

Jeg må vist bare se at komme afsted!!

...men du behøver bestemt ikke :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Nu skal du jo huske at introducere dig selv inden besøget...

hvorfor det ???? er det ikke bedre at overlade det til hver enkelt....tror ikke der er mange her inde der giver sig til kende inden besøget :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

haha. Åh jo!

Der er nemlig ikke noget der tænder en pige og skaber basis for en skøn oplevelse som aktivt at modarbejde hendes ønsker om diskretion og derefter lave sjov med hvor ligeglad man er med hendes behov og præferencer ;-)

Det skal nok blive godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...