Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var der for et par dage siden, og det er sikkert hende som omtales som bette nips, jeg havde fornøjelsen af. Lille slank sexbombe med store silikonebryster, langt sort bølget hår og ultrakort sexet kjole.

Elendig massage som primært drejede sig om berøringer på ben, lår og baller. Næsten ingen berøringer på ryggen. Det samme da jeg vendte mig om, primært berøringer på ben, lår og mave, men ingen strejf af de ædlere dele. Efter en halv times tid, blev jeg spurgt, om jeg ville have ekstra. Jo tak, det ville jeg godt, hun var jo trods alt en sexbombe ...

Fik et handjob i nogenlunde samme kvalitet som massagen. Fik lov at røre hende hvor jeg ville.

Hvis det primært er massage, man ønsker, så kan hun absolut ikke anbefales. Om hun er bedre til bumbum, det ved jeg ikke, men jeg har ingen behov for at undersøge det ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Julius, var hende sexbomben ca 40 år og hed Mali (eller noget lignende)?

Jeg vil skyde hende til at være yngre end 40, nok nærmere 30, men jeg har svært ved at vurdere.

Navnet spurgte jeg ikke om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...