Hop til indhold

Recommended Posts

Jeps, det er lige åbnet. De åbnede for omkring 14 dage siden, måske tre uger. Hende der har stedet, yder kun massage som jeg forstod det. Men der er et lille nips dernede også, som bestemt ikke kun giver massage:eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Jeps, det er lige åbnet. De åbnede for omkring 14 dage siden, måske tre uger. Hende der har stedet, yder kun massage som jeg forstod det. Men der er et lille nips dernede også, som bestemt ikke kun giver massage:eek:

Hej.

Glæder mig til at høre nærmere, når du har prøvkørt den lille nips!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal ikke kunne sige hvordan deres massage er;-) Var ikke derfor jeg var forbi. Jeg havde en halv time med det bette nips. Hun taler udmærket engelsk, og efter eget udsagn er 25 eller 27, og det skal nok passe. Har altid syntes det var svært at bedømme, da de altid ser unge ud.  Men hun er faktisk rigtig sød, og i mine øjn var hun møghamrende sprød. Virkelig lille pige, dejlig blød hud, og indbydende lille mis med kort trimmet stribe over - meget slikkeklar. Hun giver en dejlig sutter. Det var debut for mit vedkommende ved en Thai, og vil sige at jeg var meget positiv overrasket. Var noget over mine forventninger. Så det kan bestemt anbefales:grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Har været forbi. Stedet er rent og pænt, eneste ulempe er, at når man kommer ind, kan man se lige ind i rum 2, hvor der lå en anden mand... Det virker ikke ligefrem professionelt :-( .

Jeg blev guidet til en briks i forrummet, hvor der blev lagt rent på, hvilket bestemt er OK.

Jeg skulle tage tøjet af bag forhænget til rummet, hvor der var yderst begrænset plads, derudover ingen steder, at lægge tøjet, udover gulvet. Jeg kunne savne en stol eller lign.

Kongemægleren har ret, den lille unge pige, er "rigtig pæn". Det lægges der også vægt på, og med god grund :-) 

Jeg blev spurgt, om jeg ville have massage af en eller to, men bad om en. Alligevel kom nr. to hurtigt, hvilket var en klar positiv oplevelse. At ligge på briksen med to unge piger, er "ikke så ringe endda" :-)

Der var musik der blev skruet op og ned (måske i takt med ydelserne til ham i det andet lokale??), hvilket virkede forstyrrende...

Jeg fik massage, jeg havde bedt om hård massage!!! Det er selvfølgelig et definitionsspørgsmål, hvad "hårdt" er, men jeg følte det ikke hårdt.

Der var derimod behageligt med to piger, og bestemt pirrende, når det lille nips masserede ens ben...

På trods af diverse strejf, var der ikke "tilbud om mere", og efter at have vendt mig, sluttede massagen med, at jeg skulle sidde op, og få massage på ryggen. Jeg forespurgte diskret "om vi var færdige" (efter ca. 45 min.), og nu kom tilbuddet om "mere".

Det var muligt med HJ, der blev givet meget mekanisk. Uanset hvor sød og køn pigen måtte være, tænder jeg ikke på et mekanisk HJ med støn :-(

Kommer jeg igen?? Næppe... Det var hyggeligt, men omstændighederne var ikke optimale.

Det er bare min vurdering, en anden person på et andet tidspunkt, måtte opleve noget andet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se der er flere indlæg om dette sted. Var der for nogle dage siden og vil lige give mit besyv med. Der er ganske rigtigt pænt og rent, men da jeg var der kunne det lige så godt have været på Randers banegård. En ganske køn og ung pige gav det, der skulle ligne massage, alt imens der løb forskellige thai piger ud og ind af rummet. Der kom flere kunder ind som sad og snakkede med thai pigerne i forrummet mens døren stod kvart åben. Efter ca 40 minutters olieplaskeri kom spørgsmålet om "Hand": Jeg spurgte til prisen, som var lidt højere end andre steder og jeg takkede nej og kom i tøjet og gik ud igennem forrummet, hvor der sad mindst 5 mennesker og snakkede højlydt.

Stedet var lidt for befærdet for mig. Ganske søde piger men ikke spcielt privat,

Gentagelsesfare - absolut ikke

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er bare Randers i en nøddeskal.  Hvad laver de mænd i forlokalet.  Smid dem ud eller lav en kom sammen efter lukketid.  Jeg gider ikke at opsøge dem med socialt samvær i butikken. Men igen,  hvad kan man forvente af en by hvor Mokai er yndlings drikken.  Man vader stadig rundt i træsko og hængerøvs bukser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa jeg kan kun sige at massagen af ejerne og hendes medhjælper er rigtig god hun spørger om hvor man har ondt

og man skal være høflig over for pigerne så får man en rigtig god betjening

ejerne og medhjælperne er utrolig søde hvis man opføre sig pænt over for dem

vil komme tilbage der til 100 %

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jamen Randers43, hvad plejer du at give? Det er vel mere eller mindre samme priser?

jeg bliver simpelthen nød til at spørge ……. 

hvorfor ikke bare sige hvad du gav for det ??? 

er det hemligt eller er du flov over, hvor meget du betalte  ?

jeg fatter bare ikke sådan et svar …… undskyld….

det er da et helt legitimt spørgsmål….. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor i alverden skulle jeg være flov over det?? Hvis jeg har betalt for meget? Eller hvis jeg skulle have presset prisen? Jeg gav det pigen forlangte. Kender ikke rigtig reglerne, men hvis ikke de annoncere med prisen er der vel en grund til det? Men det er ikke så svært, er jo bare at tage kontakt til dem - burde ikke være raketvidenskab hvis man ellers har en reel interesse;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej alle.

Ser ud til at den bette nips skal besøges, men jeg kan ikke finde noget link eller telefonnummer - heller ikke på Thailisten Vest. (håber snart OD kommer hjem fra ferie, så den kan blive opdateret(.

Andre der kan være behjælpelige??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor i alverden skulle jeg være flov over det?? Hvis jeg har betalt for meget? Eller hvis jeg skulle have presset prisen? Jeg gav det pigen forlangte. Kender ikke rigtig reglerne, men hvis ikke de annoncere med prisen er der vel en grund til det? Men det er ikke så svært, er jo bare at tage kontakt til dem - burde ikke være raketvidenskab hvis man ellers har en reel interesse;-)

det eneste jeg siger er …. at Randers43 spørger til hvad det koster …..

så kunne du jo bare sige hvad det var pigen forlangte …. ville det ikke være lige så nemt  ??? så havde du lige givet ham den service … så han vidste hvad han cirka skulle forvente….. 

 

det kunne jo være at randers43 ikke ved hvad man plejer at give …. og at pigen så lige vil presse 500 ekstra ud af ham … lige netop fordi der ikke er en fast pris, de piger kan jo nemt lugte hvis det ikke er en som kender det normale pris niveau …..

vi er her vel også for at hjælpe hinanden …raketvidenskab eller ej … venlighed og hjælpsomhed er det for meget forlangt selv af en fra randers a'

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle.

Ser ud til at den bette nips skal besøges, men jeg kan ikke finde noget link eller telefonnummer - heller ikke på Thailisten Vest. (håber snart OD kommer hjem fra ferie, så den kan blive opdateret(.

Andre der kan være behjælpelige??

42152211

kan klart anbefales har hørt hun kun er i kort tid endnu 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bette nips er ikke at træffe i butikken mere, men ejeren fortalte, at der kommer en ny pige om kort tid.

Jeg har ellers haft fornøjelsen af, at møde hende et par gange og senest her til aften, hun er virkelig sød og sprød.

Jeg har aftalt med hende, at næste gang skal det være mere, end den sædvanlige time og gerne under lidt mere private forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen grund til at fare til Vestjylland.

- Solbjerg ligger ca. 15 km syd for Århus. Tag et kig på Thailisten Vest.

/Soi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...