Hop til indhold
Peter-6

gb i swingerklubben

Recommended Posts

det er nu nemt nok. For et nej er et nej og skal overholdes. Og det er noget de går meget op i overholdes i de forskellige klubber.
Det  jeg har set,  er normalen ved gb i swingermiljøet er ,at man sørger for en "tovholder" som så sortere i hvem der må være med og hvem der må nøjes med at kigge på.
Samtidig er det jo vigtig at der er en som har overblikket og sørger for at pigen har det godt ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er nu nemt nok. For et nej er et nej og skal overholdes. Og det er noget de går meget op i overholdes i de forskellige klubber.
Det  jeg har set,  er normalen ved gb i swingermiljøet er ,at man sørger for en "tovholder" som så sortere i hvem der må være med og hvem der må nøjes med at kigge på.
Samtidig er det jo vigtig at der er en som har overblikket og sørger for at pigen har det godt ;)

 

Ellers er der ofte seperate rum hvortil man kan invitere spc. udvalgte - og man er fri for lurekiggere, folk der trænger sig på og folk, der må nøjes med at stå og spille den af i hjørnet  - selvom det nok også tænder nogen piger :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De 2 gange jeg har oplevet GB i en swingerklub har det ikke været et problem.

GB i private rum har ikke problemet. Dem der har GB i offentligt rum - sikkert fordi de tænder på at alle kan se det - har dem der har spurgt om de må være med respekteret et evt. nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres svar. ja der må være en tovholder. Men hvis man har stævnemøder efter net kontakt med fremmede kan det være svært at sorter folk. Kunne man sætte armbånd på dem som møder op i klubben? - folk kommer nok ikke på samme tid. Jeg har set det i Joys og det virkede organiseret. Hvis fyrene har meldt sig til inden kender man deres navn og tovholden kan krydse dem af efterhånden som de møder - ellers skal tovholderen hele tiden udspørge folk der kommer forbi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En mulighed er at snakke med dem fra swingerklubben om at de personer kan få et bestemt ting, et blåt håndklæde alle andre har hvide, eller et eller andet. Men der må ikke være penge i mellem folkerne der komme i swingerklubben, nogle klubber lejer deres lokaler ud uden for normal åbeningtid. det er ikke andet for at snakke med dem der driver swingerklubben hvad der kan lade sig gøre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God ide. Det kunne være at de tilmeldte får et armbånd på venstre arm efterhånden som de dukker op i klubben. En tovholder kan jo ikke spørge alle fyre der går rundt i klubben om de er tilmeldt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hørte engang, at det i gamle dage på Grønland var sådan, at pigerne havde forskellige farver i deres hårbånd, alt efter lyst og status: En farve for de giftelystne, en anden for de moderat interesserede, en tredie for de slet ikke interesserede, en fjerde for de gifte o.s.v.

Signalpolitik, der ikke kunne misforstås.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giv deltagerne særlige kondomer i en særlig farve :) så ved man hvem der har lov til at komme ind og hvem der ikke har :) 

"Undskyld mig herr, jeg skal blot inspicere deres vedhæng... Ja, grøn farve.. Godt. Passér venligst til den liderlige tøjte." :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Undskyld mig herr, jeg skal blot inspicere deres vedhæng... Ja, grøn farve.. Godt. Passér venligst til den liderlige tøjte." :lol:

Det er sådan jeg har gjort det :) jeg tillader jo kun danske mænd - så jeg har altid brugt sorte kondomer til GB i swingerklubberne... for de er lette at se pga kontrast... ville vælge skriggule hvis mine deltagere var sorte :) 

alle jeg har villet have med har fået et... og hvis der har stået en mand med en forkert farve - så har min makker kylet ham ud af lokalet for at forsøge at snyde sig til fisse... 

det virker også godt når det er GB hvor man køber tillæg for anal - alle der vil have med køber rød farve... alle der ikke vil køber blå (vælg selv farve der passer til dig) 

det virker skide godt... 

armbind kan også bruges - det virker bare sådan lidt.... "her kommer jeg se hvad jeg skal"-agtigt... ikke alle kan lide den eksponering lige op til :) det andet er lidt mere diskret 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet på XXD at man simpelthen fik et kryds på hånden med en touch, hvis man var godkendt til GB.
Der er mange måder at gøre det på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

armbind kan også bruges - det virker bare sådan lidt.... "her kommer jeg se hvad jeg skal"-agtigt... ikke alle kan lide den eksponering lige op til :) det andet er lidt mere diskret 

Så har du måske heller ikke haft en med et sort armbind med 3 gule prikker på endnu.  sm154.gif

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sådan jeg har gjort det :) jeg tillader jo kun danske mænd - så jeg har altid brugt sorte kondomer til GB i swingerklubberne... for de er lette at se pga kontrast... ville vælge skriggule hvis mine deltagere var sorte :) 

alle jeg har villet have med har fået et... og hvis der har stået en mand med en forkert farve - så har min makker kylet ham ud af lokalet for at forsøge at snyde sig til fisse... 

det virker også godt når det er GB hvor man køber tillæg for anal - alle der vil have med køber rød farve... alle der ikke vil køber blå (vælg selv farve der passer til dig) 

det virker skide godt... 

armbind kan også bruges - det virker bare sådan lidt.... "her kommer jeg se hvad jeg skal"-agtigt... ikke alle kan lide den eksponering lige op til :) det andet er lidt mere diskret 

Det er jo faktisk en genial måde at holde styr uden for meget snak og dikkedar - men rent setup-mæssigt kan jeg lige forestille mig en kontrollør a'la rutsjebanen i Tivoli :lol:

 

Men jo, genkender jo armbånds-kutymen fra et GB-event jeg selv er hyppig deltager i.. Armbånd = specielle lege regler
.. og så er de jo syndige små souvenirs... ;)

Hvorimod en sort/rød/blå regnfrakke nok.. Nej.. :mellow:

 

 

Men gi' da lyd næste gang Jasmin - har ofte tænkt hvor'n det mon er at være sort fra bæltestedet ned ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Vi er nogen der har overvejet gb i swingerklubben, men hvordan reguler man deltagerne så uønskede gæster i klubben ikke kommer til? 

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...