Hop til indhold
Gæst

Økonomien i et FKK

Recommended Posts

Gæst

Jeg starter denne tråd for ikke at ødelægge Rejses back-up tråd.

Lad os sige, at jeg har 10-20 millioner gravet ned i skoven, og jeg vil starte et FKK i DK.
Hvor ligger min indtjening så?

Jeg kan ikke tage %-er eller en del af pigernes betaling (og jeg vil heller ikke).
Så tilbage er der kun entréen og et evt. salg af stærk sprit.

I erfarne FKK-ere ved I hvordan tyskerne ellers tjener penge på deres FKK?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne betaler den samme entre som mænd + et fast beløb til den tyske stat per dag de arbejde. 

De penge de selv tjener beholder de selv og betaler tysk skat af dem (Hvis de da indberetter dem alle)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men lad nu bare Trine om at starte FKK Copenhagen op :)

Det er ren nysgerrighed. Jeg har ikke 10-20 millioner liggende i skoven ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne betaler den samme entre som mænd + et fast beløb til den tyske stat per dag de arbejde. 

De penge de selv tjener beholder de selv og betaler tysk skat af dem (Hvis de da indberetter dem alle)

Nogle betaler så også et beløb for at overnatte - men da mange af pigerne kommer udenbys fra, skulle de måske betale mere andre steder + bruge tid og penge på transport.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle betaler så også et beløb for at overnatte - men da mange af pigerne kommer udenbys fra, skulle de måske betale mere andre steder + bruge tid og penge på transport.

Korrekt, så mange af pigerne har en udgift på 80 for entre, 20 til den tyske stat ca og 20 til overnatning, så er de faktisk 120 euro bagud før de overhoved har tjent noget, hver dag, hvilket jo svare til at de 2 første kunder kun dækker deres egne omkostninger, så der skal kneppes 4 mænd pr dag bare for at lave 120 euro i lommen, 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ren nysgerrighed. Jeg har ikke 10-20 millioner liggende i skoven ;)

Oki.. men det koster da heller ikke flere millioner at starte i kbh. Det er jo ikke en ny Oceans Düsseldorf der er tale om :shock:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

...

 de 2 første kunder kun dækker deres egne omkostninger...

Lyder meget som det ofte er på alm dansk bordel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan stadigvæk ikke få det til at løbe rundt (altså de tyske store FKKer).
De har en massiv bygning, hvor der sikkert er en del udgifter, og så tjener de i princippet kun på entréen, i baren og så lidt på pigernes overnatninger.

Kan det virkelig hive udgifter og en profit hjem til ejerkredsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan stadigvæk ikke få det til at løbe rundt (altså de tyske store FKKer).
De har en massiv bygning, hvor der sikkert er en del udgifter, og så tjener de i princippet kun på entréen, i baren og så lidt på pigernes overnatninger.

Kan det virkelig hive udgifter og en profit hjem til ejerkredsen?

Hvis jeg har opfattet konceptet korrekt, så er omdrejningspunktet salg af sex og resten er støtte funktioner, som også generere indtægter, men næppe nok til at det bliver rentabelt.

Så.....selvom det sikkert er ilde hørt, så kunne jeg godt forstille mig, at pigerne også på den ene eller anden måde  bidrager direkte og ikke kun ved at skabe tørstige gæster.

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan stadigvæk ikke få det til at løbe rundt (altså de tyske store FKKer).
De har en massiv bygning, hvor der sikkert er en del udgifter, og så tjener de i princippet kun på entréen, i baren og så lidt på pigernes overnatninger.

Kan det virkelig hive udgifter og en profit hjem til ejerkredsen?

Det kommer jo an på flowet af mænd i løbet af dagen. 500 mænd á f.eks € 50,- + det løse er måske kr. 200.000, 1.4 mio/ugen eller ca. 70 mio/år - herfra skal der så trækkes udgifter til el, vand og varme, rengøringsmidler, kondomer, håndklæder, forsikring, div. skatter og afgifter, inventar og alm. vedligehold, renteudgifter, løn til de østeuropæiske ansatte, annoncering, telefon, overvågningsanlæg, revision, advokater osv. osv. - men mon der alligevel ikke bliver et rimeligt overskud til ejerne?

Hvis jeg opfattet konceptet korrekt, så er omdrejningspunktet salg af sex og resten er støtte funktioner, som også generere indtægter, men næppe nok til at det bliver rentabelt.

Så.....selvom det sikkert er ilde hørt, så kunne jeg godt forstille mig, at pigerne også på den ene eller anden måde  bidrager direkte og ikke kun ved at skabe tørstige gæster.

Det ville jeg også tro, men det er ikke noget jeg har set bekræftet. Evt. bruger pigerne, der har scoret kassen, en del mere i baren end vi måske bemærker - desuden oplevede jeg f.eks. på Artemis at deres pengeautamat slugte 7% af det beløb jeg hævede i gebyr :sad:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan stadigvæk ikke få det til at løbe rundt (altså de tyske store FKKer).
De har en massiv bygning, hvor der sikkert er en del udgifter, og så tjener de i princippet kun på entréen, i baren og så lidt på pigernes overnatninger.

Kan det virkelig hive udgifter og en profit hjem til ejerkredsen?

En større tysk FKK , som Artemis, kan sagtens have 50 piger gennen døren på åbningsdag og måske 200 gæster - det er entréindtægter i størelsesordnen kr. 125.000,-  - det kan der aflønnes noget servicepersonale med til tyske lønninger og forrentes nogle mill.

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne betaler den samme entre som mænd + et fast beløb til den tyske stat per dag de arbejde. 

De penge de selv tjener beholder de selv og betaler tysk skat af dem (Hvis de da indberetter dem alle)

Jeg mener at pigerne IKKE skal betale skat af de penge de tjener i klubben. Den skat de skal betale er et FAST engangsbeløb pr. dag de arbejder som prostituerede - og kun det. Sådan er det i hvert fald i Köln - det har indtil flere piger fortalt mig.

Det var netop det som var meningen med at lave en prostitution særskat - ingen kan holde styr på hvor meget en pige tjener, da det hele er kontanter og derudover er der nogen af pigerne som er så dårlige til pengesager at de ikke engang kan svare på hvor mange penge de har fået ind selvom de prøver at svare helt ærligt.

For nemhedens skyld har myndighederne så ladet klubben opkræve skatten fra pigerne, når de skal betale dagsindgangen.

Men Tyskland er jo en nation af delstater - så reglerne kan skifte fra delstat til delstat - jeg tror endda sågar fra bystyre til bystyre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer jo an på flowet af mænd i løbet af dagen. 500 mænd á f.eks € 50,- + det løse er måske kr. 200.000, 1.4 mio/ugen eller ca. 70 mio/år - herfra skal der så trækkes udgifter til el, vand og varme, rengøringsmidler, kondomer, håndklæder, forsikring, div. skatter og afgifter, inventar og alm. vedligehold, renteudgifter, løn til de østeuropæiske ansatte, annoncering, telefon, overvågningsanlæg, revision, advokater osv. osv. - men mon der alligevel ikke bliver et rimeligt overskud til ejerne?

 

Præcis - de større tyske klubber har en meget stor omsætning, og det er jo alle ugens dage bortset fra måske lige Jule og Nytårsaften - så mindst 360 dage om året. De holder jo ikke helligsdagslukket ved påske, pinse, kristi himmelfart og den slags - snarere tværtimod - det er deres helt store dage.

Hvor mange der gennemsnitligt kommer hver dag skal jeg ikke kunne sige. Men at de helt store og mest populære klubber ligger med en årsomsætning på omkring 5-10 mio. euro er måske ikke urealistisk. Herfra skal så trækkes alle omkostningerne, hvor nok især maden er en stor post. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...