Hop til indhold
Gæst

Hotte Lotte fra Aalborg

Recommended Posts

Gæst

Så har jeg brugt formiddagen hos Lotte

http://www.voksenbasen.dk/annonce/intim-og-naervaerende-milf/

 

 Hun er en ny pige (på 38) som har annonceret lidt afsides. Det er nu ikke fordi at jeg kommer så til på voksenbasen, men denne gang var der bid.

Vi brugte nogle dage på at finde ud af hvad der skulle ske, og hvordan og hvorledes det hele var i denne branche. Det var var vildt pirrende at kunne bygge dagene op til date på den måde. Efterhånden fik vi jo snakket om alt muligt, og jeg blev mere og mere hooked. Normalt kunne jeg ikke finde på at køre til Aalborg for at besøge en pige. Men det virkede til at der var noget over hende.

Jeg bestilte 2 timer til 1500 (!?)

Hun fortalte at hun tilbød stort set alt inden for normalen; kærestesex med både analt, kys, megafransk, slug, rimming(!!), et klask i røven og flere udløsninger.. Ligesom derhjemme.. bare 82 gange sjovere!!!

Nå men jeg var vildt spændt på at møde giraffen (177 er også en slags højde) og dagen kom så i morges.

Hun tog imod mig i døren i hendes lejlighed, pænt og nyrenoveret lejlighed i Aalborg, hun iført undertøj og en gennemsigtig ting. Hold da op hvor så hun dejlig ud!!
Ikke fordi at jeg ville falde bagover ude på gaden hvis hun var fremmede. Men når man har snakket sammen i et  par dage, og så synes at hun er med på alle de ting man ellers kun kan få de tykke piger til, Ja så stråler hun sku.. Men derudover har hun strålende smukke blå øjne, et rigtig sødt smil og VIRKELIG flot krop af en Milf på 38! imponeret.

Hun inviterer mig ind og spørger om vi skulle gå igang med det samme, eller om hun skulle lave kaffe til mig.. Jeg overvejede om hun skulle bage mig en kage. for det kunne da være helt rigtigt men siger ja tak til en flaske vand.

Vi lister ind i soveværelset, hvor hun tydeligt er meget nervøs. Men vi sludrede lidt og gik i gang..

Hvad der skete, og hvordan vil jeg lade være op til fantasien.. Men hun skuffede ikke.. slet ikke. Hun gjorde god indsats, og virkede til at nyde det i lige så høj grad som mig. Måske mere.. Det gør de fleste piger ;-)  ej

 Jeg fik 2 udløsninger, og der gik ikke noget til spilde, hvilket er helt usædvantligt. Men der var god tid, og det var rigtig hyggeligt, frækt og nært.

Jeg kommer igen imorgen Lotte <3

Pigen får 10/10 for triks,indsats og indlevelse
                9/10 for udseende ( 10 er hvis hun er 19 år 50 kg og en ægte k-skål)
                10/10 for sted
                 15/10 for hele oplevelsen ( jeg ved ikke hvordan det hænger sammen, men jeg tror det er den bedste oplevelse jeg har haft hos en købepige)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej analsexlover

Hvis du går ind på hendes profil på Voksenbasen (der er et link øverst i denne tråd), der er  en kontakt, hvor du kan skrive til hende.

God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bullermadsen

ja derinde skal hun nok svare dig så skriver hun du skal skrive til hende på en anden mail og så ophøre alt kontakt også, jeg har opgivet hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For at stoppe jeres vældige talegaver kære mænd,...så gør jer selv og os piger den tjeneste, ved at huske på, at der er rigtig mange af jer mænd. Min mail indbakke vælter! Jeg var i bund og grund interesseret i noget mere fast,...hvilket jeg så har kunne vælge imellem mange hundrede. I er ikke glemt, selvom I ikke får svar tilbage! Der er nemlig også et liv ved siden af :-)

Snak lidt mindre her, og respekt lidt mere, det kommer I længst med ;-) Og okay74, du havde en tid, men aflyste,...så er din taletid her brugt op! Stalker typer er No Go! 

Fortsat kinky solskins dag til jer :-)*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en tid med dig fredag eftermiddag kl 14.00 som jeg desværre bliv nød til aflyse,hvilket jeg gjorde torsdag aften kl 19.02.... På grund af sygdom på arbejdet.... Lidt øv at man så bliver blacklistet fra dig, på det grundlag.... Men også en dejlig dag til dig hotte lotte :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...