TYR1975 32 Skrevet 21. September, 2015 Hejsa.Jeg syntes det svinger meget de forskellige steder i århus med hvor meget strejf/piring der er også selv om man nogle gange gør det lidt lettere(læs viser sine intentioner) om at man godt kan lide berøring dernede som forspil. Hvad gør i for at signalere og hvilket sted har i fået mest piring inden det er tid til at man vender sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hunter Skrevet 21. September, 2015 For at signalere: Letter rumpen en lille bitte smule, gerne lidt i takt med berøringerne. Og siger "Mmmmmm....."Har lige prøvet det i dag, det virkede fint Man skal vel 'bare' læse hendes små signaler, og så indrette sig derefter ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 21. September, 2015 Jeg tænker, at de ønsker levere en god oplevelse, og jeg ønsker en tirrende oplevelse, hvor de små signaler fra begge sider går op i en højere enhed. Gerne et strejf hist og her, uden at det står mejslet i sten hvad endemålet er, og hvor jeg oplever kontinuerlig opbygning af spændingsfeltet imellem os. For mig må aftalen om det endelige mål ikke indgås for tidligt, da det ødelægger illusionen om den frække og overraskende massageoplevelse.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ommeren 315 Skrevet 21. September, 2015 Du må til Randers, hvor Kat er mesteren indenfor pirring m.m. mens du ligger på maven. Jeg har aldrig været i Thailand, så jeg må nøjes med at kalde det verdensklasse i midtjylland 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 797 Skrevet 22. September, 2015 Du må til Randers, hvor Kat er mesteren indenfor pirring m.m. mens du ligger på maven. Jeg har aldrig været i Thailand, så jeg må nøjes med at kalde det verdensklasse i midtjylland Jeg vil give dig ret. Kat er en mester i pirrende massage mens man ligger på maven. Hun skal nok placere ens ben så hun kan komme til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1212 Skrevet 22. September, 2015 Hvordan placerer I lillemanden, når I er på thaiklinik, op under maven eller ned mellem benene?Jeg plejer at ligge den op under maven, så kun bollerne er tilgængelig, men har besluttet at ligge den nedad næste gang ...Hvad gør I? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2041 Skrevet 22. September, 2015 Aftenned mellem knæene venligst 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1212 Skrevet 25. September, 2015 (edited) Det er netop det, jeg ikke kan, derfor plejer jeg at gemme den under maven ... Redigeret 25. September, 2015 af Julius 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg