Hop til indhold
Guest Dworkin

FKK i Rødovre

Recommended Posts

Guest Dworkin

Efter at have været passiv bruger af dette site i en årrække, er det vist på sin plads at dele ud af oplevelserne - især fordi dagens oplevelser var af en hel ny og anderledes karakter.

 

Det var med stor interesse, at jeg fulgte med i Trineteases tråd om sit forsøg på at arrangere et FKK-event i det Københavnske. Selve konceptet bag FKK har alle dage vakt min nysgerrighed - især fordi, jeg er stor tilhænger af klubideen og swingermiljøet som helhed. Så det var med store forhåbninger om et bordelbesøg med et "klub-vibe", at jeg mødte op på adressen tidligere i dag. Faktisk en halv time for tidligt, da jeg hader at komme for sent (sic!). Det betød så, at jeg kunne få lov at køre med Trine i Fakta og foretage de sidste indkøb, komplet med hvad der dertil hører af smalltalk og hygge. Tonen var lagt, og da flere af pigerne samt resterende gæster begyndte at dukke op, fortsatte den gode stemning heldigvis, godt hjulpet på vej af snacks, sodavand, kaffe og hjemmesmurte sandwiches ad libitum - fremragende! Der var med andre ord fuld leverance på alle mine forhåbninger, hvad klubstemning angår.

Nu var det jo ikke for sjov, jeg var kommet, og da lokalerne var en smule underopvarmede, blev jeg enig med Anne (en af pigerne) om at fortrække for en stund til et lokale for at opnå en anelse heftigere blodomløb. Anne er en ualmindeligt sprød lille sag med noget nær de mest perfekte bryster, jeg længe har haft fornøjelsen af at tumle rundt med. Detaljer er overflødige - det var hyggeligt, tilfredsstillende, opvarmende og meget frækt. Smil på mig og opadvendte tommefingre til hende. Tilbage i baren gik snakken lystigt - ikke mindst ført an af Eventyrlige Alice - og der blev grinet, hygget og udvekslet røverhistorier til den store guldmedalje. Man fristes til at citere Fred Astaire i "Top Hat": "Heaven ... I'm in Heaven ..."

Efter en tid meldte mere lyst sig på banen, og heldigvis var værtinden også frisk på leg. Jeg har besøgt Trine en enkelt gang i fordums tid, men denne gang vil stå printet som et klasseeksempel på GFE - fuld nydelse til mig, og jeg drister mig til at sige også til hende, da jeg i den grad fik lov til at praktisere min yndlingshobby - jeg er stadig en smule øm i tungebåndet. Nærvær og gensidighed til fulde.

 

Et stort tak til alle medvirkende, de andre gutter for god stemning uden akavethed og ikke mindst til pigerne for at stille op. Men især til Trine for at vove pelsen med noget så i danske sammenhænge uhørt som et FKK-koncept. Må der komme meget mere af det i fremtiden.

 

W.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Dworkin

Med færre ord end jeg formåede du rammende at beskrive, hvor helt igennem fantastisk en dag det var til FKK København hos Trine Tease mandag den 21/9.

Med sådant et hold kvinder, der kunne og ville sætte sig udover den helt kortsigtede profit betragtning, og møde op til en hel dag i hinandens og vores selskab, fordi de synes godt om konceptet, og at de kan se at konceptet har potentialet til at udvikle sig til, at de på sigt kan tjene gode penge på at deltage hos FKK København, ja det udgjorde i virkeligheden den mest opmuntrende oplevelse af at møde dem på dagen.

Hvis de så spreder det gode budskab til gode kolleger, og vi mænd kan finde ud af at møde flere og flere op for hver gang, ja så skal det nok kunne lykkes at gøre FKK København til en langsigtet bæredygtig succes.

Så kære mænd, måske kommer der ikke 7 kvinder næste gang, måske 4 - 6, men lad os nu komme mindst 30 mænd over de timer eventen varer, næste gang.

Jo gerne 7 kvinder eller flere, men på sigt skal der komme mænd nok, og være omsætning nok til dem - jeg krydser fingre :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...