Hop til indhold
holstebronx

Videoer fra Facebook ?!?!?!?!?!

Recommended Posts

Hvordan kan det være at når der bliver postet video links fra facebook, så kan jeg næsten ikke se videoen ?

Den er lang og smal :D

jeg oplever samme problem, men hvis jeg opdaterer siden ved at trykke refresh (f5 på windows) så virker det fint.

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

virker det? eller er den stadig "lang og smal" ? :D

Altså i dag er den bare lang og smal, uanset hvad jeg gør...

Men nogen gange så lykkes det mig da at gøre den stor :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså i dag er den bare lang og smal, uanset hvad jeg gør...

Men nogen gange så lykkes det mig da at gøre den stor :D

det er klart, hvis man trykker tiltrækkelig mange gange så skal den nok blive stor :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men nogen gange så lykkes det mig da at gøre den stor :D

Så hut jeg visker, så lykkedes det mig HVER GANG at gøre den stor... Haha... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så hut jeg visker, så lykkedes det mig HVER GANG at gøre den stor... Haha... :D 

 

Kommer du lige forbi og trykker F5 på mit tastatur så ? :D:D

P.S. tak for de rosende ord :D

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så hut jeg visker, så lykkedes det mig HVER GANG at gøre den stor... Haha... :D 

nu er vi nogen der oplever den er lang og smal første gang, inden vi trykker F5 :D

 

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du vil gerne lede mig i fordærv, hva !

Næææ, men nu ved du hvorfor det hedder en jydekrog og den er meget krum :P:P:D:D

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan kan det være at når der bliver postet video links fra facebook, så kan jeg næsten ikke se videoen ?

Den er lang og smal :D

Nu tør jeg knap nok bidrage til denne tråd i betragtning af alle de præpubertere drenge, der tilsyneladende kommenterer på den, men… jeg har samme problem, og løsningen for mig er at klikke på den for at tænde den og dernæst højreklikke og vælge enten “View Video” eller “Full Screen”. Så folder den sig flot og rank ud til fuld størrelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu tør jeg knap nok bidrage til denne tråd i betragtning af alle de præpubertere drenge, der tilsyneladende kommenterer på den, men… jeg har samme problem, og løsningen for mig er at klikke på den for at tænde den og dernæst højreklikke og vælge enten “View Video” eller “Full Screen”. Så folder den sig flot og rank ud til fuld størrelse.

Har højreklikket som en gal, hvordan vælger mand view video eller Full screen?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Æhh hvor f... sidder den der F5 tast. Nu har jeg set på den lille slatne hvide bønne i årevis, så lidt hjælp vil da blive værdsat :) 

Bortset fra det, så har jeg ikke set fejlen med Safari eller Crome på Mac, så det må relatere sig til en nylig opdatering i Windows plugins. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu tør jeg knap nok bidrage til denne tråd i betragtning af alle de præpubertere drenge, der tilsyneladende kommenterer på den, men… jeg har samme problem, og løsningen for mig er at klikke på den for at tænde den og dernæst højreklikke og vælge enten “View Video” eller “Full Screen”. Så folder den sig flot og rank ud til fuld størrelse.

 

Tak for tippet, det virker.

Eller rettere jeg kan heller ikke højre klikke, men hvis man scroller ned til bunden, så kan man vælge fuld størrelse, play / pause osv.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æhh hvor f... sidder den der F5 tast. Nu har jeg set på den lille slatne hvide bønne i årevis, så lidt hjælp vil da blive værdsat :) 

Bortset fra det, så har jeg ikke set fejlen med Safari eller Crome på Mac, så det må relatere sig til en nylig opdatering i Windows plugins. 

hej gammelfar :D

Hvis du har mac så har du ingen f5 tast ;) Tryk i stedet på Refresh (den runde pil) i adressefeltet i din browser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

hej gammelfar :D

Hvis du har mac så har du ingen f5 tast ;) Tryk i stedet på Refresh (den runde pil) i adressefeltet i din browser

Gu er da en F5 på en Mac, men det var sgu da F5 på gammelfar jeg efterlyste. I øvrigt skiver jeg jo jeg ikke har problemet :) Louis min unge svagtseende ven ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gu er da en F5 på en Mac, men det var sgu da F5 på gammelfar jeg efterlyste. I øvrigt skiver jeg jo jeg ikke har problemet :) Louis min unge svagtseende ven ;) 

haha ja jeg må se at komme afsted til Louis nielsen :D

Men jeg har trykket så mange på f5 tasten, at den nu er væk :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså i dag er den bare lang og smal, uanset hvad jeg gør...

Men nogen gange så lykkes det mig da at gøre den stor :D

Hvis du rykker nok i den der F5 tast, Så garantere jeg den kommer. :rolleyes::lol::lol:

Bare pas på fingrene ikke bliver hudløse Ikke bette trold :lol:

Bare sæt en spille film igang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du rykker nok i den der F5 tast, Så garantere jeg den kommer. :rolleyes::lol::lol:

Bare pas på fingrene ikke bliver hudløse Ikke bette trold :lol:

Bare sæt en spille film igang.

:D sgu da godt at B. Gates ikke slog sig på drejeknapper :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

:D sgu da godt at B. Gates ikke slog sig på drejeknapper :D

Det gjorde han i starten. Der af Micro Soft :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...