Hop til indhold
Absinthe

Wat Pho Thaimassage Aalborg

Recommended Posts

Hej med jer

Har i nogen tid kigget efter thaimassage-steder i Aalborg, og har også læst en del af de anmeldelser der ligger herinde på Eroguide. Dog nævner ingen af dem Wat Pho på Vesterbro.

(Det skal lige siges, at jeg er totalt uvidende om thaimassage-steder. Har aldrig været hos sådant noget før. Så derfor må I bære over med min ignorance og "dumme" spørgsmål.)

Er der nogen der har været hos Wat Pho: http://www.wat-pho-thaimassage.dk/ ?

Mig bekendt har dette sted eksisteret i mange år. Så derfor undre det mig at ingen har anmeldt stedet. Kan det skyldes (her kommer det dumme spørgsmål), at stedet faktisk kun tilbyder massage i ordets bogstavelige forstand?

Hjælp en novice. På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg kender intet til thai i Ålborg-men du skal lige have stor ros for at du som helt ny kan finde ud af at poste en efterlysning under efterlysninger. 

Det er det de færreste der kan :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Icemand

jeg mener man kan få hele pakken ,altså massage og sex ,tror faktisk der er en der har skrevet om det herinde,kan fortælle jeg har en ven som troede det var et seriøst og han fik en chock da de spurte om bettemand skal have massage :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville klart vælge et andet sted. 

Kvinden der gav mig massage var tæt på 60 vil jeg tro, stedet var småt, rodet og gammelt.

Fortrød med det samme at jeg ikke gik igen med det samme.

Massagen var med udleverede boksershorts på, og ikke noget at råbe hurra for.

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Erikson
lyster til sex skrev, den 21/9/2015 at 21:40:

der står da ellers tydeligt på døren at der gives ikke sex kun massage

Ja der står tydelig på døren at der ikke giver SEX   og jeg har også været derinde og spørge  så det er på balder men ikke på fyren 

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er kun massage dernede ., men til gengæld hård og ok massage man bliver æltet igennem , og de går også på ryggen af en undervejs

men ingen sex

har været der 2 gange

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...