Hop til indhold
hottelotte

Dansk pige vs. udenlandsk pige

Recommended Posts

Ja der er mange teorier for og imod danske og udenlandske piger. Jeg har prøvet begge dele og hælder mere og mere mod gode danske bordeller med danske piger. Ved godt at her er det dyrest - men man får desværre næsten altid det man betaler for.

Men det er "sjovt" som gammel "skribent" at se den voldsomme forvandling i de senere år. Finanskrisen i 2008 er nok den største milepæl i branchens historie. Når man læste anmeldelser inden finanskrisen var de ofte meget prangende og præget af at mange havde mange lettjente penge mellem hænderne. Især sorte penge som "egner" sig godt til betaling i den her branche. Så kom finanskrisen og det var mit indtryk det blev et kæmpe jordskælv for næsten alle pigerne. Lige pludseligt var næsten alle de rige mænd med de store armbevægelser væk og de kunder der stadig var tilbage kiggede langt langt mere på "timeprisen" end før finanskrisen. Alle de hurtige lettjente penge var der ikke rigtigt mere - i hvert fald slet ikke i det omfang.

Når det så er sagt var der helt ærligt også opstået et behov for at få "luget ud" blandt de danske piger. De mange penge inden finanskrisen havde selvfølgeligt tiltrukket et hav af danske piger der alle ville have del i de penge og lad os bare være ærlige: der var kommet alt for mange "dyre nitter" ind i lotteriet. Selv om det gjorde rigtigt ondt tror jeg at branchen havde godt af at få "luget ud". Men skaden var nok desværre allerede sket. For mange kunden stod tilbage og kunne huske en skuffende oplevelse med en dyr dansk pige.

Men stadig var (og er) problemet at kunderne blev langt mere "prisbevidste" end inden finanskrisen og det skabte pludseligt et nyt stort marked for udenlandske piger - der helt rigtigt så behovet for klart lavere priser. Her skal man yderligere huske på at priserne for vores hobby ligger langt højere end i f.eks vores store nabo Tyskland. Det betød typisk at de udenlandske piger ikke på samme måde følte de skulle gå ned i pris. For i Tyskland fik de endnu mindre. 

Og så sker der vel det der altid sker med udbud og efterspørgsel. Markedet finder en ligevægt. Den ligevægt er så åbenbart at der er langt flere udenlandske piger end "i gamle dage" og at de gennemgående sælger varen klart billigere end de danske bordeller. Men at der stadig også er plads til de dyrere danske piger med deres publikum. Smag og behag og pengepung er forskellig. Så derfor er der kunder til de forskellige segmenter.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisen, prisen og atter prisen.

For mig er der ingen grund til at betale det dobbelte for en dansk pige, når man kan få en nydelig østpige for det halve. Derudover er jeg også ret glad for asiatiske piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den ‎22‎-‎09‎-‎2015 at 06:58:

Ved ikke hvordan du er kommet frem til at alle vi danske GP har det svært? Min forretning og antal af gæster er ikke dalet pga de udenlandske piger!

 Rigtig mange af mine gæster søger kun danske piger så det er da ikke en ulempe at være dansk. Tværdigmod.

For min del så foretrækker jeg de sandinaviske piger da jeg er fremedarbejder og bådflyktning (fra Norge)størst betydning er nok språget for mig da de fleste udenlanske piger snakker lidt eller dålig engelsk og det skaber forvirring så derfor Danish Design til mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...