Hop til indhold
Pigeglad

Nye polske Anna i Sydhavnen – Wow!

Recommended Posts

Havde ringet 2 timer i forvejen og aftalt tid med Anne. Ankommer 10 minutter inden aftalt tid. Ringer ind og få besked om at Anna er optaget den næste times tid.  

MEGET DÅRLIG STIL !!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde ringet 2 timer i forvejen og aftalt tid med Anne. Ankommer 10 minutter inden aftalt tid. Ringer ind og få besked om at Anna er optaget den næste times tid.  

MEGET DÅRLIG STIL !!! 

Det har været nævnt flere gange før (fx her og her), at reservationer hos de polske piger i Sydhavnen ikke er det papir værd, de er skrevet på. Det skyldes, at en ret stor andel af de der reserverer, aldrig dukker op. Så på en måde er det vel forståeligt, selvom det selvfølgelig er skide irriterende, når det går ud over en selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Drenge,

Hvis de kender dig holde tiden oftest, hvis du bare er et navn / txt... tja ;) 

Det sker også at nogen af os napper andres tider... det er jo ik et sted men opgiver eller blir tjekket for CPR nr vel og tak for det ;)

Det ser ud til at Anna er et besøg værd... må lige ind i kampen;) sluger hun ? og kan hun klare deep blow?

Billederne er næppe Anna det er jo to forskellige piger der er på billederne så det er vel top halvdelen der kan være hendes... eller? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Billederne er næppe Anna det er jo to forskellige piger der er på billederne så det er vel top halvdelen der kan være hendes... eller? 

Hmmm, jeg vil nu umiddelbart mene, at alle fire billeder i annoncen er af den samme pige. Men skal ikke kunne udtale mig om ægtheden, da jeg (endnu) ikke har mødt hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

MEGET DÅRLIG STIL !!! 

De har vist et ry for lidt amatøragtig tidsstyring. Har lige oplevet noget lignende ;)

Jeg havde bestilt godt en time før. Kom op og Jenni forklarede at Anna skulle have en pause. Det kan man jo ikke argumentere imod. Det er pisseirriterende, men hvem vil købe sex af en der er uoplagt og sulten? Blev tilbudt at møde en af de andre. Spurgte til præcis hvornår jeg kunne møde Anna, og så blev hun kaldt frem: Jeg var helt solgt. Smuk, smilende - ikke mindst øjnene! Det gav ingen mening at møde andre. Aftalte 5 kvarter senere. Det holdt. Det gjorde Anna også. Max! Super gfe med en smuk teenagepige, der ikke var genert, men let at snakke med og ikke tilbageholdende under akten, som gik fra super blidt til lidt halv-vild (følte mig på et tidspunkt som rodeo-tyr).

Det er hende på billederne, men nogle af dem er et par år gamle. Hun tager hjem onsdag. Hvis penge og tid ikke betød noget besøgte jeg hende mindst en gang til inden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der er slettet indlæg med billeder som nogen har postet i strengen, billeder som pigen ikke selv bruger om sig selv i hendes erhverv som massagepige. Billederne er hentet fra andre sider, som vedrører pigens privatliv.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Axl Rose

Så fik jeg aflagt Anna et besøg. Sikke en sød og totalt uspoleret pige! Har været her en uge og tager hjem onsdag, hvor hun begynder på sit studie. 

Lækre diskrete omgivelser ( i hvert fald søndag aften) og en utrolig åbenhjertig pige. 

Man kan mærke at hun er uerfaren og ikke en gammel rotte i faget - heldigvis. Jeg håber ikke at faget slider på hende... hun fortjener bedre.

Hun er en køn pige, som modtog mig i casual beklædning og en meget afslappet attitude. Har nu godt nok svært ved at se at det er hende på billederne, men skal ikke kunne afvise det, med den rigtige makeup og Photoshop.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes heller ikke hun ligner

Mere rund i ansigtet. Er ikke slank, men super sød og flot.

Ja, mere rund i ansigtet, som nævnt er nogle af billederne et par år. Men hun er sgu da slank - hun er bare ikke "tynd" eller "spinkel."

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, mere rund i ansigtet, som nævnt er nogle af billederne et par år. Men hun er sgu da slank - hun er bare ikke "tynd" eller "spinkel."

Ikke hvad jeg ville kalde slank.

Hvorfor tager hun ikke bare et billede som ligner?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor tager hun ikke bare et billede som ligner?

Vi har forskellige opfattelser, men det spørgsmål du stiller er vel et "evigt spørgsmål" i denne del af verden? Jeg er faktisk også glad for amatørbilleder/selfies - der oftere giver et præcist billede af hvad man kan forvente.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi for nogle dage siden og tror ikke det er hendes billeder. Det  betyder som før nævnt ikke noget. Hun er sød og virker meget uskyldig.

Da jeg spurgte om hun kom igen var hun i tvivl. Det virkede ikke som om at er hendes drømme job, men man har lov at håbe på at hun kommer igen.

De 2 andre piger agerer som var det en dagligstue man tilfældigt går igennem. Lidt spøjst :-)

Jeg vil ihvertfald anbefale at besøge hende det er ikke så ofte der er så sød og ung pige i København.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Axl Rose

Var forbi for nogle dage siden og tror ikke det er hendes billeder. Det  betyder som før nævnt ikke noget. Hun er sød og virker meget uskyldig.

Da jeg spurgte om hun kom igen var hun i tvivl. Det virkede ikke som om at er hendes drømme job, men man har lov at håbe på at hun kommer igen.

De 2 andre piger agerer som var det en dagligstue man tilfældigt går igennem. Lidt spøjst :-)

Jeg vil ihvertfald anbefale at besøge hende det er ikke så ofte der er så sød og ung pige i København.

hun virkede meget glad for det, da jeg spurgte hende om jobbet. Det er hendes ven og veninder der har stedet og hun er kommet hertil på den baggrund. Men hun værner meget om sit privatliv i Polen og kan slet ikke forstå de danske piger, som vælger at gøre det i eget land.

Del dette indlæg

Link til indlæg

^Det er så spørgsmålet, vise ansigts billeder i udlandet, eller sløre det i hjemlandet?

Det vidner måske lidt om, hvorfor nogen har svært ved at genkende hende på billederne!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi har forskellige opfattelser, men det spørgsmål du stiller er vel et "evigt spørgsmål" i denne del af verden? Jeg er faktisk også glad for amatørbilleder/selfies - der oftere giver et præcist billede af hvad man kan forvente.

Hvis hun tog et billede i dag ville det vel også være et amatørbillede/selfie?!

Hvorfor have gamle billeder med ansigt som ikke ligner?

Det giver ingen mening.

Det er mere sandsynligt at hun har fundet en pige som ligner hende.

Og i dette tilfælde er hun jo mindst ligeså smuk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig Axl R

Det er på ingen måde tale om pigen på billederne. Langt mere rund i ansigtet. Kønne øjne.

Men en almindelig køn pige på 18 år.

Hun er mener sød og imødekommende. Hun oplyser, at det er første gang hun arbejder som glædespige i udlandet. Har kun arbejdet lidt i Polen.

Jeg tvivler ikke på alder og erfaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De må ikke sætte/stjæle billeder af en anden pige og bruge det til markedsføring, det er falsk annoncering, det var heldig at pigen er sød og pæn, men jeg synes det er dårlig stil at stjæle billeder af en anden pige. Så jeg har ikke lyst til at besøge dem.

Redigeret af Mr Swingking

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan læse at polske Anna er tilbage og planlægger at besøge hende en time (1200) af de kommende dage. Det er især billederne samt megafransk (200) og deep throat :wink: (300) på menukortet som lokker mig derud. Umiddelbart kan jeg kun læse godt om hende (hun sluger dog ikke og bruger look-a-like billeder kan jeg forstå?), så det tyder på at det kun kan godt :unsure: (krydser alle fingrene). Ud fra de tidligere anmeldelser lyder det som om hun er særdeles velbesøgt - er der nogen som har besøgt hende efter hun er vendt tilbage og kan råde mig om hvorvidt jeg bør holde mig væk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det samme Anna, som I gamle dage var i Thorsgade og senere på Østerbro ? Eller var hun fra Ungarn ? Dengang havde hun mange flere billeder. Tidligere elite gymnast ... fantastisk krop.

Redigeret af unip

Del dette indlæg

Link til indlæg
unip skrev, for 6 timer siden:

Er det samme Anna, som I gamle dage var i Thorsgade og senere på Østerbro ? Eller var hun fra Ungarn ? Dengang havde hun mange flere billeder. Tidligere elite gymnast ... fantastisk krop.

Nej, det är inte denna Anna. Det här är ytterligare en bra Anna, dock har jag aldrig varit där, men jag är ganska säker på min sak för den andra Anna från Thorsgade stoltserade både med riktiga bilder och hänvsning till Instagram. Så varför skulle hon helt plötsligt ändra strategi? Den här Anna har fått kommentarer som naboens dotter mm, medan Anna på Thorsgade var modellsnygg. Hoppas hon återvänder nångång.

Om den här Anna skulle jag vilja veta vilken kroppstyp hon har. Vältränad och fit, eller allmänt normalbyggd...etc.

Loppan

Del dette indlæg

Link til indlæg
MortenKBH skrev, for 9 timer siden:

Jeg kan læse at polske Anna er tilbage og planlægger at besøge hende en time (1200) af de kommende dage. Det er især billederne samt megafransk (200) og deep throat :wink: (300) på menukortet som lokker mig derud. Umiddelbart kan jeg kun læse godt om hende (hun sluger dog ikke og bruger look-a-like billeder kan jeg forstå?), så det tyder på at det kun kan godt :unsure: (krydser alle fingrene). Ud fra de tidligere anmeldelser lyder det som om hun er særdeles velbesøgt - er der nogen som har besøgt hende efter hun er vendt tilbage og kan råde mig om hvorvidt jeg bør holde mig væk?

Jeg var forbi igår. Havde en fin time med Anna og hendes dejlige ungpige krop. Hun var lidt tilbageholdende til at starte med, men når man først fik varmet hende op med en god gang tungegymnastik mellem hendes ben blev det ret godt. Vi snakkede lidt bagefter vi havde leget og du skal bare vide at hun rejser hjem på fredag så lad være med at vente for længe med at besøge hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kortehansen skrev, for 2 timer siden:

Jeg var forbi igår. Havde en fin time med Anna og hendes dejlige ungpige krop. Hun var lidt tilbageholdende til at starte med, men når man først fik varmet hende op med en god gang tungegymnastik mellem hendes ben blev det ret godt. Vi snakkede lidt bagefter vi havde leget og du skal bare vide at hun rejser hjem på fredag så lad være med at vente for længe med at besøge hende.

Arghhh!! allerede fredag, det er alt alt for kort tid :cry: jeg havde håbet på weekenden (kun sølle 5 dage i København). Fik du tilfældigvis spurgt hende om hvornår hun regner med at vende tilbage?

Kan du bekræfte om de to billeder i annoncen er af hende eller om de blot er look-a-likes? Jeg er desværre stadigvæk i tvivl, da jeg ikke kan finde et definitivt svar i nogen af hendes anmeldelser og det ville være mega ærgeligt at tage pjækkedag for ingenting.

Fik du afprøvet hendes deepthroat færdigheder? Er det helt til roden? Eller er det blot salgsgas?

Del dette indlæg

Link til indlæg
MortenKBH skrev, for 3 timer siden:

Arghhh!! allerede fredag, det er alt alt for kort tid :cry: jeg havde håbet på weekenden (kun sølle 5 dage i København). Fik du tilfældigvis spurgt hende om hvornår hun regner med at vende tilbage?

Kan du bekræfte om de to billeder i annoncen er af hende eller om de blot er look-a-likes? Jeg er desværre stadigvæk i tvivl, da jeg ikke kan finde et definitivt svar i nogen af hendes anmeldelser og det ville være mega ærgeligt at tage pjækkedag for ingenting.

Fik du afprøvet hendes deepthroat færdigheder? Er det helt til roden? Eller er det blot salgsgas?

Ja, det er kort tid. Hun forklarede hun havde læseferie og skulle hjem til noget eksamen noget. Spurgte ikke om næste besøg, men lød til hun kom igen.

Må indrømme at jeg ikke vil lægge hovedet på blokken ang billedernes ægtehed eller alder, men det kunne godt passe.

Bestilte ikke dybt blow, det er ikke så vigtigt for mig og har flere gange fået det ganske gratis ved forudgående grundig opvarming af gp'er.... Men nu render jeg hellere ikke rundt med et baseball bat mellem benene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MortenKBH skrev, for 5 timer siden:

Kan du bekræfte om de to billeder i annoncen er af hende eller om de blot er look-a-likes? 

Sidst var der jo diskussion, men det var vist næsten kun mig der påstod at de var af hende. Så det er nok rimeligt at konkludere at de i hvert fald er "look-a-like" hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...